|

زیباترین تابلوهای مدرن دکوراتیو / اینا طلایی و پر زرق و برقن انگار جواهر زدی به دیوار

در این مقاله نمونه هایی از تابلوهای مدرن رو بهتون نشون دادیم تا با استفاده از اون ها دکورتون رو زیبایی ببخشید و از دیدنش لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن تو خونه برای خانوم ها از نون شب هم واجب تره چرا که بالاخره دکور شما هر طور که باشه اون رو به پای شما مینویسن و میگن که خانوم خونه اینطور چیده بنابراین باید نهایت تلاش خودتون رو برای یه چیدمان اصولی و فوق العاده به کار بگیرید تا اینطوری اون نتیجه ی دلخواهی که میخواهید رو بگیرید که خب برای این منظور همون طور که گفتیم باید یه اطلاعات ابتدایی از دکوراسیون با توجه به وسیله و آیتمی که مدنظرتون هست داشته باشید مثلا در خصوص مبلمان باید اصول چیدمان اون ها رو با توجه به تعدادشون بدونید تا اینطوری بتونید اونا رو در دکور به زیبایی هر چه تمام تر به چشم بیارید.

البته که در این بین ست بودن المان های موجود هم با هم یه شرط خیلی بزرگه مثلا اینطوری نباشه که خونه مثل بازار شام باشه و تنها وسیله های خوشگل توی اون باشه بدون این که وسایل بهم بیان و با هم هماهنگی داشته باشن البته که باید یه مقدار هم سلیقه رو چاشنی دکوراسیون خودتون کنید و چه بهتر میشه که از ایده های خلاقانه ی خودتون هم به شرطی که افراد خونه اون ها رو تایید کنن و یه جورایی همه پسند هست هم استفاده کنید هر چند که شاید با خودتون بگید خونه ی خودمونه و چه لزومی داره که کس  دیگه ای بپسندتش یا نه ولی بهتون قول میدیم موقعی که از دکورتون تعریف کنن مسلما غرق لذت بشید. حالا در این مقاله هم برای این که شما یه دکور زیباتر خلق کنید میخواهیم چند تا از تابلوهای مدرن دکوراتیو رو بهتون نشون بدیم که با استفاده ازشون توی دکور میتونید فضا رو زیبا کنید، همچنین بد نیست که یه سری نکات رو هم که در ادامه راجبه این تابلوها میگیم رو بدونید، پس با ما همراه باشید.

تابلوهای مدرن

تابلوی مناسب برای روی کاغذ دیواری باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

همونطور که میدونید کاغذ دیواری یه پوشش بسیار زیبا برای دیوار بشمار میاد که خیلی ها این روزا ازش توی دکوراسیون خونشون استفاده میکنن که خب میتونه ساده و یا طرح دار باشه و ما در هر حالتی که بخواهیم روی اون تابلو نصب کنیم باید به یه سری نکات توجه کنیم مثلا در صورتی که طرحی نداشته باشه و ساده باشه و به به اصطلاح تک رنگ، شما میتونید برای تزیین اون از هر تابلوی دکوراتیوی استفاده کنید اما در صورتی که کاغذ دیواری شما طرح دار باشه موقع انتخاب تابلو باید به موارد زیر دقت کنید:

  • برای جلوگیری از شلوغ شدن بیش از حد فضا و دیوار باید تابلو ساده تهیه کنید.
  • به ست بودن طرح و رنگ کاغذ دیواری با تابلو توجه کنید.
  • روی دیوار پشت تلویزیون که کاغذ دیواری طرح دار هم داره از تابلو استفاده نکنید.

هر سه ی این نکات به دلیل جلوگیری از شلوغ شدن بیش از حد فضا هستن ولی در کل این روزا مد شده که از کاغذ دیواری در ابعاد کمتر استفاده کرد و همچنین بیشتر اون ها ساده و بدون طرح اند و از این رو تداخلی با تابلو دکوراتیو شما نخواهند داشت پس در فضایی که با همچین کاغذ دیواری پوشونده شده استفاده از تابلو مانعی نداره.

تابلوهای مدرن

تابلوهای مدرن

قبل از خرید تابلو به سبک اون توجه کنید

قبل از این که یه اثر هنری و یا تابلو بخرید باید تعیین کنید که بیشتر چه سبکی رو میپسندید چا که قبلا سبک تابلو ها بسیار محدود بود ولی این روزا تنوع در بین اون زیاد شده و از این رو شما باید با توجه به سلیقه ی خودتون به سراغ انتخاب تابلو در سبک های مدرن، کلاسیک و یا مینیمال و ... برید. که خب یکی از راه های پی بردن به سلیقتون هم در این زمینه مشاهد کردن نمونه های مختلف هست مثلا الان که در حال خوندن این مقاله هستید و عکس های مختلف اون رو میبینید مشخصه که تابلوهای مدرن رو بیشتر میپسندید.

تابلوهای مدرن

تابلوهای مدرن

نکاتی در خصوص نصب تابلو

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد در نصب تابلو دارن اینه که خیلی بالا نصبش میکنن طوری که برای دیدن اون ها باید سرمون رو کامل بالا بیاریم که خب این حرکت کاملا اشتباهه و زیبایی فضا رو هم زیر سوال میبره از این رو بهتره که تابلو جایی نصب بشه که کامل توی راستای چشم شما باشه و در ارتفاع 162 تا 172 سانتیمتر از زمین قرار بگیره تا هر کسی که میخواد اون رو ببینه به راحتی این کار رو انجام بده.

در صورتی که میخواهید تابلو رو روی دیوار بالای مبل و یا طاقچه ی شومینه نصب کنید باید اندازه ی اون سه چهارم پهنای مبل مورد نظر و یا طاقچه باشه و چیزی حدود پونزده تا سی سانتیمر از اون ها بالاتر قرار داشته باشه.

تابلوهای مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی