|

مانتو چه رنگی مده؟ / امسال تمرکز روی گرون نشون دادن استایله چون این رنگا کارشون اینه

در این مقاله درباره این که مانتو چه رنگی مده صحبت کردیم تا با رفتن به سراغ رنگ هایی که عنوان شده یه تیپ شیک و پیک برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ی ما میدونیم که تیپ خوب تا چه حد و اندازه ای میتونه اعتماد به نفسمون رو بالا ببره چون مسلما براتون پیش اومده باشه که یه بار اونطور که باید و شاید تیپتون رو دوست نداشتید و خب با اون استایل رفتید بیرون ولی حس بد و معذبی داشتید و دلتون میخواسته که زودتر برگردید خونه در حالی که وقتی یه استایل شیک میزنید اینطور نیست و سرتون رو بالا نگه میدارید چهار شونه و محکم قدم برمیدارید طوری که هر کسی با دیدنتون ناخودآگاه جذب شخصیتتون میشه و دوست داره که مثل شما باشه بنابراین استایل خوب داشتن این روزا از چهره ی خوب هم پیشی گرفته و بسیار مهم تره.

بنابراین باید برای داشتن تیپ خوب تلاش کنید که خب بعضی ها برای این منظور میرن سراغ دونستن این که چه چیزایی بهشون میاد و چیا بهشون نمیاد مثلا در صورتی که رنگ پوستشون سبزه هست به دنبال بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه میگردن تا زیبایی پوستشون رو بیشتر به چشم بیارن و حتی در برخی از مواقع اون رو روشن تر جلوه بده و یا مثلا یکی که قدش خیلی بلنده میدونه ک نباید بره سراغ لباس هایی که قد بلندتر نشون میدن چون اینطوری تعادل در اندامش بهم میخوره بنابراین و با این حساب برای داشتن تیپ و استایل خوب شما باید در خصوص ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون هم اطلاع و آگاهی کامل داشته باشید. ولی یه نکته ی مهم دیگه برای رسیدن به تیپ خوب دنبال کردن ترندهایی هست که اومدن روی کار مثلا خیلی از خانوما سوالشون این هست که مانتو چه رنگی مده تا با رفتن به سراغ اون ها به روز و شیک و پیک دیده بشن که خب در این مقاله به این دسته از افراد پاسخ دادیم، پس اگر شما هم این سوال رو دارید در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو چه رنگی مده

مانتوی هلویی رو میتونید اونور آب هم رفتید بپوشید!

دقت کرده باشید بعضی از ترندها هستن که میشه گفت جهانین و یه جورایی در دنیا میان روی بورس و مد میشن و یه سری ها هم با توجه به فرهنگ هر کشوری میان روی مد حالا در جواب به این سوال که امسال مانتو چه رنگی مده در وهله ی اول میخواهیم به یه رنگی بپردازیم که در دنیا ترند شده و اومده روی مد و شما هر آیتمی رو با این رنگ بپوشید میتونید ادعای به روز بودن داشته باشید که خب اون رنگ هلویی هست که یکی از ملیح ترین و زیباترین رنگ های موجود در پالت رنگی هست.

موسسه ی پنتون که از موسسات معتبر در زمینه ی رنگ و طراحی بشمار میاد رنگ سال 2024 که همون 1403 ما هست رو هلویی معرفی کرده که بسیار رنگ ملایم و آرومی هست که با نگاه کردن بهش ناخودآگاه احساس آرامش خاصی به سراغتون خواهد اومد. همچنین این رنگ میتونه استایل شما رو گرون تر از چیزی که هست هم نشون بده. بنابراین در صورتی که یه مانتو میخواهید که گرون تر از قیمتش به نظر بیاد توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ هلویی برای رنگ اون هست.

مانتو چه رنگی مده

سبز ترخون جلوه ی اعیونی استایلتون رو به دوش میکشه

یه سری از رنگ ها هستن که ناخودآگاه با دیدنشون باعث میشن که احساس کنید آیتمی که اون رنگی هست اعیونیه و خب به همین دلیل رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن وجود دارن که شما میتونید با وجود اون ها لباس های خودتون رو گرون تر جلوه بدید که خب این موضوع برمیگرده به قدرت رنگ ها چرا که رنگ ها میتونن معجزه کنن حالا امسال هم در بین رنگ ها سبز ترخون که یه طیف تیره و خاص از سبز هست بسیار مود توجه افراد و برندها قرار گرفته و شما میتونید کالکشن های مختلفی رو با این رنگ مشاهده کنید که خب جزء رنگ های گرون و اعیونی بشمار میاد.

پس چی از این بهتر که شما به عنوان رنگ مانتو که یکی از پوشش های اصلیتون هست به سراغ این رنگ برید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. این رنگ میتونه با رنگ های بسیار زیادی مثل خاکستری، نود، آبی، سیاه و سفید، زرد، نارنجی و... ست بشه بنابراین دستتون برای داشتن یه استایل زیبا با رنگ های خاص باز خواهد بود.

مانتو چه رنگی مده

مانتو خردلی رنگ و روتون رو باز میکنه

خردلی رو میشه یکی از اون دسته از رنگ های خنثی بشمار آوورد که برای هر فصلی مناسبه و شما میتونید با وجود لباس هایی با این رنگ در فصول متنوع به زیبایی هر چه تمام بدرخشید و حالا در 1403 هم این رنگ یکی از رنگ های ترند شده و شما میتونید آیتم هایی بسیاری رو با این رنگ در بازار مشاهده کنید که یکی از اون ها مانتو هست که میتونه حسابی رنگ و روتون رو باز کنه.

مانتو چه رنگی مده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها