|

این مطلب برای فرفری هاست / پرفکت ترین مدلای موی فر باب که خاصترین دخترت میکنه

موی فر مدلیه که اگه بهش رسیدگی نشه به شدت شلخته دیده میشه و در اینجا میخوایم با چند مدل موی باب فر اشنا بشیم که به شدت زیبا هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا گرمه و خیلی از خانوما دلشون میخواد موهاشون رو کوتاه کنند. برخی از افراد هم هستند که موهاشون فر طبیعی داره و خلاصه اینکه دلشون میخواد خوشگلی موهاشون باقی بمونه. در اینجا ما به شما مدل موی باب مجعد رو پیشنهاد میدیم. همه ما مدیونم که مدل مو کمیتونه خیلی زیاد بر روی ظاهر و زیبایی افراد تاثیر بذاره. اونقدری این تاثیر زیاده که شما کل استایل و آرایشتون رو هم بهترین انتخاب کنید، اما موهاتون به خوبی ارایش نشده باشه، کل استایل به هم میریزه. 

اندرو فیتزسیمون، آرایشگر مشهور میگه مدل موی باب فر میتونه به موها حجم و بافت خیلی خوشگلی ببخشه و از طرفی هم فرم موهاتون رو مشخص تر میکنه. مخصوصا اون دست از افرادی که موهایی نازک دارند و دلشون میخواد موهاشون پرپشت تر نشون داده بشه. اگر قصد این رو دارید که موهای فر خود را مدل باب کوتاه کنید، بهتره که از آرایشگر بخواین موهاتون رو بدون خیس کردن کوتاه کنه مدل فرش رو ببینید. بعد از انجام کوتاهی بهترین ایده اینه که به موها یه کرم موی سبک مخصوص موی فر یا موس زده و سپس سشوار رو با حرارت کم روی موهاتون بگیرید تا ظاهر طبیعی خودش رو حفظ کنه. 

مدل موی باب زیایده و در اینجا میخوای با چندتایی از قشنگ ترین اونها برای موهای فرفری آشنا بشیم.

open-curly-hairstyle-for-women-cover

مدل موی ولف کات مجعد

موی فر به هر کس نمیاد اما جالبه به اون دست از افرادی که میاد، خیلی زیاد میاد. این سبک از مدل مو نگهداری آسونی هم نداره و جهت نگهداری زیباییش تلاش های قابل توجهی میخواد. در اینجا با مدل موی ولف کات یا گرگی ناتاشا لیون آشنا میشیم که با موهای فر طبیعی‌ اش یه ظاهر به شدت شیک و رویایی پیدا کرده. لیون که به هیچ عنوان از طرفدارای کمال نیست، این مدل موی ترکیبی از پیچ خوردگی، قسمت های صاف شده و طول های بلند تا شونه کشیده اش رو خیلی زیاد دوست داره. 

موی فر3

مدل موی فر چین‌دار

موی فر بلوند نفسگیر زیباست! موهای فر دکلره‌ شده جولیا گارنر که با ژل فرم داده شده، در قسمت تاج مو چین داره که خب به تنوعی با ایجاد یه خطای دید جذاب، انگاری یه هدبند نامرئی ایجا کرده که در عین حال نوهای مجعد فر شده روشنش رو از صورتش دور نگه میداره و خوشگلی ظاهری شرو چند برابر کرده. 

موی فر

مدل موی فر کُروی

اصلا انگار موی فر خودش یه پا میکاپ فوق العادست که میتونه مستقیم روی چهره تاثیر بذاره. موهای فر گرد روث نگا رو ببینید، خیلی راحت به چهرش درخشانی بخشیده و زیبا ترش کرده. تاج موهای روث نگا به شکلی مشخص و دایره ای طور کوتاه شده در حالی که نمایی رویایی ساخته. در واقع جلوه کروی ماهیت لطیف کوتاهی موی نگا رو حسابی تقویت میکنه.

موی فر 5

مدل موی باب اِی-لاین

مدل کوتاهی مو A-line کری واشنگتن ترکیبی از بافت و لیفت می باشد. در اینجا شاید حس کنید ظاهر موها شلخته هستن در حالی که به موها گوش داد شده تا بهشون ارتفاع بدن. فر های دو طرف صورت به فیس یه خوشگلیه منحصر به فرد بخشیده مو ها رو هم پرپشت تر نشون داده.

موی فر2

مدل موی باب مثلثی

در اینجا مویی فر شده و خاص رو می بینید که به شکل منظمی بهش رسیدگی شده. یارا شهیدی با این مدل موی مثلثی ظاهری شبیه به دهه هشتادی‌ ها پیدا کرده. البته دهه هشتاد میلادی. در واقع فر های ریز این چهره همراه با مجموعه ای از جزئیات مثل سایه چشم آبی و جواهرات یونیک هندسی‌ شکل، یه اشاره های ظریف و قشنگی به اون دوران داره.

موی فر4

مدل موی فر ناهمتراز

و اما دنیایی از موهای فر! قسمت کناری موهای ناتالی امانوئل که از بین یه عالمه موی فر او عبور کرده، دیتیل زاویه دار و بی نظیری به ظاهرش بخشیده. در اصل با این حرکت خواسته تمام توجها رو به چهره و مدل موهای خود جلب کند که خب موفق هم شد.

fdf16b60-81b0-4497-b89a-ed18a9e3f2fb

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها