|

استایل خنک تابستونی / اینجوری هم رو مد و شیکی چون ترندن هم خنکیشون گوشت میشه به تنت

در این مقاله راجبه استایل خنک تابستونی صحبت کرده و یه سری آیتم ها رو که تیپ این مدلی براتون میسازن رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خواه ناخواه بخواهید و یا نخواهید مردم شما رو از روی استایلتون قضاوت خواهند کرد به همین دلیل خیلی مهم هست که برای داشتن تیپ خوب تلاش کنید و یه جورایی سبک خودتون رو بسازید مثلا در صورتی که استایل ماکسیمال میزنید آیتم ها رو با خلاقیت کنار هم قرار بدید و از سلیقه ی شخصیتون استفاده کنید طوری که هر کسی با دیدن تیپتون بفهمه که چیدن این استایل کار خودتون بوده و پشتش فکر بوده که خب در این صورت میشه شما رو یه طراح بشمار آوورد که دیگران میتونن اون رو الگوی خودشون توی تیپ و استایل قرار بدن.

البته که برای رسیدن به یه استایل شیک شما باید اطلاعات زیادی هم داشته باشید مثلا اگر چاق هستید بدونید چطور باید لباس بپوشید تا لاغرتر به نظر بیایید چون میدونید لباسی خوب هست که اندام شما رو متعادل تر نشون بده و این از معجزات لباس و پوشش مناسب هست که میتونه شما رو یه جور دیگه به نظر بیاره مثلا حتی در مورد قد هم شما در صورتی که قدتون کوتاه باشه میتونید با رفتن به سراغ یه سری از لباس ها خودتون رو قد بلندتر به نظر بیارید. حالا در این مقاله در راستای این که هر چه بیشتر و بیشتر خوشتیپ به نظر بیایید میخواهیم راجبه استایل خنک تابستونی صحبت کنیم که این روزا با گرم شدن هوا باید به سراغش برید، پس در ادامه با ما همراه باشید که بدونید برای زدن این استایل باید به سراغ چه لباس هایی برید.

استایل خنک تابستونی

پیراهن های بلند هم خنک هم راحت

یه موضوعی که در خصوص لباس های خنک باید بهش توجه کنیم گشاد بودن اون هست چرا که در صورتی که لباس شما جذب و چسبان باشه هم بیشتر گرمتون میشه و هم در صورتی که دچار تعریق بشید احتمالا رد عرق روی لباستون مشخص بشه که منظره ی جالبی ایجاد نمیکنه و باعث خجالته به همین دلیل برای خنک شدن باید لباس های جذب رو فاکتور بگیرید و به سراغ لباس های گشاد برید که یکی از بهترین لباس های گشاد برای خانوم ها در فصل گرما پیراهن های بلند هست که تنوع بسیاری در طراحی دارن و اونایی که گلدار هستن بسیار طرفدار دارن و خانوم ها با هر سن و سالی میتونن به سراغ استفاده ازشون رفته و سن و سال خودشون رو حتی پایین تر بیارن.

شما باید در صورتی که این مدل از پیراهن ها رو میپوشید شال، کیف و کفش خودتون رو ساده انتخاب کنید تا نقطه ی کانونی استایلتون پیراهنتون باشه.

استایل خنک تابستونی

شلوارهای گشاد و طرحدار ترند راحت و زیبای امسال

گفتیم که لباس های گشاد بهترین انتخاب برای تابستون هستن ولی خب شما تنها نباید به عنوان مانتو به سراغ یه لباس گشاد باشید چرا که میتونید از آیتم های گشاد دیگه ای هم استفاده کنید مثل شلوارهای گشاد که از آیتم های اصلی هوای گرم بهار و تابستون بشمار میان و حالا با عنوان هایی مثل شلوار دامنی و یا شلوار بگ و... به فروش میرسن و امسال هم شلوارهای گشاد برای تابستون مد شدن که طرح دارن و میتونن توی استایل نقطه ی کانونی باشن البته در صورتی که اونا رو با پیراهن های ساده و کوتاه ست کنید که ترجیحا تک رنگ هستن و در کنارشون هم باقی آیتم ها رو ساده انتخاب کنید و اجازه بدید تنها زیبایی شلوارتون به چشم بیاد.

استایل خنک تابستونی

با شومیزهای مانتویی رنگ روشن تیپتون خوراکه گرما میشه

احتمالا شنیده باشید که توی گرما توصیه نمیشه که رنگ های تیره به خصوص مشکی بپوشید چون لباس های این رنگی گرما رو بیشتر جذب میکنن و باعث گرم شدنتون میشن به همین دلیل شومیزهای مانتویی رنگ روشن یکی از بهترین انتخاب ها برای تابستون بشمار میان که رنگ های جذاب و پاستلی دارن و جذابیت خاصی بهتون میبخشه پس به عنوان یه آیتم مناسب برای تابستون که هم خنک و هم زیبا هست میتونید به سراغ این لباس ها برید و اونا رو با شلوارهای گشاد، دامن و... ست کنید.

استایل خنک تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها