|

چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست منه؟ / سرخ و سفید و سبزه ببین اینا برا پوستت میارزه

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست شماست براتون صحبت کردیم تا یه انتخاب عالی در این زمینه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خیلی از خانوم ها این روزا آرایش تبدیل شده به یه روتین روزانه خصوصا اون دسته ای که شاغل هستن و دانشجو که خب در وهله ی اول باید این رو در نظر بگیرن که آرایش در اصل باید زیبایی های شما رو بولد کنه نه این که ازتون یه فرد دیگه بسازه به همین علت توصیه میشه در صورتی که آرایش شیک برا دانشگاه هست به سراغ آرایش های عجق وجق و شلوغ پلوغ نرید و باعث نشید که افراد با انگشت نشونتون بدن چون اولین اصل آرایش برای محیط های عمومی سبک آرایش کردنه به طوری که کسی متوجه نشه که شما آرایش دارید و به قولی نچرال دیده بشید چرا که اینطوری به نظر زیباتر میایید و زیباییتون در نظر افراد خدادادی دیده میشه.

البته که در این بین باید برای این که یه آرایش خوب داشته باشید لوازم آرایش خوب و با کیفیت هم تهیه کنید چرا که هیچ کاری بدون ابزار درست و حسابی خوب درنمیاد مثلا در صورتی که مژه هاتون کوتاهه باید به سراغ بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت برید تا با استفاده از این وسیله ی آرایشی مژه های خودتون رو بلند و در نهایت چشم هاتون رو زیباتر کنید. یه موضوع دیگه ای که برای رسیدن به یه اترایش خوب باید بهش توجه کنید این هست که شما باید بدونید با توجه به ویژگی های ظاهری و پوستتون به سراغ چه لوازمی برید مثلا برای خیلی ها سواله که چه رنگ کرم پودری مناسبه رنگ پوست منه که در ادامه به این موضوع پرداختیم و با توجه به رنگ های مختلف پوست یه سری پیشنهاد بهتون دادیم، پس برای پیدا کردن کرم پودر مناسبتون با ما همراه باشید.

چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست منه

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست سفید

پوست سفید رو میشه در دسته ی پوست ها سرد قرار داد که مسلما در صورتی که این رنگ پوست رو دارید همیشه به فکر بخشیدن یه مقدار روح به اون بودید چون بعضی از وقتا افراد فکر میکنن که شما فشارتون افتاده و قدتون افت کرده که رنگ پوستتون این همه سفید شده در حالی که نمیدونن این موضوع طبیعیه و رنگ پوستتون اینجوریه ولی خب برای این که از شر اظهار نظرهای اینجوری خلاص بشید میتونید با کرم پودر یکم رنگ پوستتون رو جون دار کنید.

برای این منظور شما باید به سراغ کرم پودرهایی برید که ته رنگ های سرخابی و صورتی دارن تا اینجوری صورتتون شاداب تر دیده بشه و پوستتون یه ته رنگ صورتی بگیره طوری که ناخودآگاه احساس بشاش بودن رو به دیگران منتقل کنه. البته که باید این نکته رو هم در نظر بگیرید که سفیدی پوست ممکن هست که درجات مختلفی داشته باشه پس شما باید با توجه به این موضوع کرمتون رو انتخاب کنید مثلا دقت کنید که یه کرم پودر با ته رنگ صورتی زیادی روی پوستتون خودنمایی نکنه طوری که مصنوعی به نظر بیایید به همین دلیل بهتره که اون رو روی ساعدتون تست کنید.

چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست منه

رنگ کرم پودر مناسب پوست سبزه

اون پوست هایی که سبزه هستن با پوست هایی که سردن تفاوت زیادی دارن چرا که پوست های سبزه و تیره از خونواده ی رنگ پوست های گرم بشمار میان به همین دلیل استفاده از کرم پودرهایی که ته رنگ گرم دارن سبب تیره تر و کدر شدن این مدل از پوست ها میشه که مسلما در صورتی که پوستتون سبزه باشه یه همچین چیزی رو نمیخواهید به همین دلیل برای جلوگیری از این موضوع و زیبایی هر چه بیشتر پوستتون بهتره که به سراغ کرم پودرهایی که دارای تناژ رنگی سرد هستن برید و دقت کنید که با توجه به میزان تیرگی رنگ صورتتون انتخابشون کنید.

چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست منه

بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی

برسیم به پوست گندمی که در اصل همون پوست طبیعی و یا خنثی بشمار میاد و خیلی از ما ایرانی ها دارای این رنگ پوست هستیم. گندمی رو در واقع میشه ترکیبی از سفید و سبزه در نظر گرفت بنابراین اون دسته از افرادی که که رنگ پوستشون گندمیه ترکیبی از تناژ سرد و گرم رو با هم دارن به همین علته که بیشتر رنگ ها چه در لباس و چه حتی کرم پودر به این افراد میاد و دستشون برای انتخاب باز خواهد بود ولی موضوعی که وجود داره این هست که باید تمایل بیشتر پوست رو برای انتخاب درست کرم پودر مشخص کرد یعنی بیشتر به سمت گرمی هست و یا سردی تا با توجه به کرم های مناسب پوست سبزه و یا سفید یه انتخاب داشته باشید.

چه رنگ کرم پودری مناسب رنگ پوست منه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها