|

جنجال ریحانه پارسا و امین تارخ؛ بی ریشه یا لات کوچه خلوت؟

امین تارخ هفته پیش به تندی از ریحانه پارسا انتقاد کرد و گفت ریحانه بی ریشگی شخصیتی دارد. پارسا هم گفت تارخ لات کوچه خلوت است.

لینک کوتاه کپی شد
1

هفته پیش امین تارخ بازیگر پیشکسوت و مدرس بازیگری در مصاحبه تلفنی از رفتار ریحانه پارسا انتقاد کرد و گفت ریحانه فقط به دنبال جذب فالوور بیشتر است. تارخ در مصاحبه با رادیو ایران گفت: یه خانمی هست اسم خودش رو گذاشته بازیگر آخر شب به دنبال فالوئر هست و گاهی مویی کوتاهی می کنه و گاهی مو بلند می کنه؛ گاهی ازدواج می کنه و گاهی طلاق می گیره….اگر مردم آگاه نباشند که هستند می فهمند که چه کسی با اصالت کار می کند و چه کسی فقط آمده شهرتی برای خودش دست پا کنه و برود.

صحبت های امین تارخ درباره ریحانه پارسا

واکنش تند ریحانه پارسا؛ تارخ لات کوچه خلوت!

ریحانه پارسا با انتشار قسمتی از فیلم سرب با بازی امین تارخ ، به صحبت های این بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر وتلویزیون که چند هفته گذشته درباره او اظهار نظر کرده بود پاسخ بسیار تندی داد و در آخر او را لات کوچه خلوت نامید. این بازیگر حاشیه ساز همراه این فیلم این متن را نیز منتشر کرد: برای امین تارخ: دشمن بزرگ نشانه موفقیت است،البته،بزرگی که تهی از خشم باشد و زبانش به قضاوت بی بازنگرى باز نگردد. سال هاست شما درس نمایش می دهید.سه رکن اصلی نمایش تا آنجا که سواد من کم تجربه یارى مى کند، این سه هستند: ۱. نوع دوستى ۲. عدالت ‌خواهى ۳. فضیلت جویى من تمام قد به احترام سالها بازیگری شما پشت دوربین و پشت صحنه های تیئاتر می ایستم. ولى به یاد مى آورم سکوت شما را …………….. و از ژرفاى وجودم احوالات فریماه فرجامی را فریاد میزنم.

ریحانه پارسا خطاب به امین تارخ: متاسفم که شما من را می شناسید

«من متاسفم که شما من را می شناسید»، اگر زمان به عقب برگردد،حتی تصویری از خودم را در خیالتان مرور نمی‌شدم، چه رسد که با اندازه ى گیسوان‌ام دغدغه شما شوم و باشم صورت مسئله‌ى شما برای بحث و مصاحبه‌تان. وجدان مرده بیدار نمی شود،صد افسوس که هنوز بسیارانی دختر و پسر سر کلاس شما اتود بازیگری می دهند،شما را از دور هم به تماشا نشستن بس است برای آموختن یک عمر بازیگری. ممنون از وقت گران بهایتان که به قضاوت و تهمت به دختر پر تقصیری که همسن نوه شما است اختصاص یافت.اما پهلوانى در این زمین هنوز آیین زنان و مردان بیشماری ست که قضاوت را شایسته‌ی خداوندگار گیتی می دانند و شادمانی و سخاوت را دهش-اند. و آنک شما؛بى شک حق شماست (( نوری)) یه ، این زمانه زبان شرف بگشاید و بیداد شما را به دادگاه بخواند. لات کوچه خلوت نباش دلیر ، زنانگی روح پیر من از تاکسی خالی نمی ترسد.

حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی

سرب نام فیلمی است ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی که در سال ۱۳۶۷ اکران شده است و داستان یک زوج جوان یهودی ایرانی را در اواخر دههٔ ۲۰ خورشیدی روایت می‌کند که خواهان عزیمت به سرزمین موعود ( اسراییل ) هستند اما پس از مواجهه با مخالفت سازمان یهودی هاگانا و کشته شدن عمویشان به دست آنها مجبور به فرار شده و درگیر ماجراهای پس از آن می‌شوند. جنجال ریحانه پارسا و امین تارخ؛ بی ریشه یا لات کوچه خلوت؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی