|

رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید / فقط اونی که سلیقش بیسته تو خونش یه همچین رنگی داره

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ فرش ها برای آشپزخانه با کابینت سفید رو معرفی کردیم که برای زیبایی هر چه بیشتر دکورتون به سراغشون برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه دکور حرفه ای دونستن یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون برای هر کسی از واجباته خصوصا این روزا که دیگه مثل قدیم نیست و شما نمیتونید هر جور که دلتون خواست دکور رو بچینید و بعد انتظار داشته باشید که همه شروع کنن به به و چه چه کردن خیر اصلا اینطور نیست چون چیدمانی که اصولی نباشه ناخودآگاه این موضوع رو نشون میده و حس خوبی ازش دریافت نمیشه چون میدونید که اصول دکور یه جورایی روانشناسانه هم هست مثلا شما میتونید با نحوه چیدمان فرش برا بزرگ تر نشون دادن خونه فضا رو به نظر دلبازتر و بزرگتر بیارید و این رو به ذهن بیننده و حتی خودتون بقبولونید که خونتون بزرگه حتی اگه نباشه!

پس روی این موضوع تمرکز خودتون رو بذارید تا نتیجه ی دلخواهی که مدنظرتون هست رو بگیرید و همچنین در این بین باید به مدهای روز هم توجه کنید و در جریانشون قرار داشته باشید مثلا در مورد فرش باید خوشگلترین فرش های آشپزخانه در بازار رو که جدیدا مد شده رو ببینید و بعد اقدام به خرید کنید تا یه وقت احساس دمده بودن از دکورتون دریافت نشه. حالا ما در مقالات سابق خودمون و در این مقاله در خصوص فرش که یکی از  آیتم های بسیار توی چشم هست صحبت کرده و میکنیم که ست کردن اون در دکوراسیون بسیار مهمه پس وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ مطلب امروز که در خصوص رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید هست و در طی اون میخواهیم چندتا از بهترین رنگ ها رو که با کابینت های سفید میان رو معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید

طوسی از بهترین رنگ فرش ها برای آشپزخانه با کابینت سفید

یکی از ترکیب های برنده در بین رنگ ها رو میشه ترکیب طوسی و سفید دونست که در صورتی که ازشون در دکوراسیون استفاده بشه میتونن یه زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده و صد البته مدرن به فضای آشپزخانه ببخشن پس فرش طوسی در کنار کابینت های سفید میتونه یه تعادل زیبا و خاص در دکور به وجود بیاره که نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه و میتونه احساس گرما از محیط رو انتقال بده.

در خصوص طرح اون هم از اون جایی که طوسی یه جورایی رنگ مدرن بشمار میاد و بهتره که طرح فرش این مدلی ساده باشه ولی خیلی ها در فرش های کلاسیک هم از رنگ های طوسی و ترکیب اون با طلایی بهره گرفتن که میتونن فضا رو حسابی زیبا و خاص جلوه بدن بنابراین در خصوص طرح باید به سبک دکورتون توجه کنید و بعد حالا با توجه به اون فرش  مدرن و یا کلاسیک تهیه کنید.

رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید

بژ از بهترین رنگ فرش ها برای آشپزخانه با کابینت سفید

بریم سراغ یه ترکیب رنگ دیگه که شما با استفاده از اون میتونید زیبایی و آرامش رو در فضای آشپزخانه در کنار هم داشته باشید اون هم تنها و تنها با ترکیب فرش بژ و کابینت سفید که هر چی از زیباییشون در کنار هم براتون بگیم کم گفتیم. در این بین هم یه موضوعی که وجود داره این هست که رنگ بژ در فرش میتونه حتی فضای شما رو بزرگتر هم نشون بده پس از اون جایی که این رنگ طیف های مختلف داره برای آشپزخانه ای که کوچک و تاریک هست به سراغ بژ روشن برید تا فضا روشن تر و بزرگ به نظر بیاد و برای آشپزخانه ی بزرگ هم برای این که حالت دنج بودن خودش رو از دست نده از فرش های بژ تیره بهره بگیرید.

همچنین شما باید در انتخاب رنگ بژ مناسب برای فرشتون به تناژ رنگی کابینت های سفیدتون هم توجه کنید و مثلا در صورتی که کابینت هاتون سفید گرم بودن از فرش هایی به رنگ بژ گرم و اونایی که مایل به قهوه ای و یا کرم هستن استفاده کنید و یا در صورتی که کابینت هاتون به رنگ سفید سرد بودن از فرش هایی به رنگ بژ سرد مثل بژ روشن و یا خاکستری استفاده کنید.

رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید

مشکی از بهترین رنگ فرش ها برای آشپزخانه با کابینت سفید

نوبت یه انتخاب جسورانه میرسه و اون انتخاب فرش مشکی برای آشپزخانه با کابینت های سفید هست که حسابی فضا رو شیک  پیک میکنه و صد البته که یه جلوه ی مدرن و امروزی بهش میبخشه و در این بین هم خوشبختانه تنوع این مدل از فرش ها روز به روز  در حال بیشتر شدن هست و شما میتونید طرح های مختلفی از اون ها رو مشاهده کنید ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که بهتره از این رنگ فرش در دکوری که سبکش مدرن هست استفاده بشه و طرح های مینیمال هم براش در نظر گرفته بشه.

البته که در صورت ساده بودن کابینت هاتون برای این که فضا رو از یکنواختی دربیارید میتونید به سراغ طرح های شلوغ تر برید.

رنگ فرش آشپزخانه با کابینت سفید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها