|

طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه / برا همین بری آرایشگاه خداتومن میگیرن اصن کار سختیم نیس

در این مقاله درباره ی طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه صحبت کردیم تا بدون صرف هزینه برای آیشگر خودتون بتونید انجامش بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عمل های زیبایی روزا خیلی بولد شده و دیگه انگار قیافه های نچرال دارن رو به انقراض میرن و کسی تحمل دیدن یه فردی رو که دماغش گنده و یا قوز دار هست رو نداره و انگار چشما عادت کرده که همه عملی باشن که خب این واقعا جای تاسف داره البته که ما مخالف عمل های زیبایی نیستیم ولی مسلما شما هم افرادی رو که دیگران به خاطره چهره شون مسخره میکنن رو کم ندیدید که باعث میشن این آدم ها بعضی از وقت ها طوری اعتماد به نفسشون رو از دست بدن که دیگه گشتن توی مطب های زیبایی و دستکاریه هر روز چهره شون براشون تبدیل بشه به یه عادت که خب این موضوع به هیچ وجه خوب نیست و تاثیر مخربی روی جامعه خواهد داشت ولی خب هستن کسانی که در این بین که به جای سپردن صورتشون به دکترهای زیبایی روی مهارت های آرایشیشون کار میکنن و اون زیبایی رو که مدنظرشون هست رو به دست میارن مثلا در صورتی که لب هاشون نازکه به سراغ برجسته کردن لب با آرایش میرن.

پس ببینید که میشه حتی از راه های کم خطر هم به زیبایی که مدنظر هست رسید فقط باید قلق کار دستتون بیاد و صد البته که باید خودتون رو هر طوری که هستید دوست داشته باشید و قبول کنید بعد تلاش برای بیشتر زیباتر شدن رو شروع کنید چون در غیر این صورت احساس زیبایی نخواهید کرد و همیشه یه خلاء درونی خواهید داشت. در این بین یکی از مواری که میتونه زیبایی شما رو دو چندان کنه رنگ مو هست که این روزا خیلی از خانوم ها انجامش میدن و شاید حتی براتون جالب باشه که با استفاده از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره هم خودشون رو جوون تر از اون چیزی که هستن جلوه میدن که خب این واقعا فوق العاده هست اما برخی از اوقات پیش میاد که شما برای یه رنگساژ ساده باید پول زیادی بدید که خب واقعا زور داره به همین دلیل در این مقاله میخواهیم طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه رو بهتون یاد بدیم که به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه

فرمول رنگساژ مو

به طور معمول برای این که محلول رنگساژ مو رو بسازید باید چیزی حدود یه چهارم تیوب رنگ رو با هفتاد و پنج سی سی اکسیدانی که یک تا شش درصد هست و همون مقدار آب مخلوط کنید و دقت داشته باشید که ترکیبی که به دست میاد از ترکیب رنگ مو بسیار رقیق تر باشه. یه سری از آرایشگرها چند قطره شامپو هم به محلول اضافه میکنن.

حالا مواد به دست اومده رو به خوبی هر چه تمام تر با هم ترکیب کنید تا به طور کامل یکدست بشه. این رو هم بگیم که بهتره که رنگ موتون یه پایه تیره تر از پایه دکلره باشه به عنوان مثال در صورتی که رنگ موهاتون بلوند هست از رنگ هایی با شماره های هشت تا ده برای رنگساژ بهره بگیرید.

طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه

انجام مراحل رنگساژ در خانه

اولین گامی که بهتون گفتیم به دست آووردن ترکیب مناسب رنگساژ بود اما حالا بریم به سراغ دونستن این که چطور اون رو استفاده کنیم.

اول باید پایه ی مورد نظر رو روی موهاتون درست کنید و در صورتی که موهاتون نیازمند دکلره بود اول دکلره کنید و بعد به سراغ رنگساژ برید.

حالا موهاتون رو آبکشی کنید تا مرطوب بشن و بعد ترکیب رنگساژ رو مثل شامپو روی همه ی موهاتون پخش کنید و تمام تلاشتون رو کنید که مواد به عمق موهاتون نفوذ کنن.

حالا باید چیزی حدود پنج الی پونزده دقیقه صبر کنین تا رنگ به خوبی روی موهاتون بشینه وخب این موضوع کاملا معلوم میشه.

تو مرحله ی آخر هم بعد از این که موهاتون به اون رنگ دلخواهی که تو نظرتون بود رسید آبکشیشون کنید تا مواد از موهاتون شسته بشه.

طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه

نکات تکمیلی درباره ی رنگساژ مو

در صورتی که موهاتون رنگش تیره هست باید چیزی حدود بیست تا بیست و پنج دقیقه صبر کنید و در کل مدت زمانی که باید صبر کنید به میزان روشن بودن و یا تیره بودن موهاتون بستگی داره. 

در صورتی هم که موهاتون دکلره هست کافیه که مواد رنگساژ رو به مدت ده دقیقه روی موهاتون قرار بدید. 

نکته ی آخر هم این که در صورتی که موهاتون مش، رنگ و یا هایلایت بود و رشد کرده در ابتدا رنگ ریشه کنید و بعد رنگساژ بذارید.

طریقه ساخت رنگساژ مو در خانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها