|

چطور مثل حرفه ای ها کرم پودر بزنیم؟ / نصف قضیه کیفیته محصوله بقیش بلدیته بانو

کرم پودر زدن یه کار معمولی به نظر میاد در حالی که درست زدنش قلق داره و در اینجا میخوایم با نحوه صحیحی کرم پودر زدن اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک کرم پودر در یک میکاپ شیک و زیبا مهمترین بخش محسوب میشه چرا که در واقع شما دارید یه زمینه سازی صاف و یکدست انجام میدید تا آرایشتون رو شروع کنید و اگر این زمینه صاف و با رنگ مناسب نباشه کل میکاپ تا حدود زیادی از دست میره. کرم پودر ها انواع بسیار مختلفی دارند که در بخش معرفی بهترین کرم پودرها باهاشون آشنا شده ایم. اما این بار میخوایم بریم سراغ یه موضوع مهم که اصلا دست کمی از انتخاب درست کرم پودر نداره. یعنی در واقع پنجاه درصد قضیه انتخاب درست کرم پودر هستش و پنجاه درصد مابقی طریقه درست زدن کرم پودر می باشد که قطعا هر کسی بلدش نیست. اگر شما نیز طالب یاد گرفتن نحوه درست زدن کرم پودر هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

نحوه صحیح کرم پودر زدن

طرز استفاده درست کرم پودر، به هر جای صورت نباید مالید

یکی از مهمترین نکات کلیدی اینه که بدونید از کرم پودر نباید تو سراسر صورت به شکل یکنواخت استفاده کرد و همه جای فیس رو به یه میزان کرم پودر زد. در واقع شما با این کار صورتتون رو سنگین کرده اید و غیر طبیعی به نظر میرسید. در عوض بیاید از کرم پودر فقط برای جاهایی که لازمه استفاده کنید و از استفاده واسه جاهایی که خطوط دارند مثل، خط لبخند خودداری داشته باشید.

نحوه صحیح کرم پودر زدن

آماده‌ کردن پوست قبل کرم پودر به این شکل

در این قسمت باید بدونید که آماده سازی پوست واسه داشتن یه پوشش یکپارچه بسیار پر اهمیت است و در واقع آرایشگران حرفه این بخش از میکاپ رو خیلی حیاتی میدونن. اونچه که درسته اینه که کرم پودر باید چهره شما رو طبیعی نشون بده و بدون اینکه سنگین احساس کنید، صورتتون رو بدون بُعد نشون بده. درخشندگی سالم و صحیح و البته یکنواختی چیزیه که باید در انتها وجود داشته باشه.

جهت آماده سازی پوست شما ابتدا باید نوع پوستی که دارید رو بشناسید. پوست رو به خوبی با تونر پاک و تمیز کنید، و از یه مرطوب کننده مناسب خود استفاده نمایید. مثلا اگر پوست شما خشکه بهتره که از یه کرم مرطوب کننده یا زیرساز مغزی کمک بگیرید و اگر هم پوست چربی دارید، از یه مرطوب کننده فاقد چربی که فقط بستر مناسب کرم پودر رو میسازه استفاده کنید.

نحوه صحیح کرم پودر زدن

بلدی با چه ابزاری باید کرم پودر رو زد؟

آرایشگرای حرفه ای توصیه میکنن که جهت پخش کردن کرم پودر به جای اسفنج های فشرده پخش کننده از براش های نرم کمک بگیرید تا به خوبی کرم پخش و فید بشه. چرا که تاثیر برس از اسفنج بیشتره و در هنگام پخش کردن هم میتوان آن را به خوبی کنترل کرد. اینجوری سرعت کارتون هم بالا میره. پس جهت رسیدن به این نتیجه ابتدا یه اسفنج کوچیک و مرطوب رو برداشته و در اطراف فک و خط رویش مو و نواحی زیر چشم و خطوط لبخند بزنید.

نحوه صحیح کرم پودر زدن

کرم پودر هرچه کمتر بهتر

احتمالا افرادی که میزان زیادی آکنه و جوش دارند استفاده زیاد از کرم پودر وسوسه برانگیزه که خب چرا که میون مشکلات پوستی شون رو رفع کنه. اما این درست نیست و توصیه کارشناسان اینه که کرم پودر رو روی کل صورت پخش کرده و واسه جاهایی که بیشتر نیاز دارند به شکل جداگانه کمی کرم روی پشت دست بریزید و سپس هربار کمی از آن را بر روی آکنه بمالید. 

نحوه صحیح کرم پودر زدن

و اما نحوه درست کرم پودر زدن روی پوست

از طرفی هم توصیه آرایشگران حرفه‌ای بر اینه که جهت شروع بهتره که از زیر چشم شروع کنید و برس رو به سمت پایین حرکت بدید و از مرکز صورت دور کنید. در واقع شما باید این کار یه لایه نازک ایجاد کرده اید که به شما این امکان رو میده ارزیابی کنید و ببینید کدوم قسمت ها نیاز بیشتری به کرم پودر دارند. بعد به هنگام پخش کردن محصول روی پوستتون، دستا رو در جهات مختلف حرکت بدید تا پوشش یکنواختی ایجاد بشه.

نحوه صحیح کرم پودر زدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها