|

مدل‌های لاک ژلیش محرم و صفر / اینجوری میتونی هم ادای احترام کنی و هم خوشگلترین باشی

لاک ناخن انواع مختلفی دارن که میتونن واسه هر فضایی مناسب باشند اما برای ماه محرم باید کمی احتیاط کرد و با لاک های مناسب این ایام جلو رفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خب ماه محرم خیلی خیلی نزدیکه و از اونجایی که بعدش هم میریم تو محرم و صفر، خب خیلی از خانمها هستند که دلشون میخواد هم آراستگی‌شون رو حفظ کنن و داشته باشند، و هم اینکه به محرم احترام گذاشته و سوگواری خود را داشته باشند. خب در چنین شرایطی باید چیکار کرد؟ چی پوشید؟ بی شک در این ایام باید از دست استایل هایی که ساده تر هستند و چندان برجستگی های رنگی و شارپ ندارند استفاد کرد و از طرفی هم لاک ناخن هایی رو که ساده تر هستند و یا با رنگ های نود طراحی شدن استفاده کرد. انتخاب یک طرح مینیمال همراه با رنگ مشکی هم میتونه ایده خوبی باشه که بسیاری از بانوان ازش استفاده دارند. لاک ناخن انواع بسیار مختلفی دارد که بسته به سلیقه و موقعیتی که دارید انتخاب میشه. لاک ناخن ها با رنگ ها و نقش های بسیار متنوعی که دارند، دست هر سبک و خواسته ای رو باز میزارن تا در نهایت به اونچه که دلتون میخواد برسید. در این مطلب میخوایم با لاک ها مناسب محرم آشنا بشیم هم میتونن زیبا باشن و هم متناسب با شرایط. اگر شما نیز قصد این رو دارید تا هم آراستگی رو در نظر بگیرید و هم ادای احترام داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لاک ناخن مشکی و محرم

فرنچ بزن با رنگ مشکی یا سفید عالیه

فرنچ ها چند سالی میشه که ترندشون رو تغییر دادن و حخلا تنوع خیلی بیشتری گرفته اند. چرا که اواخر دهه هشتاد این سبک از لاک ناخن تنها با رنگ سفید انجام می شد و فقط هم به شکل ساده لبه ناخن لاک میزدن. در حالی که امروزه نه تنها انواع و اقسام رنگ های شارپ و جیغ استفاده میشه، بلکه نقش و مدل های فرنچ نیز بسیار تغییر کردن و حالا با پیچیدگی جذاب تری ارائه میشن که میتونن هم سادگی رو داشته باشند و هم طرحی زیبا. فرنچ با رنگ مشکی و یا سفید ایده‌ای بسیار شیک و ایده آل برای ماه محرم می باشد.

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

شاین ها عالین به خصوص اگه رنگ تیره باشه

شاین ها انواع متنوعی دارند که هم میتونن به شکل شاین ریز و اکلیلی باشند و هم اینکه تزیینات شاین با تیکه های درشت تر باشه و توجه بیشتری رو هم به خودش جلب کنه. شان ها در بیشتر رنگ لاک ها زیبایی شون رو نشون میدن اما اگر در رنگ هایی همانند مشکی و سرمه ای و آبی قرار بگیرند این زیبایی چندین برابر خواهد شد که خب چنین رنگ  طرحی برای حرم نیز بسیار زیبا و مناسب خواهد شد.

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

رنگ هایی که خنثی و یا مشکی باشند برای لاک ناخن محرمی

رنگ های خنثی همیشه و همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند. این تنالیته از رنگ ها میتونن از کرم ها گرفته تا یاسی ها و آبی های آسمانی و رنگ های پاستلی باشند که همگی رنگ دارند، اما نه به شکل جیغ! بلکه حالتی نرم و لطیف به خود گرفته و مناسب بیشتر فضا ها خواهند بود. در ماه محرم نیز از این سبک رنگ ها که چندان تو چشم نباشند اما زیبایی خود را داشته باشند، میشه استفاده کرد و آراستگی ظاهر رو تضمین نمود.

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

طراحی جذاب لاک ناخن با رنگ مشکی

مشکی رنگیه که حتی میشه برای عروسی هم ازش استفاده کرد. این رنگ جذاب و پر طرفدار در انواع و اقسام آیتم های استایل به خوبی نشسته و زیبایش رو به نمایش میذاره. طراحی های مناسب محرم هم به شکل مینیمال و هم به صورت نقش‌دار میتونن ظاهری دلبرانه داشته باشند. لاک های محرمی همراه با نقش های متنوع با رنگ مشکی جذابیت مورد توجهی خواهد داشت پس اصلا ازش غافل نشید.

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن مشکی و محرم

لاک ناخن نود میتونه هم برای عروسی و هم عزا بی نظیر باشه

رنگ های نود انواع زیادی دارند. از کرم و نسکافه ای و قهوه ای بگیر تا رنگ هایی مثل بژ که همگی بر پایه رنگ های روشن هستند میتونن نود ها باشند. رنگ نود هیچوقت نمیتونه برای هیچ محفلی بد باشه و چه عزاداری و چه مهمونی های بزن و بکوب‌دار، همگی با رنگ های نود چه در لباس و چه در لاک زیبایی خاصی دارند.

لاک ناخن مشکی و محرم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها