|

شیک ترین تیپ های مشکی برای عزاداری شب های قدر / اینجوری با وقار و سنگین استایل کن

در این مقاله چند تا از شیک ترین تیپ های مشکی برای عزاداری شب های قدر رو بهتون نشون دادیم تا یه استایل خاص در این مراسم داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ ها در پوشش شما میتونه اطلاعات خیلی زیادی ازتون به دیگران بده مثلا اون دسته از افرادی که توی استایل هاشون بیشتر به سراغ رنگ آبی میرن در نظر دیگران ناخودآگاه اشخاص قابل اعتماد و وفاداری به نظر میان که بسیار هم متعهد هستن به همین دلیل خیلی از اداراتی که با ارباب رجوع سر و کار دارن لباس فرم های آبی رو برای کارمندان خودشون انتخاب میکنن تا اینجوری اعتماد افراد رو جلب کنن در کل مهمه که روانشناسی رنگ ها در استایل رو یاد بگیرید تا اینطوری بسته به شرایط و موقعیتی که میخواهید در اون حاضر بشید به سراغ استفاده از رنگ ها برید.

حالا در این بین پیش میاد که یه سری از رنگ ها برای مراسم های خاصی کاربرد بیشتری دارن مثلا ما چشممون عادت داره که لباس عروس سفید باشه و خب این وسط اگر یه عروسی بیاد و تابو شکنی کنه و لباس مشکی بپوشه شاید زیاد برامون جالب نباشه و یا در صورتی که توی مراسم ختم و عزا به جای مانتو مشکی یکی بیاد و مانتوی صورتی بپوشه احتمالا در نظر افراد مجنون به نظر بیاد و البته یه فرد موقعیت نشناس! بنابراین استفاده از رنگ ها هم در استایل اصول خودشون رو دارن حالا تو این مقاله میخواهیم چندتا تیپ مشکی برای عزاداری رو توی شب های قدر بهتون نشون بدیم و یه سری اطلاعات در خصوص این که باید در این شب ها به سراغ چه آیتم هایی توی استایلتون برید بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

تیپ مشکی برای عزاداری

مانتو یه آیتم اصلیه پس یه مشکی سرسنگین بهترین انتخابه

پوشش بیشتر خانوم ها بیرون از خونه شامل مانتو، شلوار، روسری یا شال و البته کیف و کفش میشه که خب هر کدوم از این آیتم ها باید توی استایل با هم هماهنگی داشته باشن تا در نهایت شما زیبا و خاص به نظر بیایید ولی بین همه ی اون ها از اون جایی که مانتو یه پوشش دهنده ی اصلی هست بسیار توی چشمه بنابراین خیلی مهم که به درستی انتخاب بشه.

حالا توی مراسم های مذهبی اولین و اصلی ترین انتخاب خانوم ها مانتو مشکی هست که این روزا هم تنوع زیادی داره و صد البته واجبه که شما یه مانتو با جنس خوب و البته شیک رو انتخاب کنید ولی از همه ی این ها ویژگی های ظاهریه مانتوی ما هست یعنی باید برای پوشیدن اون در مراسم های اینچنینی دقت کنید که مانتوی شما خیلی کوتاه نباشه و بلندی اون در شان یه بانوی ایرانی باشه.

مورد دیگه در خصوص این مدل از مانتو ها اینه که اغراق آمیز نباشن یعنی یه مانتوی طرح دار که طرحش رنگیه و البته یه مانتوی عروسکی و اسپرت نمیتونه برای این مراسم ها جالب باشه همچنین اون مانتوهایی که یه رنگ دیگه هم در اون ها استفاده شده مناسب نیستن مثل اونایی که نوارهای رنگی دارن و در صورت داشتن یه رنگ دیگه اون رنگ باید سرسنگین باشه مثل نقره ای، طلایی، سبز تیره و یا آبی تیره. در کل مانتوهای یکدست مشکی و مجلسی گزینه ی خوبی هستن.

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

شال و روسری لیز نپوشید

آیتم دیگه ای که باید توی استایل برای مراسم مذهبی به اون توجه کنید شال و روسری شما هست که اون هم صد در صد باید مشکی باشه ولی در صورتی که میخواهید استایلتون کلا یکدست و مشکی نشه میتونید سراغ شال و روسری طرح دار برید که طرح اون هم اگر رنگ دیگه ای داره رنگش تیره باشه مثل خاکستری و اما یه نکته ی واجب تر اینه که حواستون باشه که شال و روسریتون لیز نباشه که مدام دستتون به اون ها باشه که نیفتن بنابراین یه جنس خوب انتخاب کنید و اون رو درست روی سرتون فیکس کنید.

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

شلوار های اسپرت رو فاکتور بگیرید

انتخاب شلوار هم برای مراسم های مذهبی اصول خودش رو داره مثلا بهتره که به سراغ شلوارهای راسته چه پارچه ای و چه جین برید و از این که شلوارهای اسپرت مثل جین اسکینی، مام استایل، مام فیت، بگ و... رو بپوشید خودداری کنید و در خصوص رنگشون هم که گفتن نداره باید تیره باشه مثل شلوارهای مشکی، روشن و یا در صورتی که یه ذره روشن تر میخواهید رنگ های خنثی خوبن مثل طوسی و خاکی.

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

تیپ مشکی برای عزاداری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی