|

هرچی رژ لب تا حالا خریدی بزار کنار / این رژلب ها سرب ندارن اصلا میتونی درسته بخوریشون

اگر شما هم این دغدغه رو دارین که رژلب رو نخورین تا مبادا سرب وارد بدنتون نشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید و با برند های بدون سرب آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما برامون پیش اومده که به هنگام خوردن غذا و یا خوراکی های مختلف و شاید هم ساندویچ و غیره، در مهمانی و دورهمی ها یهو دیدیم رژ لبمون رو هم خوردیم و خب این خیلی بده! از جهت اینکه رژلب جان آرایش زیبامون رو بهم ریخته و نصفه نیمه شده به کنار، اینکه ما تا به چه اندازه مواد شیمیایی خوردیم یه طرف مسئلست! 

آرایش چیزیه که 99 درصد بانوان بهش علاقمندن و اون یک درصد هم باز درصد بندی میشه چرا که تعدادیشون باز دوست دارن یه قلم رژلب رو بزنن و استفاده داشته باشند و اینجوری نیستن که کلا هیچ کاری برای چهرشون انجام ندن. میکاپ به جهت زیباتر کردن چهره شماست و اصلا قرار نیست شخصیت و چهر شما رو به یک فرد جدید تبدیل کنه، بلکه میخواد اونچه که هستید رو قشنگ تر جلوه بده. رژلب هم که یکی از اصلی ترین قسمت های هر آرایشی محسوب میشه به طوری که خیلی از خانوما فقط یه مرطوب کننده میزنن و یه رژلب، و اینجوری که روزشون رو میگذرونن. پس بطور قطع این آیتم برای بانوان اهمیت بالایی داره و اگر فردی باشید که مثلا شاغله و یا هر روز بیرون میره و میکاپ میکنه، احتمالا تا به حال رژلب های زیادی رو نوش جان کردید و یه عالمه سرب به معده خود روانه داشتید!

رژلب‌های بدون سرب

اما امروزه برند های با کیفیت و کار شده ای هستند که اومدن و این موضوع رو حل کردن. خیلی از این برندها در ترکیبات رژلب از سرب استفاده ندارند و اینجوریاست که میشه به عنوان رژ لبی که کمتر به بدن اسیب میرسونه خطابشون کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند برند رژلب بدون سرب آشنا بشیم.

رژلب‌های بدون سرب

رژ لب مایع مای مدل لومینوس، سبک و بدون چسبندگی!

لومینوس از محصولات بسیار پرطرفدار و جذاب مای می باشد که خانوما ازش به عنوان بهترین رژ لب مایع بدون سرب یاد می کنند و خلاصه اینکه دوستش دارند. دلیل محبوبیت این رژ لب بدون سرب ایرانی اینه که سرب و مواد شیمیایی تو ترکیباتش نداره، از طرفی هم بافتش نرم و سبکه که این موضوع خیلی مهمه و با پوشش دهی کامل، آبرسانی پوستی که داره واقعا میتونه واسه شمایی که از مایع استفاده می کنید مناسب باشه. تازه تنوع رنگی بسیار بالایی هم داره.

ویژگی ها: مقاوم در برابر آب، موندگاری بالا، پخش و راحت و سریعش، چربی پایین، دارای جلوه ای براق و زیبا

رژلب‌های بدون سرب

رژ مایع فلورمار، محصولی پر از ویتامین!

خب قطعا خیلی کم پیش میاد که یه محصول خوشگلاسیون، بتونه ویمین رسانی هم داشته باشه. رژ لب مایع فلورمار، از اون دست معدود محصولاتی هستش که تو ترکیباتش ویتامین E و C هم داره.وجود ویتامین های گفته شده به علاوه کره گیاه شی باتر و انبه، رطوبت پوست لب شما رو بسیار افزایش میده و به عنوان یه آبرسان قوی شناخته میشه.

ویژگی ها: دارای بافتی نرم و سبک، موندگاری بالا، حاوی خاصیت مرطوب کنندگی، پخشی آسون، جلوه ای براق و درخشان هدیه میده

رژلب‌های بدون سرب

رژ مایع آی فیس مدل PhotoReady، محافظ لب زیر آفتاب

خب شاید شغل و یا فعالیتتون جوری باشه که مجبور باشید تایم بسیار زیادی رو زیر نور خورشید و آفتاب سپری کنید. اگر این چنینه، پس پیشنهاد ما به شما اینه که از رژ آی فیس (بهترین رژ لب فاقد سرب) استفاده نمایید. در واقع این محصول بهترین مارک رژ لب بدون سرب محسوب میشه که میتونه از پوست لب های شما در برابر آفتاب نیز محافظت کنه که خب این خیلی خوبه و از طرفی هم مانع ایجاد خشکی یا آفتاب سوختگی خواهد شد. همچنین وجود ویتامین E تو این محصول میتونه لب های شما رو تغذیه هم کنه.

ویژگی ها: رنگ بندی متنوع و گسترده ای داره، عدم ایجا چسبندگی، بافت سبک، تقویت کننده لب ها، دارای جلوه ای درخشان برای لب، جلوگیری از سوختگی در مقابل آفتاب

رژلب‌های بدون سرب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی