|

رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده / با اینا پیری رو به مسخره بگیر و فاتحش رو بخون

در این مقاله چندتا از رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده رو بهتون نشون دادیم تا با وجود اون ها جوونی رو به یه شکل دیگه تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا زیبایی ظاهر شما به خیلی چیزا وابسته هست مثلا میکاپ یکی از اون هاست که شما با استفاده از اون میتونید ایرادات چهره تون رو پوشونده و زیبایی های اون رو بولد کنید مثلا در صورتی که لب های باریکی دارید و علاقمند هستید که اونا رو برجسته جلوه بدید میتونید به سراغ برجسته کردن لب با آرایش برید و خیلی راحت این موضوع رو برای خودتون حل و فصل کرده و زیبایی چهره تون رو افزایش بدید پس باید برای این منظور تلاش کنید و مهارت هم داشته باشید چون دیگه دوره ی این که با نقص های چهره مون بسوزیم و بسازیم در صورتی که روی مخمون هستن گذشته.

البته که در این بین شما باید برای این که آرایشتون بسیار بهتر و زیباتر بشه لوازم آرایشی خوب هم داشته باشید چون هر کاری به ابزار درست برای خودش احتیاج داره مثلا یه بنا در صورتی که مواد خوب برا بنایی نداشته باشه مسلما در انتها کارش اونقدرا که باید و شاید خوب درنمیاد در مورد میکاپ هم این موضوع صدق میکنه و مثلا در صورتی که شما پوستتون جوش داره باید برای کاور کردن جوش هاتون در میکاپ به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار برید تا صورتتون به صافی آینه بشه. اما یه مورد دیگه ای که روی زیبایی شما تاثیر فوق العاده ای داره رنگ مو هست که میتونه چهره تون رو از این رو به اون رو کنه مثلا شما میتونید با استفاده از رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده خودتون رو جوون تر به نظر بیارید که در این مقاله چندتا از این رنگ ها رو بهتون معرفی کردیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده

کاراملی از رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده

بزرای اون دسته از افرادی که رنگ پوستشون سبزه هست هایلایت کاراملی رو میشه یکی از فوق العاده ترین رنگ ها بشمار آوورد چرا که جذابیت پوست و چهره ی این دسته از افرد همراه با این رنگ بی نهایت خواهد شد به همین دلیل خیلی ها معتقد هستن که با گذاشتن این رنگ خیلی ساده میتونید خودتون رو جوون تر از چیزی که هستید نشون بدید چون پوست درخشان میشه و خب وقتی هم که پوست شما درخشان میشه انگار سن و سالتون کمتره.

در اصل شما با این رنگ میتونید چهره تون رو تا سال ها جذاب و جوون نگه دارید. اون دسته از افرادی هم که دوست ندارن همه ی موهاشون رو کاراملی کنن میتونن صرفا روی ته و موهای اطراف صورتشون رنگ بذارن. پس بدون درنگ و تامل برای خاص تر شدن هر چه بیشتر چهره تون به سراغ این رنگ مو برید.

رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده

مشکی کم رنگ از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

اون دسته از افرادی که رنگ های سیاه جوهری رو دوست دارن و بهشون علاقمند هستن و یا رنگ پایه ی موهاشون به شکل طبیعی سیاه و سفید هست ممکنه که با گذشت زمان و با بالا رفتن سنشون با این رنگ ها چهره شون یه مقدار پیر و خشن به نظر بیاد که به همین دلیل برای جلوگیری از این موضوع شما میتونید به سراغ رنگ موی مشکی کم رنگ برید که خیلی معلوم نباشه که رنگ گذاشتید و افراد فک کنن که رنگ موی طبیعیه خودتون هست و سنتتون هنوز برای این که موهای سفید لا به لای موهاتون دربیارید کمه.

رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده

بالیاژ قهوه ای از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

بریم سر وقت یه رنگ زیبا و خاص دیگه که هر کسی با دیدنش روی سرتون شروع به تعریف و تمجید ازتون خواهد کرد یعنی قهوه ای که خب در صورتی که شما تردید دارید که این رنگ رو بذارید برای زیباتر کردن اون میتونید از سبک بالیاژ برای گذاشتنش استفاده کنید و نوارهای رنگی روی موهاتون ایجاد کنید. یه ترکیب خاص و زیبا هم با این رنگ میتونه ترکیب قهوه ای شکلاتی با طلایی گرم و کاراملی باشه که جذابیت چهره ی شما رو بی نهایت بالا میبره و سبب میشه که سنتون هم کمتر دیده بشه البته که این رو هم بگیم که این رنگ مو برای اون دسته از افرادی که پایه ی موهاشون مشکی و یا تیره هست مناسب تره و شما میتونید بعد از گذاشتن این رنگ زیر نور خورشید بایستید و تارهای زیبا و خوش رنگ موهاتون رو نگاه کنید و از دیدنشون لذت ببرید.

رنگ موهایی که سن رو کمتر نشون میده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها