|

معرفی بهترین دئودورانت ها / تا دو روز خبری از عرق کردن نیست زیر بغلتم روشن میکنه

اگر شمام با مشکل عرق کردن و بوی نامطبوعش مشکل دارید پس بهترین یاده اینه که از دئودورانت استفاده کنید که در اینجا با بهترین اونها اشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها هوای گرم چله تابستون رو داریم. جالبه که هنوز تو فصل بهار هستیما، اما خب گرمایی که وسط تابستون هستش رو در حال حاضر تجربه می کنیم. خب خیلی از افراد میرن باشگاه و سرکار و فعالیت های روزانه، که همین موارد باعث میشه تا خیلی زیاد عرق کنن و تعریق های بیش از اندازه داشته باشند. از طرفی هم خیلی ها میرن باشگاه و هی اعتراض میکنن که چرا بوی عرق میاد و این حرف ها! اما خب نکته اینجاست اگه همه اعتراض میکنن، پس اونایی که واقعا بوی نامطبوع میدن کیا هستن؟!! 

بگذریم. قطعا جهت کنترل چنین شرایطی باید کاری کرد اما خب خیلی از افراد هستند که نمیدونن چه کنن و شاید حتی خودشون هم از بوی بد و عرق زیاد خسته شده باشن، ولی راه چاره رو ندونن. بی شک یکی از بهترین راه حل ها استفاده از دئودورانت هستش. مام یا دئودورانت وسیله ای هستش که میتونه کمک کننده ای بسیار عالی برای تعریق باشه چرا که میتونه به از بین بردن باکتری هایی که باعث ایجاد بوی بد میشن کمک کنه، اما یادتون نره که میزان تعریق رو کم نمیکنه! اگر شما نیز از علاقمندان استفاده از این محصولات هستید اما نمی دونید چی تهیه کنید بهتره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

معرفی دئودورانت

دئودورانت Dove Advanced Care cool essentials (برند داو آمریکا)

این محصول حدود یک چهارم از حجم خود را به مرطوب کننده اختصاص داده که خب همین موضوع تضمین میکنه زیر بغل شما نرم و صاف بمونه. همچنین رایحه چای سبز و خیاری که این دئودورانت داره باعث خنکی و حس طراوت خواهد شد. این محصول محافظت 48 ساعته داره و میتونه از تعریق بیش از اندازه جلوگیری کنه. فرمولاسیون این محصول بدون الکل هستش و دارای گواهینامه کروئلی فری (عدم تست روی حیوانات) نیز می باشد. البته نکته دیگه ای که در این محصول هست اینه که متاسفانه متاسفانه حاوی نمک آلومینیوم نیز می باشد.

معرفی دئودورانت

آلوئه اورشیلد دئودورانت (فوراور لیوینگ آمریکا)

این محصول بهترین انتخاب میتونه باشه. چرا که کاملا طبیعی و بدون نمک آلومینیوم و پارابن می باشد. ژل خالص و همچنین تثبیت شده آلوئه ورا داره و میتونه بدونی ایجاد ذره ای رد و لک روی لباس به کار خودش ادامه بده. پس از استفاده اصلا احساس سوزش بهتون دست نمیده و قابل استفاده مستقیم برای بعد اصلاح هستش. محصول مورد نظر میتونه تنظیم کننده ترشح غدد بدن باشه و از طرفی هم یک تسکین دهنده روشن کننده‌ی سفید کننده زیر بغل محسوب میشه. دارای گواهینامه کروئلی فری (عدم تست روی حیوانات) می باشد و بدون الکل نیز هست.

معرفی دئودورانت

مام رول کلینیکال سکرت Secret Clinical Strength Invisible Solid (برند سکرت آمریکا)

با محصول نام برده میتونید برای همیشه از شر لک های روی لباس خلاص بشید. بعد از استفاده از این ماتم رول با خیال راحت تا 48 ساعت بدون بوی بد عرق به کارهای روزانه خود ادامه دهید و لذتش رو ببرید. نکته بسیار مثبت این دئودورانت اینه که واسه افرادی که خیلی زیاد عرق میکنن خیلی خوبه و دارای 7 رایحه مختلف نیز هست. اما نکته ای که وجود داره اینه که این محصول نیز متاسفانه حاوی نمک آلومینیوم می باشد.

معرفی دئودورانت

مام رول Hello Fresh Citrus (برند هلو آمریکا)

خیلی از افراد هستند که برند هلو (Hello) رو با خمیر دندان میشناسن، اما این برند در تولید مام رولی گیاهی نیز موفق بوده و تونسته با استفاده از روغن دونه شی باتر، روغن نارگیل و پودر آروروت یک مام رول قوی تولید کنه که باعث نرم شدن پوست زیر بغل هم میشه. جالبه که این محصول با روغن درخت چای بوی بد عرق زیر بغل رو کنترل میکنه و فرمولاسیون نرم و بدون چربی داره. این محصول فاقد آلومینیوم، ترکیبات الکلی، پارابن و جوش شیرین هستش اما خب به مانند پیشنهادات قبلی نمیتونه تا 48 ساعت موندگار باشه و تا 24 ساعت مقاومت داره. محصول نا برده فاقد نمک آلومینیوم و مواد مضر شیمیایی تیز می باشد.

معرفی دئودورانت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها