|

سبک کلاسیک مدرن شده واسه خونه / اینجا تنوع ریخته طراحی‌ای که انقضا نداره از زیبایی

اگر دلتون یه سبک دلبرانه و نوستالژی و البته فاخر برای خونه میخواد، پس حتما با این مطلب همراه بشید که سبک کلاسیک رو بهتون نشون میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سبک ها در دکوراسیون منزل بسیار هستند. یکی از پرطرفدار ترین اونها سبک کلاسیک می باشد که خب تاریخ انقضا نداره. تا به حال به این فکر کردین که با گذر زمان چرا همچنان دکوراسیون کلاسیک یه سبک معماری داخلی لوکس محسوب میشه و تو خیلی از فضا ها و خونه ها هم اجرا میشه؟ مگه این سبک از دکوراسیون چه خوبی هایی داره که از مد نمیفته و کسی هم دلش نمیخواد ازش دل بکنه؟ 

واقعیت اینه که لوازم دکوراسیون کلاسیک به قدری متنوع و با کیفیت هستن و زیبایی و اصالت دارند که اغلب افراد دلشون نمیاد حداقل گوشه ای از خونه رو با کلاسیک جلو نبرند. دوست دارید با این سبک جاودانه بیشتر آشنا بشید؟ پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

دکوراسیون کلاسیک

با دکوراسیون کلاسیک، این سبک نوستالژیک و شیک آشنا بشیم

همه ما بعد از دیدن سبک کلاسیک یاد قدیم می افتیم. خونه مادربزرگامون که خاطرات شیرین بچگی رو یادمون میندازه. آیتم هایی مثل نقش و نگار های زیبا که بر روی فرش خونه مامان بزرگ وجود داشت و یا مبل چوبی که بابابزرگ روش میشست و روزنامه میخوند. مبل و صندلی هایی که پر از حکاکی بودند ظریف و خیره کننده طراحی شده بودند. اکثر ما ها پارچه مخملی زرشکی رنگ روی مبل جلوی تلویزیون رو دیده ایم که جلوه ای بی نظیر به خونه میداد.

خونه مادربزرگ معمولا یه قانون نانوشته داشت و اون این بود که همه وسایل باید چوبی و البته جفت باشند. بوفه هایی که از وسایل آنتیک و براق تزیین شده بودند. و یا حتی میزهای منبت کاری شده ای که گوشه خونه نشسته بودن. در واقع همه اینها سبک نوستالژیک و حس آرامش رو فضا به جریان می انداختند.

دکوراسیون کلاسیک

نقش رنگ در سبک کلاسیک؛ رنگ های بی نظیر تو این سبک

رنگ ها در کلاسیک حول محور دنیای رنگ های گرم، طبیعی و ملایم میچرخند که فاخر نیز هستند. استفاده از آیتمی مثل چوب از اصلی ترین قطعات در سبک کلاسیک می باشد که خب رنگ هایی همچون قهوه ای، کرم، بژ، طلایی، زرشکی، زیتونی و … رو در بر میگیرند و حس طبیعی بودن رو تقویت می کنند. تکثر وسایلی که تو کلاسیک حضور دارند از متریال چوب و با رنگ طبیعی هستند. چرا که حکاکی از خصوصیات این سبک هستش و چوب هم به خوبی میتونه منبت کاری بشه و حکاکی های چیدیه و عمیق رو در خود بپذیره. ماهیت سبک کلاسیک خلق یک فضای آرامش دهنده و به دور از هیاهو و اضطراب هستش و به هیمن دلیل باید در انتخاب رنگ در آن با حواس جمعی پیش رفت.

دکوراسیون کلاسیک

المان هایی که واسه سبک کلاسیک خیلی مهمن

مبلمان کلاسیک

مبلمان به عنوان مهمترین عضو سبک کلاسیک انتخاب میشه چرا که در بدو ورود به هی خونه ای، این مبلمان هستند که نظر افراد رو به خودشون جلب می کنند. غالبا مبل های کلاسیک به شکل تجملاتی و لاکچری انتخاب میشن که البته راحتی مناسبی هم دارند. پارچه این دست از مبلمان پارچه هایی نفیس و گرون هستند که معمولا هم دارای نقش هایی چشم نواز و برجسته می باشند.از طرفی به پایه های این سبک از مبل توجه بسیاری شده و حتی اونها نیز منبت کاری و پیچ های بسیاری دارند. استفاده از چوب های مرغوب و درجه یک با رنگ هایی خاص از خصوصیت های کلاسیک محسوب میشه.

دکوراسیون کلاسیک

کنسول کلاسیک و بوفه تو سبک کلاسیک

خب از اونجایی که از اکسسوری ها و دکوریجات تو این سبک به وفور استفاده، قرار دادن کنسول و بوفه که نقش میزبانی لوازم دکوری رو دارند به شدت پر طرفدار هستش. کنسول ها و بوفه های چوبی با چوب های ابزار خورده و گاها نقاشی های فاخر و البته خلاقانه، رنگ و لعاب متفاوتی به فضای چیدمان خونه می بخشند. در طراحی کنسول ها، میزهای پذیرایی و همچنین بوفه های لوکس و کلاسیک توجه به دیتیل حرف اول رو میزنه بس که مهمه.

دکوراسیون کلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها