|

معماری های عجیب و خلاقانه روی کره ی زمین؛ سازه هایی حبابی که شما رو متعجب می کنه

از حباب های عجیب گرفته تا بال مگس ما سازه های عجیبی در سراسر دنیا و کره ی زمین داریم که شماره به خاطر شکل و ظاهر متعجب می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نمی توان این واقعیت را انکار کرد که این جهان پر از شاهکارهای معماری غیر سنتی است. در این سیاره سازه های عجیبی وجود دارد از جمله هتل، رستوران و معابد عجیب و بی نظیر در کنار موزه هایی غیر معمول که بسیاری از معماران ساختار های بی شماری را ایجاد کرده اند که فراتر از مرز های طبیعت بوده اند. این ساختمان ها به دلیل شکل های دور از ذهنی که دارند هیجان انگیز و منحصر به فرد هستند که ما در اینجا برخی از قابل توجه ترین ان ها را گرد آوری کرده ایم.

ساختمان رن با طراحی جذاب در شانگهای چین

این ساختمان از معماری های جذاب در شانگهای چین است که شرکت BIG در نمایشگاه" شهر بهتر، زندگی بهتر" آن را پیشنهاد کرده است و مورد توجه بسیاری در سال 2010 قرار گرفت. این پروژه برای یک مرکز هتل، ورزش و کنفرانس پیشنهاد شده است که تجسم می شود به عنوان دو ساختمان در یک با هم ترکیب می شوند.

Untitled

4d5c0c039a06691009788ccab735693a

اولین بنایی که از آب بیرون آمده است به عنوان مرکز ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد ساختمان دیگری که پدیدار می شود به روح و روشن فکری اختصاص داده شده است و در کنار این ها یک مرکز کنفرانس را در مرکز خود جای داده است.

موزه ی بین المللی بال شکل در امارات متحده عربستان

این اولین موزه در ابوظبی است که نمایشگاه برای تاریخ، فرهنگ و تحول اقتصادی و اجتماعی کشور را به نمایش می گذارد. این سازه دارای 5 برج بال شکل است که از یک تپه مصنوعی برای داشتن گالری ها استفاده می کنند.

front-view-of-zayed-national-museum-by-night

12

برج ها از نظر ظاهری دودکش های هوایی به نظر می رسند ولی در داخل فضا ها عملکرد متفاوتی دارند که شامل سالن بزرگی می شود که برای بزرگداشت نمایش ها و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این لابی با مکان های بیشتری ترکیب می شود که فضایی مناسب را برای اجرای سنتی و شعر خواندن و رقص ایجاد می کند.

ساختمان های کاخ حبابی شکل واقع در فرانسه

این مکان به نام کاخ حباب و سالنی برای رقص باله هم شناخته می شود که یک اقامت گاه بزرگ نزدیک کن در فرانسه است و توسط معمار مجارستانی طراحی شده است و دوره ساخت آن از سال 1975 تا 1989 است.

یلرذ

PIERRE-CARDIN-THEOULE-SUR-M-2

این کاخ در واقع برای یک صنعتگر فرانسوی ساخته شده است که بعدها طراح مد به نام پیر کاردین آن را به عنوان اقامت گاه برای تعطیلات خود خریداری کرده است. خانه 1200 متری که  شامل اتاق جلویی، آمفی تئاتر، سالن پانوراما، 500 صندلی باز و 10 اتاق خواب است و با آبشار های زیبا و استخر های بی شماری تزیین شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها