|

انواع سبک مبلمان از نظر ظاهر/ اینجا فرق چستر و پشت شتری رو میفهمی بعد میری تو دل خرید

برای خرید مبل بهترین کار اینه که ابتدا با انواع مبلمان آشنا بشیم و بعد با خیال راحت مبل مناسب با دکور خونمون رو انتخاب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان خونه اینجوری که انواع و اقسام لوازم رو در ابعاد و کاربرد های مختلف می بینیم که در کنار هم چیده شدن و دکوراسیون فضا رو تشکیل دادن. خب بی شک تو اینهمه وسیله نمیشه که همشون ضروری باشن و این عناصر به سه قسمت تقسیم میشن. آیتم های ضروری مثل یخچال و سینک و غیره هستند و آیتم های نیمه ضروری به مانند مبلمان و لوازمی که اصلا ضروریتی ندارند و تنها دکوری به حساب میان مثل تابلو های دیواری. احتمالا پیش خودتون گفتین چرا مبلمان تو اون دسته قرار گرفت که خب باید بگیم بی شک شما بدون مبل زندگیتون نمیمونه و فوقش میشینین رو زمین و تکیه به پشتی میدین! اما درست زمانی که یخچال نباشه موارد غذایی خراب شد و دیگه شما فضایی ندارید که خوراکی ها رو داخلشون نگهداری کنید! پس فرقشون در اینجاست.

اما در واقع مبلان اینجورین که هم در کاربرد نقش بسیار مهمی رو ایفا می کنند و هم در خوشگلاسیون فضا به شدت موثرند. مبلمان حجیم ترین وسیله های هر خونه ای محسوب میشن که انتخاب و خریدشون باید به درستی باشه، هم از نظر قیمتی و هم سبکی و جاگیری. مبلمان انواع مختلفی دارن که در این مطلب قراره باهاشون آشنا بشیم شما با شناخت این انواع خیلی راحت تر میتونید انتخاب و خرید کنید و در واقع وقتی نیرید بازار با گنگی زیاد مواجه نخواهید شد. پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

68346

مبل چسترفیلد رو از دور هم ببینید می شناسید

این سبک از مبلمان با توجه به ظاهر ی که داره کاملا قابل تشخصیه و از اونجایی که دارای لمسه دوزی های بولد در قسمت های پشت و گاهی هم نشیمن هستش، مورد توجه قرار میگیره. دسته های مبل چستر فیلد به شکل گرد و پیچ خورده هستند با ارتفاعی به اندازه تکیه گاه مبل. اگرچه که قبلتر مبل های چستر فیلد از چرم تولید میشدن، اما این روزها تولید اونها با پارچه های دیگه به خصوص مخمل زیاد دیده میشه.

chesterfild11

مبل قطعه ای هر جور دلت میخواد شکل میگیره

خب مبل های قطعه ای از چند تکه تشکیل شده که تعداد رایجشون 3 و 5 می باشد. شما میتونید این سبک مبل رو به دلیل مدلی که داره به هر شکلی که دلتون میخواد چیدمان کنید و هرچقدر هم که قطعات بیشتر باشه خب دستتون باز تره و میتونید یشتر در چینش اونها تنوع ایجاد کنید. با توجه به اینکه محبوبیت نسبت به این مبل زیاد بوده و هست، تنوع بسیار بالایی میون انواع و اقسام مبل ها دارند. شما میتونید با توجه به اینکه فضای اتاقتون چقدره خیلی راحت این سبک مبل رو بچینید و جابه جا کنید. دو مدل چیدمان رایج مبلمان قطعه ای به شکل L و U می باشد.

newport-u-shaped-sectional-1-o

مدل چِیس واسه کنار استخر واقعا عالی و لاکچرین

سبک مبلمان چِیز یه نشیمنگاه کشیده به شکل صاف و یا منحنی داره  که خب تو قسمت تکیه گاه یه قوس های ریز و درشتی درش ایجاد شده و میتونه متناسب با وضعیت کمر باشه. مبلمان سبک چیز لانگ در سوئیت های بزرگ امروزی همچنان محبوبیت و طرفداران خودشون رو دارند که خب برخی از اونها دارای دسته هستن و برخی دیگشون هم بی دسته هستند. این مدل از مبلمان معمولا کنار استخرها دیده میشن.

5769091

مبل تکیه‌ گاه شتری با ظاهری فاخرانه

در واقع این مدل مبل از خونه شیوخ و ثروتمندان عرب رواج پیدا کرد و نامگذاریش هم به دلیل تکیه‌ گاه خمیده و کوهان ‌مانندی هستش که در قسمت های پشتی مبل می بینید. همونطور که در تصویر هم مشخصه معمولا دو قوز شکل کوهان شتر در قسمت تکیه گاه می بینید و گاهی هم به سه تا قوز میرسه که باعث میشه تا ظاهر این سبک مبل فاخر باشه و دکوراسیون منزل شما رو دگرگون کنه. این نوع مبل به دلیل پایه های چوبی نزدیک به همی که داره مورد استفاده قرار میگیره و در واقع یه سبک مبل مدرن محسوب میشه.

6346

مبل تخت خواب شو واسه خونه های کوچیک

خب همونطور که اسمش هم پیداست مشخصه دیگه این سبک مبلمان چه جور کاربردی دارن و اینجوریه که هم واستون مبل میشه و هم تخت. البته که سبک تخت خواب شو ها متنوعه و در مدل های جدید این سبک پشتی مبل به سمت عقب میچرخه و یا اینکه تو همون راستا به عقب میره و تخت میشه. این سبک مبلمان برای شمایی که میخوای رو همون مبلی که نشستی بخوابی و استراحت کنی خیلی خوبه و از طرفی هم برای خونه هایی که فضای کافی ندارن و میخوان همون مبل رو تخت کنند میتونه مناسب باشه.

63464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی