|

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک / اینارو بزنی انقدر پوستت روشن میشه دلت آرایش نمیخواد

اگر شما بانویی هستید که دچار لک های پوستی شده اید، بهترین راه حل اینه که از کرم های ضد آفتاب ضد لک استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- بی شک زیبایی هر فرد پیش از هر خودآرایی، به سلامت جسم اون فرد برمیگرده. اینکه شما از بهترین لوازم آرایش و یا گرون ترین لباس ها برای استایل خود استفاده کنید، اما در نهایت تناسب اندام مناسب و یا پوستی سالم و شفاف نداشته باشید چه فایده؟ قطعا زیبایی اون لباس و لوازم آرایش رو هم کم کرده و ارزششون رو پایین میارید. این به این معنی نیست که هر کی جای لک و جوش داشت و یا اینکه چاق یا لاغر بود بده، نه اصلا! بلکه نکته منفی قضیه اینجاست که برای بهبودی این موضوعات تلاشی نکنیم و به روال منفی خود ادامه بدیم! بله اینه که بده.

بانوان اغلب برای پنهان کردن جای جوش و لکی که دارند از انواع کاور های سنگین کرم پودر استفاده می کنند، غافل از اینکه تنها با استفاده از یک سری محصول و داشتن روتین مناسب میتونن اونقدر پوستشون رو به سمت سلامت ببرن که نیازی به کرم پودر کاور بالا اونهم در استفاده روزانه نباشه! بی شک ضد آفتاب در این پروسه عملکرد خیلی مهم و تاثیر گذاری داره که خیلی از خانوم ها ازش بهره می برند. اما یکسری از بانوان هم هستند که صورتی پر از لک و جوش دارن و دلشون میخواد تا با یه تیر دو نشون بزنن. یعنی هم ضد آفتاب داشته باشن و هم ضد لک. خب خبر خوب اینه که این دو کارایی رو میشه در یک محصول پیدا کرد اما به شرط اینکه انتخابی درست داشته باشید. مثلا در این مطلب ما به چند محصول ایده آل اشاره داشته ایم که طرفداران پر و پا قرص خودشون رو در این زمینه دارند. اگر شما نیز از دست خانومای خواستار ضد آفتاب ضد لک هستید، پس ذره ای درنگ نکرده و با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کرم ضد آفتاب ضد لک

برای هر بار استفاده از ضد آفتاب چقدر بزنیم ایده آله؟ هر چند ساعت تمدید بشه؟

ضد آفتاب ها به مانند کرم پودر ها نیستن و بیشنر خاصیت محافظتی دارند تا زیبایی. به همین دلیل میزان استفاده از اونها هم بسیار متفاوت از کرم پودر ها می باشد. مقدار مناسبی که برای استفاده از کرم ضد آفتاب در نظر گرفته شده به اندازه دو انگشت کامل هستش. یعنی شما به اندازه دو انگشت یا بهتره بگیم شش بند انگشت ضد آفتاب نیاز دارید تا نتیجه ای ایده آل دریافت کنید.

برای تمدید هم اونچه که مشخصه اینه ضد آفتاب ها 24 ساعته نیستن و بعد از یه تایم خاصی خاصیت خودشون رو از دست میدن و در اینجا بهتره که بدونید هر 3 ساعت یکبار کرم ضد آفتاب نیاز به تمدید مجدد داره.

کرم ضد آفتاب ضد لک

ضد آفتاب فتودرم Spot Age بایودرما

میشه گفت فتودرم بایودرما یکی از بهترین محصولات در زمینه ضد آفتاب بوده که خصوصیاتی همچون ضد لک و ضد چروک نیز دارد. همونطور که میدونید یکی از آسیب های جدی که اشعه آفتاب به پوست وارد میکنه همین لک و چین و چروک هاست که باعث پیری زودرس نیز خواهند شد. این کرم از این برند تونسته به خوبی جلودار موارد گفته شده باشه و به همین دلیل محبوبیت هم کسب کرده. بافت ژلی که کرم ضد آفتاب فتودرم بایودرما داره باعث میشه تا خیلی زود و راحت جذب پوست بشه و ایجاد سنگینی هم نداشته باشه. به علاوه اینکه پریا خانوم های باردار و یا شیردهی کاملا بی خطره و برای صورت و گردن و دور چشم هم قابل استفاده هستش.

کرم ضد آفتاب ضد لک

ضد آفتاب ضد لک Active unify ایزدین

در اینجا میشه گفت اکتیو یونیفای یکی از بهترین ضد آفتاب های ایزدین محسوب میشه که دو برابر یه کرم با SPF 50 قدرت محافظت داره. این محصول دارای یه بافت سبک و جاذبه که به دلیل داشتن رنگدونه، عیب های پوست رو هم محو میکنه. همچنین حاوی ضد لک نیز هست که به کاهش ملاسما و عدم تجمع ملانین در پوست با هدف روشن تر شدن و درخشندگی صورت نیز کمک خواهد کرد. در واقع این کرم هم جلوگیری از ایجاد لک رو ساپورت میکنه و هم به از بین رفتن لک های قبلی کمک قابل توجهی داره. از طرفی هم جلوی پیری زودرس رو میگیره، چرا که هم ویتامین E داره و هم هیالورونیک اسید.

کرم ضد آفتاب ضد لک

ضد آفتاب و ضد لک بی‌ رنگ SPF50 لافارر

لافارر یکی از بهترین برند های ایرانی محسوب میشه که با تولید محصولات با کیفیت در واقع رقیبی پر قدرت برای محصولات خارجی می باشد. این کرم برای دو تایپ پوستی چرب و خشک تولید شده که میتونه از اثرات مخرب نور خورشید جلوگیری داشته باشه. اثراتی باعث پیری زودرس و یا بالا رفتن سن میشن. اما خب اونچه که مشخصه اینه که تمرکز اصلی این محصول بر روی درمان لک های پوستی و همچنین جلوگیری از ایجاد آکنه و رطوبت رسانی به پوست هستش. 

کرم ضد آفتاب ضد لک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی