|

لوکس ترین سرویس طلاهای جدید / زرق و برق اینا در حدیه که مادرشوهر ببینه میره زیر سرم

در این مقاله چند نمونه از سرویس طلاهای جدید رو بهتون نشون دادیم که با توجه به اون ها انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم الایام حداقل بین ما ایرانی ها خانوم ها از وقتی که یه دختر بچه هستن طلا دوست دارن و آقایون هم از زمان بچگی عشق ماشین دارن که خب معلوم نیست این علاقه ها بهمون تحمیل شده و یا و براساس تربیتی که داشتیم به وجود اومده و یا یه جورایی توی خونمون هست ولی هر چیه هر دوی این علاقه ها هم از اون گرونا هستن و برای داشتنشون باید حسابی مایه تیله خرج کرد مثلا یه دستبند طلا حتی سبکش این روزا خداتومن پولش میشه ولی خب طراح ها برای داشتن فروش یه سری دستبندها طراحی کردن که یه ورقه طلای نازک داره و بقیش سنگه که خب میشه رفت سراغ خرید اون ها و باز هم پز داد که طلا داریم.

ولی در صورتی که یه آقا برای خانومش این مدل از طلاها رو بخره احتمالا زیاد مورد پسند خانوم نباشه چون از نظر خیلی از خانوم ها طلا باید سنگین و توی چشم باشه تا با استفاده ازش چشم و چال فک و فامیل شوهر رو درآوورد مثلا یه گوشواره طلا در اندازه ی کوچک شاید اونقدرا که یه گوشواره اندازه ی کف دست تو چشم میاد به چشم نیاد و زرق و برقش ملت رو متوجه وجودش نکنه ولی خب این که به سراغ طلاهای مینیمال برید و یا طلاهای بزرگ رو انتخاب کنید یه موضوع سلیقه ای هست و اصلا مهم نیست که در این خصوص پیرو مد باشید یا نه ولی این مقاله رو برای اون هایی که میخوان رو مد باشن تهیه دیدیم و در طول اون میخواهیم نمونه ای از سرویس طلاهای جدید رو که مد شدن رو نشون بدیم و یه سری نکات رو که باید موقع خرید سرویس بهشون توجه کنیم رو بازگو کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سرویس طلاهای جدید

سن سال رو موقع خرید باید مدنظر قرار بدید

یکی از اساسی ترین نکته هایی که باید موقع خریدن سرویس طلا بهش توجه کنید اینه که شما چند سالتونه البته که همه ی خانوم ها نهایتا بیست ساله باشن ولی خب مهمه در این موضوع با توجه به سن و سالتون خرید داشته باشید مثلا طلاهای سفید و اسپرت و یا رزگلد بیشتر به درد خانوم هایی که سن و سال کمی دارن میخوره. در اصل ترکیب و استفاده ی طلاهای رنگی کنار هم باعث شده که طلاها یه حالت اسپرت به خودشون بگیرن و به همین علت برای سنین پایین مناسب تر باشن.

البته که شاید بگید تکلیف اونی خانومی که سنش بالاست و علاقمند به طلای سفید هست چی میشه چون بالاخره طلاهای سفید و نازک بین خانوم با سنین مختلف طرفداران زیادی داره که باید بگیم که یه سرویس طلای سفید و ساده میتونه برای هر سنی مناسب باشه.

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

قراره پول زیادی خرج کنید بنابراین از امنیت سرویس مطمئن بشید

خب واضح هست که طلا قیمت بسیار بالایی داره بنابراین باید حواس خودتون رو توی نگهداری از اون حسابی جمع کنید خصوصا سرویس های طلایس عروس که هم قیمت بالاتری دارن و هم برای خانوم ها یه جورایی ارزش معنوی دارن. یکی از چیزهایی که همیشه باعث گم شدن سرویس های طلا میشه قفل اون هاست و خب شما نمیتونید همیشه یه دستتون به گردن و یه دستتون به گوشتون باشه که یه وقت خدایی نکرده طلاهاتون به علت باز شدن قفلشون گم نشن پس باید چیکار کنید باید در وهله ی اول و موقع خرید از این که سرویسی که قصد خریدن اون رو دارید دارای قفل سفت و سخت و محکمی هست اطمینان کامل کسب کنید پس این قسمت از سرویس رو حسابی مورد بررسی قرار بدید.

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

فرم گردن و صورتتون تعیین میکنه چه مدل سرویسی بهتون میاد

خیلی از افراد هستن که موقع خرید سرویس طلا به فرم صورت و گردن خودشون توجه نمیکنن و اهمیتی به این که این بخش چقدر میتونه روی انتخابشون تاثیر داشته باشه نمیدن چون فکر میکنن که اصلا تاثیری نداره! که خب باید بگیم سخت در اشتباهن و کسی نباید از این موضوع به همین راحتی بگذره چون یکی از مهم ترین نکات خرید سرویس دقیقا همینه.

به عنوان مثال با توجه به ویژگی های ظاهری شما در صورتی که از گردن پهن و کشیده ای برخوردار هستید بهتره که به سراغ گوشواره هایی که بلند و بزرگ هستن برید و در صورتی که گردنتون بلند و نازکه باید گوشواره های نسبتا پهن و کوتاه رو انتخاب کنید تا بتونید تعادل رو برقرار کنید.

یا در صورتی که گردن کوتاهی دارید گوشواره های چسبان و کوتاه میتونه یه انتخاب درست باشه و بهتره که به سراغ زنجیرهایی که شلوغ و خیلی پهن هم هستن نرید تا گردنتون کوتاه تر به نظر نیاد. در صورتی  هم که صورتتون کوچولوئه نباید گوشواره های بزرگ انتخاب کنید. خلاصه اگر بخواهیم دونه به دونه این موارد رو بررسی کنیم خیلی طول میکشه پس لب کلام با توجه به ویژگی های ظاهریتون اقدام به انتخاب و خرید سرویس کنید تا با استفاده از آیتم های مختلف در اون تعادل و هارمونی برقرار کرده باشید.

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

سرویس طلاهای جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی