|

استایل با شلوار دم پا گشاد / شاید فکر کنی زشته تا وقتی که بدونی چیا میشه باهاش ست کرد

اگر شما هم بانویی هستید که دلتون میخواد شلوار دمپا گشاد بپوشید اما نمیدونید چیکار کنید تا جذاب تر به نظر بیاید پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانوما دیگه خریدای عیدشون رو کردن و حالا در حال استفاده ازشون هستند. اما خیلی از بانوان این مدلین که میرن و مثلا از شلوار ایکس و ایگرگ خوششون میاد، اما بعد که میان خونه می بینن ای بابا اصلا نمیدونن با این شلوار چه مدل کفش یا کتونی خوبه! خه میدونید که فقط کفش یا کتونیه که ارتباط مستقیم با شلوار داره و میتونه جذابیتش رو دوچندان یا نصف کنه! بله به همین میزان کفش یا کتونی که شما با شلوارتون ست می کنید میتونه در زیباسازی و یا زشت شدن استایلتون دخیل باشه. شلوارهای پاچه گشاد یا همون دم پا گشاد، از دست شلوار هایی محسوب میشن که امسال نیز مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفتن. 

چرا که این سبک از شلوار نه تنها میتونه ظاهری بی نظیر و شیک برای استایل شما بسازه، بلکه با توجه به مدلی که داره میتونه تناسب اندام متفاوتی برای شما ایجاد کنه. در واقع پاچه های گشاد میتونه تاثیر قابل توجهی در زیباتر نشون دادن اندام داشته باشه و به همین علت با مانتو های قد کوتاه و یا عروسکی زیبلیی دوچندانی خواهد ساخت. 

Short-coat-with-wide-leg-pants

لباس هایی که میتون با شلوار جین پاچه گشاد خوشگل و ست بشن

در واقع حضور شلوار جین پاچه گشاد تو کمد هر خانومی الزامیه چرا که این سبک از شلوار میتونه با خیلی لباس ها به راحتی ست بشه. مثلا جلیقه‌ های زیبا، سویشرت‌ های راحتی و پیراهن‌ های شیک که خب همشون میتونن گزینه هی ایده آلی برای شلوار شما باشند. یکی از مهم‌ ترین نکته ها در انتخاب لباس همراه با شلوار جین پاچه گشاد، اینه که به فرم و ساختار بدن خود توجه کنید. با این حساب در واقع شما با انتخاب درست لباس برای خود، فرم سازی بدن هم انجام داده اید.

1681636972

اگر سایزم بزرگ باشه شلوار پاچه گشاد رو با چی ست کنم؟

واسه خانومایی که دارای سایز بزرگی هستند، تاپ‌ های بلند و همچنین کمربند های باریک میتونه به شدت ایده آل باشه. اگر دوست دارید ساعت شنی دیده بشید بدونید که این ترکیب به رسیدن به این ظاهر کمک میکنه. مخصوصا وقتی که با شلوار دمپا گشاد ست بشه بولد تر نیز خواهد شد. استفاده از بلوزها و یا تاپ‌ هایی که با این سبک شلوار خوشگل میشن میتونن استایلی واقعا زیبا برای شما بسازند. ترکیبات گفته شده نه تنها استایلی شیک و مدرن به شما هدیه میدن، بلکه با ایجاد تعادل بصری در نحوه پوشش، به به شما خانوم زیبا کمک میکنن تا اندامی لاغر تر و متناسب داشته باشید.

jin.pache_.goshad2-e1710944900798

استایل مناسب برای خانومایی که قد کوتاهی دارند

اگر شما بانویی هستید که قد و قامت کوتاهی دارید، این رو بدونی که اصلا نباید برید سراغ استایل های که اندام شما رو دو تیکه میکنن. چرا که اینجوری به کوتاه تر نشون دادن بالاتنه و پایین تنه خود کمک کرده اید. 

در نتیجه ایده آل ترین کار اینه که بیاین و مثلا یه استایل تماما جین انتخاب کنید. سرهمی های جین و یا انتخاب یک کت و شلوار به جنس جین و در رنگ های مشابه به هم. 

684652

کفش و کتونی مناسب شلوار های دمپا گشاد چیه؟

اما اگر بخوایم در رابطه با کفش مناسب برای شلوار پاچه گشاد صحبت کنیم، باید بگیم همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، کفش مهمترین قسمتیه که با شلوار در تماسه. پس انتخاب درستش میتونه به طور کل پایین تنه ما رو بسازه. بیشتر بانوان خوش پوش و خوش سلیقه از کتونی های متنوع برای استایل با شلوار جین دمپا گشاد استفاده می کنن که استایل به شدت ایده آل و جذابی براشون میسازه. اما خب شاید شما خانوما باشید که دلتون بخواد استایلتون کمی تا قسمتی خانومانه تر باشه که در این حالت باید برید سراغ کفش های کالج و تخت که میتونن ظاهری آراسته و حتی کمی قد بلند تر براتون بسازند.

این رو بدونید که با شلوار جنس جین کفش پاشنه دار خیلی خوب نیست و اگر قصد این رو دارید تا از صندل و یا کفش پاشنه بلند استفاده کنید، بهترین کار اینه که از شلوار های پارچه ای بوت کات و پاچه گشاد کمک بگیرید تا ظاهری بسیار زیبا و بی نظیر داشته باشید.

womens-short-coat-model-with-wide-flip-flops-22

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی