|

محرم امسال چه مانتویی بپوشیم؟

مانتو محرم میتونه رنگی باشه ولی نه هر رنگی؛ معرفی چند مدل مانتو برای استایل محرم 1402

مانتو محرم

اگر شما هم برای شرکت در عزاداری ماه محرم، بارها کمد لباس خود را زیر و رو کرده‌اید تا لباسی مناسب این مراسم پیدا کنید جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای شرکت در آیین عزاداری ماه محرم، بارها کمد لباس خود را زیر و رو کرده اید تا لباسی مناسب و در شان این مراسم را پیدا کنید اما نا امید به جلوی آینه برگشته‌ اید. بهتر است ابتدا با باید و نباید ه و قوانین پوششی این استایل آشنا شوید. همه خانم ها به دلیل اینکه این قوانین را به صورت کامل نمی دانند و یا برای اینکه سریع آماده شوند معمولا به سراغ استایل های دارک با مانتو مشکی می روند، در حالی که مانتو محرم می تواند یک مانتو رنگی و شاد باشد ولی در چهارچوب خاص خودش. پس اگی می خواهید استایلی متفاوت و جذاب را در این ایام تجربه کنید و در عین حال مناسب لباس پوشیده باشید بهتر است تا با ما همراه باشید. اولین نکته برای داشتن چنین استایلی این است که بدانید همه‌چیز به شما بستگی دارد. اینکه همیشه با چه سبک و استایلی در جمع حضور پیدا می‌ کنید، برای مثال اگر همیشه طرفدار لباس‌ های رسمی همچون کت و شلوار و مانتو کتی بوده‌ اید، همان استایل را حفظ کنید. اگر هم اهل پوشیدن مانتوهای جوان‌ پسند و مد روز هستید، امسال بهتر است به سراغ مانتوهای بلند و گشاد بروید. پس استایل خود را به هم نزنید.

زیرا شما می توانید در قالب استایل شخصی خود هم برای محرم انتخاب های مناسبی داشته باشید. در ادامه این مقاله با چندتا مانتو تابستانی آشنا خواهید شد که برای استایل محرم 1402 بسیار گزینه های مناسبی خواهند بود.

مانتو محرم

مانتو محرم

مانتو سبز بپوشید؛ از رنگ های مجاز استفاده کنید

استایل محرم می تواند به جای استایل دارک استایلی تابستانی و جذاب باشد ولی فراموش نکنید که استفاده از یه سری از رنگ ها در این استایل ممنوع است. برای مثال شما نمی توانید مانتو نارنجی، سرخابی یا قرمز به تن کنید و به عزاداری بروید، ولی می توانید با یک مانتو سبز تیره برای این مراسم آماده شوید. البته دقت کنید منظور از مانتو سبز، سبز ترند زارا نیست، زیرا این سبز بسیار شاد و روشن است و برای استایل عزاداری نمی تواند مناسب باشد. پس شبز های تیره و یا زیتونی می توانند استایلی جذاب و در شان این ایام را برای شما به ارمغا ن بیاورند، پیشنهاد ما برای محرم امسال به جای انتخاب یک مانتو مشکی و استایل دارک انتخاب یک مانتو سبز با آیتم های مکمل مشکی است.

مانتو محرم

مانتو محرم

کرم و نسکافه ای بپوشید؛ مانتوهای شیک و خنثی انتخاب کنید

یکی از رنگ های پیشنهادی ما برای محرم امسال انتخاب یک مانتو کرم و یا نسکافه ای است. البته فراموش نکنید که این دو رنگ مکمل های بسیار خوبی برای یکدیگر هم هستند، پس شما می توانید برای ست کردن و تکمیل استایل خود هم از این ترکیب رنگی جذاب و در عین حال خنثی استفاده کنید. فراموش نکنید این ترکیب رنگی می تواند استایل تابستانی و ساده شما را به یک استایل شیک و الگانت تبدیل کند. پس اگر می خواهید ایام محرم را متفاوت بگذرانید و یا مانتو مشکی را نمی پسندید می توانید از مانتو کرم وشلوار نسکافه ای کمک بگیرید. البته مانتو نسکافه ای و یا قهوه ای هم می تواند گزینه مناسبی برای این استایل شما باشد، پس فراموشش نکنید.

مانتو محرم

مانتو محرم

مانتو مشکی، دارک یا گوتیک بپوشید

یکی ار رایج ترین و راحت ترین استایل ها برای استایل محرم استایل دارک است، البته پیشنهاد ما برای شما اگر این سبک را می پسندید انتخاب استایل گوتیک برای محرم امسال است. استایل گوتیک همان استایل دارک است که در آن آیتم ها به یک سبک مرموز و جذاب انتخاب می شوند. در این استایل شما باید کمی جسور باشید و مانتوهای مشکی ای را انتخاب کنید که هه مردم جسارت پوشیدن آن را ندارند. در قسمت پایین برای راهنمایی بیشتر شما در درک این استایل چند نمونه از تصاویر این سبک را قرار دادیم تا با الگوبرداری بتوانید استایل مناسب تری را برای محرم 1402 داشته باشید.

مانتو محرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها