|

معرفی انواع توالت فرنگی مدرن / مدل هوشمندش هم خودشو میشوره هم شمارو! خشکتم میکنه

سرویس بهداشتی انواع مخنلفی دارند که در این مطلب قراره با یکی از مدرن ترین های اونها آشنا شده و آپشن ها فراوونش رو بشناسیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه تو همه خونه ها توالت فرنگی وجود داره. اگر از بینندگان سریال نمایش خانگی افعی تهران باشید می بینید که حتی یه جا کاراکتر بابک که کودکی 5 ساله هستش هم به باباش میگه من توالت ایرانی بلد نیستم! بله دقیقا خیلی از افراد هستند که تا به حال از توالت ایرانی استفاده نکرده و بلدش هم نیستن. توالت فرنگی از نظر عوارض بدنی هم میتونه مفید باشه و از پا درد های ناشی از نشستن سر توالت ایرانی جلوگیری کنه. سرویس بهداشتی و توالت فرنگی یکی از مهمترین بخش های ساخت و یا بازسازی محسوب میشه که البته قبلتر به این عنصر در خانه کمتر توجه میشد اما به مرور با عادی تر شدن توالت ایرانی، بسیاری از پزشکان نیز ضرورت استفاده از آن را به دلیل آسیب کمتر به ستون فقرات اعلام نمودند. توالت فرنگی انواع مختلفی داره اما جالبه که این آیتم نیز با پیشرفت علم مدرن رفته و حالا در مدل های بسیار جدیدتری روانه بازار میشه. میگید چه مدل هایی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شگفت‌زده شوید.

توالت فرنگی هوشمند

توالت فرنگی هوشمند؛ هم خودشو میشوره هم شما رو 

خب همیشه دیده ایم توالت فرنگی هایی رو که از یک محفظه تشکیل شده هستن و نهایتا میتونن با زدن دکمه سیفون، خودشون رو پاکیزه کنند. در حالی که توالت فرنگی های مدرن امروزه آپشن های فراوونی همچون شستشوی خود به شکل خودکار، شستشوی شما به شکل خودکار و همچنین خشک کردنتون در حالی که دیگه نیازی به دستمال ندارید. البته که اینها تنها ویژگی های موجود در این توالت نیست و در واقع شما نزدیک به این توالت فرنگی میشید خودش باز میشه تا شم ازش استفاده کنید. از طرفی هم در قسمت نشیمنگاه بوگیر داره و دارای گرمکن نیز هست. در انواع رنگ های بسیار زیبا و شارپ تولید میشه و بسته به سلیقه شما انتخاب میشه. بی شک این ظاهر جذابی هم که داره میتونه در دیزاین هر چه خوشگل تر فضای سرویس کمک ایده آلی باشه. زیبا نیست؟

توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ

این سبک از توالت فرنگی یکی از جدیدترین مدل ها محسوب میشه که خب همونطور که از اسمش هم پیداست این توالت بر روی دیوار نصب میشه. این توالت های فرنگی میتونه واسه انواع فضاهای سرویس مناسب باشه چرا که فضای بسیار کمی رو اشغال میکنه. فلاش تانک توالت بک تو وال داخل دیوار قرار میگیره و فقط قسمت نشیمنش هستش که روی زمین میاد و به دیوار پشت متصل میشه. مدل توالت فرنگی پشت به دیوار، نسبت به دیگر مدلهای توالت زمینی، نصب راحت‌ تری داره و تمیز کردنش نیز آسون تر خواهد بود. خیلی از افراد هستند که دلشون نمیخواد توالت فرنگی به شکل کامل نمایان باشه و در اینجا میتونن از توالت فرنگی دیواری استفاده کنند که فقط کاسه توالت مشخصه و مخزن و دیگر قسمتاش جایگذاری شده هستند.

توالت فرنگی هوشمند

توالت فرنگی مدل دو تکه ارزون تره و متنوع، ولی شستشو سخت

در اینجا با مدل توالت فرنگی آشنا میشیم که خب از اسمش هم مشخصه به شکل دو تکه هستش. در این مدل مخزن و نشیمن توالت در واقع دو قسمت جدا از هم هستند که حین نصب به هم متصل میشن و رد ظاهرشون هم این موضوع مشخصه. این سبک از توالت فرنگی به دلیل اینکه دو قسمت از هم جدا هستن کمی مشکله چرا که درز دارن و این مورد باعث شده تا قیمت کمتری هم داشته باشند. اما جالبه که بدونید تنوع در مدل دو تکه بیشتر از سایر سبک هاست.

توالت فرنگی هوشمند

توالت فرنگی یک پارچه که محبوب ترینه

از دیگر نمونه های والت فرنگی میتوان به سبک توالت فرنگی یک تکه اشاره داشت که نوعی توالت فرنگی محسوب میشه که همه قسمتاش بیرون از دیوار هستن اما به هم چسبیده. یعنی تخش فلاش تانک و نشیمن و مخزن، به شکل یکپارچه و یک واحد طراحی میشن و همین موضع باعث شده تا به دلیل طراحی ساده و زیبا، و البته صرفه جویی در فضا  نصبی راحت، مورد توجه بسیاری قرار بگیرد و محبوب بشن. شستشوی این مدل نیز به شدت آسونه چرا که همه چیش به هم وصله و دارای درز آنچنانی نیست. 

توالت فرنگی هوشمند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها