|

سفید کردن فوری دندان در خانه/ برا وقتی که واسه یه قرار مهم عجله داری مثه مروارید میشن

در این مقاله در خصوص سفید کردن فوری دندان در خانه براتون صحبت کردیم و یه سری راهکارها برای این موضوع بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از کارها هست که انجام دادن اون ها قلق خاص خودش رو داره و برای این که اون ها رو سر و سامون بدید باید ترفندهای مخصوصشون رو بدونید مثلا برای خیلی ها از بین بردن موی کله پاچه یکی از کارهایی هست که اگر بخوان تو خونه انجامش بدن براشون سوال پیش میاد که چه جوری باید این کارو کنن که خب خوشبختانه برای این کار ترفندها و روش های متفاوتی وجود داره که هر کسی میتونه با توجه به این که کدوم به کارش میاد به سراغشون بره و با و بعد با پیاده سازی اون ها نتیجه ی مطلوب رو بگیره و به راحتی آب خوردن از شر این موها خلاص بشه.

بنابراین میشه گفت که ترفندها میتونن یه جورایی راهگشا باشن و چراغ راه ما که بهمون یاد میدن چطور کارها رو قدم به قدم حل کرده و جلو ببریم در این بین شما حتی میتونید با وجود ترفندها مهارت های خودتون رو هم در زندگی بالا ببرید مثلا میتونید با ترفندهایی در زمینه ی تشخیص هندوانه خوب همیشه و همیشه یه هندونه ی شیرین و رسیده برای منزلتون خریداری کنید طوری که همه براشون سوال پیش بیاد که شما چه رمزی میزنید که این همه تو خرید هندونه استادید! بگذریم حالا در راستای کار راه انداز بودن ترفندها برسیم به ترفندی که امروز میخواهیم در این مقاله بهتون معرفی کنیم یعنی سفید کردن فوری دندان در خانه اون هم برای قرارهای مهمتون که میخواهید در اون ها دندون هاتون سفید و مراوریدی باشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفید کردن فوری دندان در خانه

سفید کردن فوری دندان با سرکه سیب و جوش شیرین

یه سری از مواد هستن که توی خونه کاربردهای بسیاری دارن که سرکه سیب و جوش شیرین از این دسته هستن که توی خیلی از تمیزکاری ها میتونید بهشون اعتماد کرده و به سراغشون برید که خب در مورد سفید کردن دندان هم شما میتونید با ترکیب کردن جوش شیرین و سرکه سیب یه خمیر دندان طبیعی برای خودتون بسازید که تا حد بسیار زیادی به سفید شدن دندون های شما کمک میکنه؛

برای این منظور هم کافیه که هر بار که میخواهید مسواک بزنید چیزی حدود دو قاشق غذاخوری سرکه ی سیب رو با یه قاشق مرباخوری جوش شیرین ترکیب کرده و اون رو به دندون هاتون بمالید و برای دو دقیقه صبر کنید تا اثرش رو بذاره و بعد با مسواک به خوبی دندون ها رو تمیز کرده و در انتها به خوبی دهان رو از وجود جوش شیرین و بوی سرکه خلاص کنید.

سفید کردن فوری دندان در خانه

سفید کردن دندان با استفاده از ریحون و پوست پرتقال

بریم سر وقت یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میشه دندون ها رو برق انداخت یعنی استفاده از ریحان و پوست پرتقال که خب ریحون استفاده شده در این زمینه میتونه از خونریزی لثه جلوگیری کنه. برای استفاده از این روش هم کافیه که تعدادی برگ ریحون رو به خوبی بشورید و بعد اون رو با پوست پرتقال مخلوط کنید و سپس با استفاده از یه مسواک خمیر به دست اومده رو به دندون هاتون بمالید و برای پنج دقیقه صبر کنید تا تاثیر خودش رو بذاره و بعد با مسواک شروع به تمیز کردن دندون ها کنید و در انتها از سفیدی اون ها نهایت لذت رو ببرید.

البته که توصیه میشه این کار رو در هفته بیشتر از دوبار انجام ندید.

سفید کردن فوری دندان در خانه

استفاده از پوست موز برای سفید کردن دندون

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میشه دندون های زرد رو تو یه روز سفید کرد استفاده از پوست موزه که یه جرمگیر عالی برای دندون ها بشمار میاد. شما باید قسمت داخلی پوست این میوه رو که سرشار از منیزیم و پتاسیم هست و به تقویت مینای دندون ها کمک میکنه رو استفاده کنید به این صورت که یه موز تازه رو پوست میکنید و بعد پوست اون رو به مدت دو دقیقه روی دندون هاتون میکشید و بعد از اون هم تا یک ساعت چیزی نمیخورید و بعد از گذشت این زمان دهان رو آبکشی کنید و در انتها از دیدن دندون های مرواریدیتون حظ کنید.

سفید کردن فوری دندان در خانه

سفید کردن دندان با استفاده از روغن های گیاهی

برای این که خیلی سریع و بی دردسر دندون های خودتون رو سفید کنید میتونید از روغن های طبیعی برای این منظور استفاده کنید که سبب از بین رفتن باکتری ها و جرم ها و همچنین خروج باقی مانده ی غذاها از لابه لای دندون ها میشن و از این طریق تاثیر بسزایی روی تغییر رنگ دندون ها میذارن. شما میتونید برای این منظور از روغن های آفتابگردن، نارگیل و کنجد استفاده کنید.

سفید کردن فوری دندان در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها