|

بهترین ریمل برا مژه های کوتاه و کم پشت / مژه هات یکی در میونم باشه با اینا بلند و پره

در این مقاله چندتا از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه و کم پشت رو بهتون معرفی کردیم که میتونن حسابی زیبا جلوه تون بدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خوشتیپ شدن نسبت به گذشته کار راحت تریه و این موضوع به علت دسترسی راحت تر به منابعی مثل اینترنت هست چرا که از طریق اون میتونید در جریان تازه ترین ترندها مثل مانتوهای ترند 1403 قرار بگیرید ولی خب یه موضوعی که در این بین وجود داره این هست که تنوع موجود در زمینه ی مد و فشن بسیار زیاده و همین موضوع گاهی اوقات باعث میشه انتخاب برای افراد بسیار سخت بشه البته که شما در صورتی که نسبت به ویزگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاعات کافی داشته باشید و بدونید چی بهتون میاد و چی نمیاد میتونید آیتم های مناسب رو به درستی انتخاب کنید.

مثلا در صورتی که پوستتون گندمی هست و لوازم آرایشی مثل کرم پودر میخواهید باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست گندمی برید تا آرایشتون بی نقص و زیبا به نظر بیاد و با پوستتون هم همخونی داشته باشه. بنابراین هر چیزی رو با تحقیق تهیه کنید چه میخواد لباس باشه و چه لوازم آرایشی بهداشتی که خب در این بین یکی از لوازمی که باید در انتخاب اون دقت و وسواس زیادی به خرج بدید ریمل هست که خانوم ها در میکاپ بسیار بهش علاقمند هستن و دوست دارن که با این ماده مژه های بلند و پرپشت برای خودشون بسازن حتی در صورتی که مژه هاشون خیلی کم هست به همین دلیل حالا ما در این مقاله قصد داریم چندتا از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه و کم پشت رو بهتون معرفی کنیم که حجم خوب و چشمگیری به مژه هاتون میبخشه، پس در ادامه برای شناختنه اون ها با ما همراه باشید.

بهترین ریمل برا مژه های کوتاه و کم پشت

ریمل لش پرینسس اسنس

ریمل لش پرینسس اسنس طوری هست که با هر بار زدن اون اطرافیان شما خیال میکنن که مژه کاشتید به قدری که مژه های نازک و کوتاه شما رو بلند و پر حجم نشون میده و این موضوع به علت فرمولاسیون با کیفیت و خوب این محصول هست. این ریمل بلند کننده از رنگدانه های غنی و مشکی برخورداره که یه نما و ظاهر بسیار جذاب به مژه های شما میبخشن. شما میتونید در فرمولاسیون این ریمل ترکیبات مرطوب کننده ای مثل پانتول رو مشاهده کنید که سبب لطافت و نرمی مژه ها میشه و خشکی اون ها رو از بین میبره.

این محصول دارای یه براش حرفه ای و مخروطی هست که به خوبی مژه ها رو بلند و تک تک اونا رو از هم جدا میکنه و موندگاری بسیار بالایی هم داره و زیر چشماتون نمیریزه و اطراف چشم رو سیاه نمیکنه از این رو برای استفاده ی طولانی مدت در مهمونی ها، دانشگاه و سره کار بسیار مناسبه.

بهترین ریمل برا مژه های کوتاه و کم پشت

ریمل ایزادورا مدل Nature Enhanced

برسیم به محصول دوم که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو داریم یعنی ریمل افزایش دهنده ی طول مژه ی  Nature Enhanced از برند معروف ایزادورا که به علت داشتن مواد طبیعی در فرمولاسیون خودش برای مصرف روزانه بسیار گزینه ی عالی هست. این ریمل از براش خاصی برخورداره که به خوبی میتونه تارهای مژه ی شما رو تفکیک کنه و به اون ها حجم بینظیر ببخشه.

همچنین گفتیم که این محصول از مواد طبیعی درست شده و به همین دلیل در فرمولاسیون خودش پروتئین های گیاهی و روغن جوانه گندم داره که سبب نرمی و لطافت مژه ها میشن و همچنین اونا رو تقویت هم میکنن. این رو هم ذکر کنیم مواد این ریمل به هیچ عنوان باعث چسبندگی مژه ها نمیشه و با زدنش حس سنگینی روی مژه هاتون نخواهید داشت. ریمل نیچر ایزادورا عطر، الکل و پارابن نداره و از این رو کاملا ضد حساسیت هست و برای چشم های حساس هم خوبه. پس در صورتی که یه ریمل بلند کننده و حجم دهنده میخواستید که پوشش دهی کامل و حالت دهی خوب داشته باشه و مژه هاتون رو بلند و پرپشت نشون بده توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این ریمل هست.

بهترین ریمل برا مژه های کوتاه و کم پشت

ریمل میبلین مدل لش سنسیشنال

بریم سراغ آخرین محصولی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی ریمل لش سنسیشنال برند میبلین که میتونه به زیبایی هر چه تمام تر مژه های شما رو بلند و پرپشت کنه و از اون جایی که دارای بافت سبکی هست اصلا روی چشم های شما ایجاد خستگی نمیکنه و با رنگدانه های کاملا مشکی چشم هاتون رو قاب میگیره. براش این محصول به شکل هلالیه و شکل منحصر به فردی داره که به خاطر همینه شکلش میتونه تک تک تاره های کوتاه و ریز رو پوشش بده و اونا رو خیلی راحت پرپشت و بلند به نظر بیاره دقیقا همون طوری که مورد علاقه ی خیلی از خانوم هاست. پس در صورتی که به دنبال یه محصول با کیفیت هستید که باهاش دیگه به کاشت مژه احتیاج نداشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این ریمل هست.

بهترین ریمل برا مژه های کوتاه و کم پشت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها