|

شیک ترین ظروف شیرینی خوری / یه پای پذیرایی عید شیرینیه با اینا نخودچی هم میشه لاکچری

اگر بریا پذیرایی های عید به دنیال یک ظرف شیرینی خوری خوشگل هستید، پس حتما به این مطلب سر بزنید که قراره با انواع مدل ظروف آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بوی عید به مشام میرسه و یه جورایی میشه گفت دیگه از رگ گردن بهمون نزدیک تر شده! ما ایرانی ها اصولا برای مهمون ارزش زیادی قائل هستیم چرا که به نظرمون مهمون حبیب خداست و وقتی میاد با خودش خیر و برکت میاره. البته که کلا ما ایرانی ها مهمونی گرفتن و رفتن رو هم خیلی دوست داریم و اگه بخوایم بریم خونه کسی بهترین استایل خودمون رو میزنیم و اگر هم بخوایم مهمون دعوت کنیم بی شک بهترین و با کیفیت ترین تدارک رو می بینیم. حالا هرکی به اندازه وسع خودش!

ما تو مهمونی هامون سعی می کنیم تا انواع و اقسام شیرینی ها و خوشمزه جات ها و میوه و آجیل و غیره حاضر کنیم تا حسابی هم به خودمون و هم به مهمون جان خوش بگذره. اما جدا از خوشمزه بودن این خوراکی ها، اونچه که برامون اهمیت داره ظروفی هستش که انتخاب میکنیم و اصلا نمیتونیم تو ظرف های عادی و معمولی که تو کابینت داریم پذیرایی کنیم. میدونی چیه! یه جورایی بهترین ظروف رو میزاریم واسه مهمون جان! از اونجایی هم که خلق و خویی تجمل گرایی از قدیم ندیما در ذات و وجودمون هست، خب هممون یک تا چند دست ظروف خوشگل و خفن تو کابینت ها داریم. در مطالب قبلی راجع به ظرف آجیل خوری و ظرف میوه خوری صحبت کردیم.

اما اینبار مقصود ما شیرینی خوری ها هستند. شیرینی خوری ها انواع مختلفی دارند که اگر قصد خرید داشته باشید به راحتی میتونید مطابق با هر سلیقه ای ظرف پیدا کنید.

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

ظرف شیرینی خوری به چه ظرفی میگن؟

شیرینی خوری در واقع یکی از پرطرفدار ترین ظروف در مهمونی های رسمی محسوب میشه که کاربرد زیادی هم داره چرا که ایرانی ها عاشق شیرین هستیم و خب این شیرینی ها ظرف و جا میخوان دیگه! بی شک نگه داشتن شیرینی ها داخل جعبه خودشون وجه خوبی نداره و خانوم خونه اونها رو به شکلی زیبا در ظروف مخصوص چیدمان میکنه. 

انتخاب مدل ظرف شیرینی خوری کاملا بستگی به سلیقه و سبک زندگی شما داره. در ادامه با انواع ظروف شیرینی خوری آشنا خواهیم شد.

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

ظرف شیرینی خوری پایه دار شیک و پیک

شیرینی خوری پایه دار جزو خوشگلترین شیرینی خوری ها محسوب میشن که در میون خانوما طرفداران بسیاری هم دارند. این سبک از شیرینی خوری ها به دلیل وجود پایه زیرین، ظاهری به شدت شکیل و زیبا دارند که میتونن مناسب انواع مهمونی های مهم باشند. نمای ظریف و رسمی این سبک از شیرینی خوری ها چیدمان هر میزی رو منحصر به فرد میکنه.

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

ظرف شیرینی خوری بدون پایه 

این سبک از ظروف شیرینی خوری بدون پایه می باشند و اگر شما خانومی هستید که به نظرتون ظروف باید بی پایه باشن تا خوشگل باشن، پس اقدام به خرید این سبک از شیرینی خوری ها کنید. اگر ظرف میوه خوری شما مدل بدون پایه هستیش پیشنهاد می کنیم که شیرین خوری رو هم بدون پایه انتخاب کنید تا با هم هماهنگی خوبی برقرار کنند. در واقع تناسب میون ظروف میز پذیرایی شما رو خوشگل تر خواهد کرد.

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

شیرینی خوری چند طبقه چقدر خوش آب و رنگ میشه

یکی از انواع شیرینی خوری هایی که میتونه برای پذیرایی از مهمون مناسب باشه، استفاده از سبک شیرینی خوری های چند طبقه می باشد که خب با توجه به تعداد طبقاتی که دارند، میتونن میزبان انواع و اقسام شیرینی ها باشند و ظرفی به شدت دلبرانه تر و خوشرنگ تر تحویل شما بدن! آخه تو هر طبقه شیرین های خوشمزه بچینید قطعا قیافه خوشگلتری هم میگیره دیگه!

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

انواع شیرینی خوری از نظر جنس

- شیرینی خوری برنزی: به طور کل میشه گفت ظروف مسی بسیار چشم نواز هستند و زیبایی خاص خودشون رو دارند. اگر دنبال یه ظرف یونیک هستید که تو هر خونه ای پیدا نمیشه برید دنبال ظروف مسی که البته یه ایرادی دارن و اونهم اینه که قیمتشون نسبتا بالاست. 

- ظروف شیرینی خوری کریستال و شیشه ای: معمولا این سبک از ظروف تو هر خونه ای پیدا میشه چرا که یه مدل همه پسند داره و از طرفی هم قیمتشون مناسبه و به همین علت مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیره. جنس کریستالی به شدت متنوع هستش در مدل و به همین دلیل شما میتونید خیلی راحت با توجه به سبک و سلیقه خود و ظروفتون انتخاب کنید.

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

- ظرف های شیرینی خوری چوبی: از ظروف چوبی نگیم که همیشه و در هر کجا طرفداران خاص خودشون رو دارند. اصلا انگار چوب اومده به این دنیا تا تو انواع و اقسام وسایل دلبری کنه. ظروف چوبی بیشتر با دکوراسیون روستیک تناسب داره، اما در مجموع سبکیه که میتونه با هر سبکی خودش رو وفق بده.

- ظروف شیرینی خوری چینی: ظروف چینی به شدت اصل و فیک دارن که خب شما به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که ظروف چینی تقلبی دارای ظرافت خاصی نیستن و معمولا به راحتی شناسایی میشن. 

انواع مدل ظروف شیرینی خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی