|

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا / اصلا خودتو محدود نکن به یه لاک ساده اینجوری دلبر شو

اگر شما هم دلتون میخواد برای لاک پاتون هم یه طرح خوشگل انتخاب کنید اما با انواعش آشنا نیستید پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن هر جا که باشه در هر شرایط میتونه استایل رو خوشگل کنه. حالا چه مال دست باشه چه واسه پا در هر صورت زیباییش رو داره و میتونه تاثیری به شدت مورد توجه در ظاهر من و شما داشته باشه. همیشه خانوما اینجورین که اغلب به لاک ناخن دستاشون توجه دارند در حالی که لاک ناخن پا نیز اهمیت زیادی داره و میتونه ظاهر شما رو از این رو به اون رو کنه. 

مثلا خود من اینجوریم که خب چون خیلی از صندل ها استفاده ای ندارم، بنابراین چندان به لاک ناخن طرح دار توجهی ندارم. همیشه اینجوریم که خودم تو خونه و در ساده ترین حالت فقط لاک میزنم بدون هیچ طرح و نقشی که خب این به این دلیله که هیچگاه از صندل استفاده ای دارن که بخوام برام اونقدرررر ها اهمیت داشته باشه. اما یکسری از بانوان هستند که خب مهمونی های بسیاری میرن و از طرفی هم مدل تیپشون و در مجموع استایلشون اینجوریه که زیاد لاک ناخن پاشون مشخصه! پس باید به طراحی این لاک نیز توجهی بسیاری داشته باشند اما نمیدونن چه مدلی بزنند بهتره. در این مطلب قراره با انواع مدل لاک ناخن پا آشنا بشیم که هم خوشگلن  هم مناسب پا. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

لاک ناخن فرنچ هیچوقت از مد نمیفته

فرنچ از دست مدل هایی محسوب میشه که یه شونصد سالی هست ترنده و کلا اینجوریه که مورد توجه بسیاری از بانوان قرار میگیره. بیشتر خانوما هم این سبک لاک ناخن رو برای دستان خود استفاده کردن و میشه گفت یکی از پرطرفدار ترین مدل ها برای لاک ناخن پا نیز محسوب میشه که شما میتونید متناسب با رنگی که دلتون میخواد فرنچ یعنی لاک سر ناخن رو انتخاب کنید. 

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

لاک ناخن طرح دار اینبار برای پا

طرح های بسیاری برای لاک ناخن پا وجود داره. همونطور ک شما برای طراحی لاک دست دستتون بازه و میتونید تا اخر دنیا طرح انتخاب کنید، برای لاک پا نیز میتوان همون موراد رو اجرا کرد، تنها بستگی به سلیقه شما داره. البته این رو هم خطر نشان کنیم که گاهی اوقات شلوغی طرح در لاک دست زیبایی داره اما وقتی همون شلوغی میاد به پا، زیباییش رو از دست میده و ظاهری نه چندان مناسب به ناخن های ما میده. طرح ها هم میتونن در نقش های بهاره گلدار باشند و هم اینکه به شکل فانتزی و جیگولی طور انتخاب بشن. انتخاب با شماست.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

لاک ناخن پا به شکل تک رنگ براق یا مات

لاک ناخن ها به شکل تک رنگ همیشه و همیشه مورد توجه و ترند بودن. اصلا انگاری سادگی همیشه رو مد میمونه و تنها سبکی هستش که هیچگاه از بورس نمیفته که هیچ، طرفداران خاص خودش رو هم به طور مداوم داره. در لاک های ناخن اینجوریه که تک رنگ ها به دو قسمت براق و مات تبدیل میشن. مات ها کمتر و براق ها بیشتر، محبوبیت دارند و اینجورین که اگر شما یک لاک تک رنگ بزنید، با هر استایل و لباسی میتونید ست کنید و محدود به یک فصل و تم لباس نخواهد بود، مخصوصا اینکه به رنگ قرمز باشه! به جرات میشه گفت قرمز پرکاربردترین رنگ در لاک ناخن محسوب میشه که هم شیک و باکلاسه، هم اینکه امکان نداره شما بخواین تو محفلی قرار بگیرین و به اون محفل نیاد و یا اینکه به اون طرح و رنگ لباستون نخوره! با هر رنگ پوستی هم سازگاری داره. 

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

لاک ناخن شاین دار مناسب پا؛ واقعا خوشگلن

شاین ها به شکل هی مختلفی هستند که خب هم میتونن به سبک شاین ریز باشن جوری که دونه های شاین به چشم نیان که خب بهشون میگیم شیمر، هم میتونن دونه درشت تر باشن که بهشون میگیم شوگر. در هر حالت لاک های شاین دار در طرح های مختلف و یا اصلا به شکل ساده و یکدست زیبایی خاصی داره و میتونه به ظاهر پاهای شما نمایی زیباتر ببخشه. 

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

سبک چند رنگ واسه لاک ناخن پا؛ میتونه پاهاتو شاداب کنه

این که شما دلتون بخواد از چند رنگ استفاده کنید اصلا چیز بدی نیست! آخه مگه ما تو این دنیا چند بار زندگی می کنیم که اونچه که دلمون میخواد رو انجام ندیم؟ اگر از طرفداران رنگین کمونی هستید میتونید خیلی زیبا با استفاده از رنگ های پاستیلی هر انگشت پا رو به یک رنگ لاک بزنید و لذتش رو ببرید. توجه داشته باشید که رنگای تیره در این سبک ممکنه نمای قشنگی به شما تحویل ندن و کمک از رنگ های پاستیلی نمای پا رو به شدت شاداب و زیباتر خواهد کرد. 

خوشگلترین طرح های لاک ناخن پا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی