|

مانتو محرمی اصول خاص خودش رو داره / اینجوری یپوشی هم خوشتیپی هم متفاوت و خانوم

همه فکر میکنن تو محرم استایل کردن آسونه در حالی که این مناسبت نیز اصول خاص خودش رو داره و میتونه جذاب ترین و یا بد ترین حالت بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه محرم نزدیکه و ما ایرانی ها به رسم هر سال و آدابی که داریم، برای عزاداری ها لباس مشکی به تن میکنیم. در واقع به جز رنگی که خب همه ما میدونیم باید مشکی باشه، نحوه استایل کردن و اینکه چه ترکیب لباس هایی رو میشه پوشید هم به شدت اهمیت دارد. چرا که بانوان برای هر کجا، از یک خیابان گردی ساده گرفته تا مجالس و دورهمی و عزا و عروسی، آیتم های بیشتر برای داشتن یک استایل کامل دارند. یعنی چی؟ یعنی مثلا یک خانوم برای رفتن به هر کجا باید لباس هایی مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش و حتی اکسسوری و میکاپش رو در نظر بگیره. در حالی که یک آقا پیراهن و شلوار و کفش براش کفایت میکنه و همین سه مورد رو به درستی انتخاب کنه استایلش تمام و کمال شده. بسیاری از بانوان وقتی میخوان برای محرم لباسی تهیه کنند، نمیدونن چی بپوشن که هم زیبا و آراسته باشه، و هم مناسب و به دور از حرف و حدیث ها. بی شک حتی مانتو محرمی نیز اصول خاص خودش رو داره که در این مطلب قراره با این اصول آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

92a2f3b1-f815-4ba7-9c79-0076a25a21f3

به عنوان یک خانوم تو ماه محرم چی بپوشیم؟

همیشه اینجوری بوده و هست که خانوم ها سخت گیری بیشتری در انتخاب لباس و استایل نسبت به آقایون دارند. به همین دلیل انتخاب یک ست لباس محرمی براشون کمی تا قسمتی دشوار به نظر میاد. اگر شما نیز این چنین هستید باید بگیم که در مرحله اول حتما خرید یک مانتوی عبایی بلند و زیبا رو در لیست خرید خود داشته باشید و اولویت قرار بدید. مانتوهای مدل عبایی به دلیل مدل گشاد و آزادانه ای که دارند، و همچنین بلند بودنشون میتونن انتخابی ویژه برای ماه محرم به شمار بیاد. جهت اینکه بتونید برای ماه محرم استایلی باوقار و سنگین و زیبا ایجاد کنید، لازمه که نکاتی رو در انتخاب لباس در نظر داشته باشید.

مانتو مشکی با چه چیزی ست میشه

بهترین و شیک ترین مانتو واسه ماه محرم

وقتی میرین برای انتخاب مانتو بهترین ایده اینه که به دنبال مانتوهای گشاد و آزادانه باشید چرا که هم از لحاظ فرمی میتونن خوب باشن و هم اینکه برای مراسمات عزاداری گزینه مناسب تری هستند. البته که شما میتونید از مانتو های کوتاه تر همراه با شلوار بگ هم استفاده کنید و ظاهری زیبا داشته باشید. میدونید که انتخاب رنگ تیره فاکتور اصلی لباس های شما هستد و میشه که از مانتو کتی های مشکی رنگ نیز استفاده داشت چرا که این سبک مانتوها در تیره ترین رنگ جذابیت فراوونی دارند و میتونن مناسب و شیک باشند. البته مشکی پر کلاغی گزینه مناسب ترین نسبت به مشکی بور هستش.

_نیرا _ شومیز کت شلوار مانتو پالتو وست_ on…

نکته ای که در انتخاب مانتو برای ماه محرم اهمیت داره اینه که مانتو ها به نحوی ساده باشند و از دست مانتو های خیلی زرق و برق دار یا خیلی زیاد مدل شده پرهیز کنید تا ظاهری شیک تر داشته باشید. مینیمال بودن در این موضوع میتونه خیلی جذاب تر باشه تا پر کار پوشی. البته که اگر خانومی سن و سال در هستید میتونید از عناصری مثل سنگ دوزی، منجوق دوزی یا هر نوع تزیینات دیگری کمک بگیرید و مانتوی خود را کمی دیزاین کنید. انتخاب مدل مانتو هم کاملا بستگی به سلیقه شما داره اما مانتوهای عبایی علاوه بر اینکه جزء ترندهای امسال هستند، تمامی فاکتورهای مانتو مناسب ماه محرم ر هم در خود جای داده اند.

مزون مانتو بهار♡استایل _ امشب با یه ست اومدم…

انتخاب یه شلوار عالی واسه استایل محرمی

برای انتخاب شلوار نیز باید به مدل و قد مانتوی خود توجه کنید. مثلا اینکه اگر قد مانتو یا شومیز مشکی شما کوتاهه میتونید از شلوار بگ و یا راست کمک بگیرید. با مانتو های بسیار بلند هم از جوراب شلوار  یا لگ استفاده نمایید. یادتون نره که دامن در استایل محرمی جایی نداره و میتون ظاهر شما رو سبک نشون بده. مخصوصا اینکه بخواین به فضاهایی مثل مساجد، هیئت ها و حسینیه ها برید و بر روی زمین بنشینید که خب دامن به دلیل تنگ بودن هم خودتون رو آزار میده و هم نمایی نه چندان جلب داره.

68746

واسه ماه محرم چادر بپوشم یا نه؟

خب بیشتر بانوان محجبه جوان برای داشتن یک ظاهر مرمی از چادر استفاده می کند. اگر تا به چادر سرتون نکردید اجباری در آن نیست. پوشیدن چادر قلق های خاص خودش و داره که معمولا بانوان چادری اونها رو میدونن و بلدن. بنابراین خانوم های غیر چادری معمولا با انتخاب چادر به چالش های زیادی بر میخورند و دائما باید چادرشون رو جمع و جور و مرتب کنند. اما در صورتی که همیشه از چادر استفاده دارید، میشه که از یه پیراهن و شلوار ساده اما شیک زیر چادر استفاده کنید تا در زمانی که خواستید چادر رو در بیارید لباسی آراسته به تن داشته باشید. بی شک پوشیدن مثلا مانتو عبایی زیر چادر پیشنها نیمشه میتونه به شدت ازار دهنده هم باشه 

687464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها