|

داغ ترین عناصر دکوراسیون پذیرایی رو مد 2024 / فامیل هنگ میکنن کی انقدر خوش سلیقه شدی

اگر شما هم از دست افرادی هستید که دلتون میخواد یه دستی به سر و گوش خونه برسونید اما به شکل ترند و رو مد، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خونه ای از قسمت های مختلفی طراحی و ساخته. مثلا خونه شما کوچیک باشه یا بزرگ در هر صورت نشیمن داره و نشیمن هم که یکی از مهمترین بخش های هر خونه ای محسوب میشه، چرا که فضای دورهمی خونواده هستش و افراد بعد از گذشت یک روز خسته کننده در این محیط با هم گپ و گفتی دارند. نشیمن خیلی میتونه تو روحیه آدمای خونه تاثیر گذار باشه. اگر کثیف باشه یا تمیز، خوشگل باشه یا زشت، به هر حال چون قسمتی هستش که به شکل مستقیم افراد رو به آغوش خود دعوت میکنه، در نهایت تو روحیه اونها نیز تاثیر فراوونی داره. 

اما میدونید که دکوراسیون نیز درست به مانند مد و فشن در راستای ترند ها و مدها حرکت داره. یعنی مثلا وسیله ای که الان دارید کلی باهاش حال میکنید احتمالا ده سال دیگه باعث خجالتتونه و این دقیقا ویژگی ترند و دنیای مده. اما مد 2024 برای نشیمن چی میگه؟ میدونید ترند ها در این سال چیه و میخواد که نشیمن چه شکلی باشه؟ اگر نمیدونید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره حسابی شگفت زده بشید. عناصری که زیبایی های خاصی رو با خود به همراه دارند و حس خوبی هم القا میکنند. 

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

خلاقانه فضای چند منظوره بسازید

در واقع سال جدید تمرکز جالبی بر روی مناطق چند منظوره داشته و اینجوری بیشتر پسندیده. همونطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این اتاق نشیمن به سه بخش تقسیم شده. دیدین؟ کمی بیشتر دقت کنید، نشیمن مرکزی که اصلیه هستش و فضایی برای میز تحریر و همچنین اون قسمتی که واسه بازی طراحی شده. در اینجا طراح با استفاده از پارچه های جیر و مخمل، یه میز تحریر فرانسوی عتیقه، و همچنین صندلی های راحتی که از جنس چوب ساج هستن و میز حصیری و شیشه ای بافت و گرمی خاصی رو به فضای نشیمن اضافه کرده حس و حال خوبی هم منتقل میکنه.

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

دیوار ها رو نقاشی کنید، اما نه معمولی

رنگ کاری چند دهه پیش تو خونه اومد بود، اما خب کاغذ دیواری اومد و جاش رو گرفت و حالا دوباره سر و کله نقاشی ها یدا ده، اما اینبار با سبک و ظاهری کاملا متفاوت و جدید. همونطور که داخل تصویر هم مشخصه، رنگ هایی که بر روی دیوار انتخاب شده تطابق و هماهنگی خاصی با مبلمان دارند و در نتیجه این نشیمن بی نظیر رو ساخته. 

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

دیتیل های تاثیر گذار رو از قلم نندازید

تو این اتاق نشیمن می بینید که هر زاویه با اشکال، بافت و رنگ های متفاوت بولد و برجسته شدن و خودنمای دارند. در حالی که اگر دقت کنید متوجه میشید اصلا عناصر جدید و خاصی نیستند، اما انتخاب و چیدمان درستشون در کنار هم باعث شده تا انرژی و زیبایی فضا چندین برابر بشه و محیطی شاد و شارپ بسازه.

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

سبک مینیمال همچنان طرفداران خودش رو داره

میدونستید که سال 2024 سال برنامه ریزی استراتژیک طبقات و همچنین چیدمان مبلمان می باشد. تو این سال دیگه به هم ریختگی و بی نظمی جایی نداره و در عوض دکوراسیونی دیگر می بینید. در اینجا اون دست از وسایل غیر ضروری دیده نمیشن و به جای اینکه کل فضای نشیمن و محیط اصلی رو از مبلمان و لوازم دکوری پر کنین، بهتره که چند تا ضروری و خوشگلش رو انتخاب کرده و ازشون استفاده نمایید.

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

لطفا نورپردازی رو مدرن انجام بدید!

از طرفی هم امسال سال نورپردازی های مدرن هستش که در عین حال کاربرد خوبی هم دارند. مثلا اینکه واسه اتاق نشیمن باید جسورانه تر رفتار کنید و از روش های جدید و نوین کمک بگیرید. در اینجا میشه که از روش های مختلف نورپردازی ترند مثل نورپردازی های خطی، و همچنین نورپردازی از کف و نورپردازی دیواری برای روشنایی اتاق نشیمن خود کمک بگیرید.

جدیدترین ترند های دکوراسیون 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی