|

لاک ناخن سنگی / داغ ترین مدل مد شده تو تیک تاک که خیلی دستارو خوشگل میکنه

اگر دلتون یه ترند جذاب میخواد که تو تیک تاک به شدت بولد شده، پس حتما از سبک لاک سنگی خاکستری ایده بگیرید که واقعا زیباست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ذات بهار و تابستون رنگای شارپ و شاده. اصلا انگار هر چقدر به تابستون بیشتر نزدیک میشیم هجوم همیشگی به سمت و سوی رنگهای پاستلی بیشتر میشه و افراد زیادی هم هستند که از این رنگ ها استقبال دارند. در استایل بانوان استفاده از رنگ ها بیشتر دیده میشه. بی شک یکی از بهترین ایده ها جهت داشتن ظاهری رنگی لاک ناخن هستش چرا که پتانسیل داشتن هر رنگ و طرحی رو داره. طرح های گلدار با رنگ های با طراوت میتونن از ایده های جذاب جهت رسیدن به نمایی رنگی باشند. 

اما بیاین کمی به ترند ها نزدیک تر بشیم. مثلا اینکه این روزها تیک تاک چه سبکی رو داغ و رو مد کرده. لاک ناخن سنگی! این ترند که بر پایه رنگ های سرد و آروم مثل خاکستری ژرف با ته‌رنگی ظریف از آبی هستش، به عنوان یک جایگزین زیبا به جای سبک های گلدار بهاری با طرح های پیچیده انتخاب شده. در واقع سادگی این ترند که با ناخن سنگی مشهوره، مخصوصا بریا مینیمالیست ها جذابیتی دوچندان داره. لاک ناخن زیبایی رو در ظاهر بانوان منحصر به فرد خواهد کرد. اگر شما نیز شیفته این سبک لاک ناخن شده اید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن خاکستری سنگی

شکوفایی سبک لاک ناخن سنگی

در واقع ترند ناخن سنگی رو الیکس اِرل، ستاره تیک‌تاکی مد کرد  بر سر زبون ها انداخت. وی در ویدیوی خود مانیکور سنگی رنگ خودش و به نمایش گذاشته بود، گفت دوران خاکستری اش رو پشت سر میذاره. 

لاک ناخن خاکستری سنگی

از طرفی هم لیان مورس، کارشناس ترندهای زیبایی برند BeautyGARDE، در اینباره میگه اکرا دارای رنگ خاکستری عمیق با یه ته‌ رنگ آبی نیمه‌ شب یا سایه‌ های روشن تری از خاکستری هستش که هر دو معمولا با یه روکش براق تکمیل میشن و نمایی زیبا تحویل میدن.

لاک ناخن خاکستری سنگی

باید ایده آل ترین رنگ خاکستری رو برای پوست خود انتخاب کنید

اینکه رنگ خاکستری برای سبک سنگی چه رنگی باشه اهمیت بسیاری داره. از سمتی هم انتخاب رنگ براش ظاهرا کار دشواری به نظر نمیاد. کافیه تا موقع انتخاب رنگ لاک ایده آل، به رنگ پوستتون توجه کنید. لاک هایی که ته رنگ سرد دارند معمولا میتونن گزینه هایی مناسب برای رنگ پوست سرد باشند و اگر ته رنگ تنژ گرمی دارند، میتونن ایده هایی زیبا برای پوست های گرم باشند و جذاب شوند. 

لاک ناخن خاکستری سنگی

چجوری لاک ناخن سنگی بزنیم؟

یکی از مهمترین بخش های لاک سنگی اینه که حتما ناخن های خود را به خوبی فرم دهید. مانیکور کرده و ناخن هایی به شکل بادومی و یا مستطیل و شاید هم مربع بسازید. اما اون فرمی که بیشتر از همه میتونه خوشگل باشه برای لاک سنگی، مدل بادومی یا تابوتی هستش. در مرحله بعدی لیان مورس زدن یک لایه بیس کت یا همون لایه پایه رو به شدت توصیه میکنه تا یه زمینه خوشگل برای زدن لاک اصلی فراهم بشه. اینجوری از چسبندگی و موندگاری لاک هم میتونید اطمینان داشته باشید.

در مرحله بعدی یک لاک خاکستری خنثی انتخاب کرده و دو تا سه لایه نازک بر روی ناخن بکشید. البته یادتون نره که حتما باید صبر کنید لایه قبلی خشک شده باشه و بعد برید سراغ بعدی.

لاک ناخن خاکستری سنگی

با تاپ کت لاک ناخن رو تموم کن و دستاتو مرطوب کننده بزن

هر زمان که لاک به خوبی خشک شد یه لایه تاپ کت هم بر روی لاک بزنید و کار رو تموم کنید. اغلب برای این سبک رنگ ها لایه رویی رو براق انتخاب میکنند تا طاهری زیباتر ببخشه. اما خب اگر از ظاهری خاص تر میخواین مات هم میتونه خوب باشه. فراموش نشه که حتما کوتیکول‌های خود را نرم نگه دارید و مرطوب کنید. این کار باعث میشه که ناخن هاش شما شاداب و هیدراته بمونه. حالا شما یک لاک ناخن خوشگل و سبگی دارید. 

لاک ناخن خاکستری سنگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها