|

شیک ترین استایل های دخترانه بهار / اوج نایس بودن رو فقط با این تیپا میتونی بچشی

استایل کردن واسه خانوما یه کار هیجان انگیزه که هیچوقت نمیدون چی بپوشن، به همین دلیل اومدین و در این مطلب با چند ست تیپ جذاب آشنا شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل کردن برای خانومها اهمیت بسیار زیادی به نسبت آقایون داره. شنیدین میگن میخوای خانومی رو از ناراحتی در بیاری، فقط ببرش خرید! بله دقیقا همینه چرا که لباس خریدن و تیپ زدن واسه بانوان دقیقا حکم یه تفریح رو میتونه داشته باشه، البته تفریحی استرس دار. حالا چرا استرس؟ احتمالا برای شما هم پیش اومده که خرید کردین اما یهو دیدین ای وای حالا چی رو با چی بپوشم که خوشگل بشه! این مانتو کتی که الان عاشقش بودم، حالا با کدوم شلوار هماهنگه و اصلا میتونه خوب بشه و استایلم رو خوشگل کنه یا نه؟ یا اون یکی کفش و کتونی رو با کدوم سبک شلوار میپوشن که جذاب و دلبرانه بشه؟

خب این موضوع واقعا عادیه و برای همه ما پیش اومده، در حالی که واقعا کار سختی نیست و تنها کافه تا شما بدونید و ببینید که چه آیتمای رو میشه با کدوم آیتما ست کرد. مثلا ما اومدیم و در این مطلب چند تایی براتون استایل جذاب معرفی کردیم تا راه شما بانوی زیبا روی رو کمی هموار کرده باشیم. پس با ادامه مطلب همراه باشید تا شیکی رو به سبکی اصولی و مدرن تجربه کنید.

استایل ترند دخترانه

مثلا مانتو کتی رو با شلوار راسته و صندل بپوش

یکی از جذاب ترین مانتوهایی که امسال هم طرفداران بسیاری داشت مانتو کتی می باشد. با این سبک مانتو ها خیلی از شلوار ها خوشگل میشن، اما بی شک یکی از ایده آل ترین استایل ها استفاده از شلوار های راسته می باشد. از طرفی هم اگر قد و قامتی نسبتا کوتاه دارید بهترین ایده اینه که شومیز یا بلوزی زیر مانتو بپوشید که همرنگ با شلوار باشه. اگر هم شکم پهلو دارید خوبه که از گن یا کمربند های پهن استفاده داشته باشید تا اندامی متناسب تر پیدا کنید. در نهایت نیز با یه صندل خوشگل استایل رو به اتمام میرسونیم و بر این تاکید می کنیم که بهتره شلوار قد 90 باشه تا کفش بهتر خودش رو نمایش بده. به جهت چشمگیر تر شدن ظاهرمون هم میتونیم از اکسسوری هایی مثل ساعت و دستمال گردن و گوشواره کمک بگیریم.

استایل ترند دخترانه

و یا مانتو کتی با شلوار بگ و کفش پاشنه بلند، عالی میشه

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم مانتو کتی رو میشه با خیلی از شلوار ها استایل کرد. به طور مثال یکی دیگه از شلوار های مناسب و خوشگلی که میتونه ایده اآ باشه، استفاده از شلوار های بگی می باشد. از طرفی هم اگر قد کوتاهی دارید این سبک شلوار ها به بلندتر نشون دادن قامت شما نیز کمک خوبی خواند کرد و به علاوه اینکه اگر شلوار بگ شما حالت ایستایی و کشیده ای داشته باشه، به راحتی ست رو زیبار و شیک تر نشون میده. از اونجایی که اغلب شلوار های بگی قد بلندی دارند، بهتره که از کفش های پاشنه دار کمک بگیرید.

استایل ترند دخترانه

اگر دلتون میخواد بانویی با قامت بلند دیده بشید میتونید از کفش هایی همرنگ با شلوار نیز کم بگیرید و استایلی مونوکروم در قسمت پایین تنه بسازید. اما اگر نه میشه که از کفش های با رنگ متضاد با شلوار استفاده کرد و که طیف رنگی شبیه به شال یا کیفتون داشته باشه. کمربند باریک هم برای این استایل عالیه.

دامن کلوش با کراپ کت و صندلی تیپی بی نظیر

جدا از مانتوهای کتی، کراپ کت ها نیز محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. پوشیدن کراپ کت ها هم با شلوار و هم با دامن کلوش که کمردار هم هست، استایلی منحصر به فرد و زیبا برای شما میسازه. استایلی فراموش نشدنی! در این بین میتونید رنگ کراپ ت و دامن رو از یک رنگ و جنس انتخاب کنید و از طرفی هم میشه که رنگاشون باهم فرق نه اما مکمل هم باشن. هم با صندل میشه و هم با کفش پاشنه بلند. جالبه که بدونی زیبایی شون با کتونی که غیر قابل وصفه. یکی از بهترین اکسسوری ها با این استایل گل سر های پاپیونی می باشد.

استایل ترند دخترانه

شاید هم تیپ دخترونه؛ شلوار کارگو با تیشرت فری سایز و البته کتونی

یکی از آیتم هایی که در تیپ دختران در یک یدو سل اخیر زیاد دیده میشه استفاده از شلوار های کارگو هستش. شما میتونید از این شلوار ها با تی شرت های طرح گرافیکی که فری سایز و بزرگ هستن استفاده کرده و استایل کنید. کتونی هایی همچون ال استار ها و یا کتونی هایی که لژدار هستند نیز ایده هایی زیبا میشن تا شما خانوم خانومای زیبا روی ظاهری ترند و جالب داشته باشید. دستمال گردن لوگو دار و مچ بند هم باحال میشه همراه با کیف های کراس بادی که یکی از کیف های ترند امسال هست.  

استایل ترند دخترانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی