|

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون / اونی زرنگه که با همین پول بتونه یه گوشیه خفن بخره

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب و خرید خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از ما خواه ناخواه به گوشیامون وابسته هستیم و این وسیله توی زندگیمون از جایگاه بسیار مهمی برخورداره و باهاش برای خودمون یه دنیا ساختیم که هیچ احدی بجز خودمون ازش خبر نداره، انگار یه خونه که پر از اتاق های مختلف هست داریم که تنها خودمون میدونیم چطوری هر اتاق رو چیدیم و چیا رو کجا گذاشتیم که خب این حس جالبیه ولی در برخی از مواقع پیش میاد که دیگه زیادی توی این وسیله غرق میشیم و به کلی دنیای بیرون رو فراموش میکنیم و دعای کل اعضای خونواده این میشه که کاش گوشیه ما خراب بشه و همش سوال افراد این میشه که مگه تو اون گوشی چیه و شما از ترس این که یه موقع کسی به گوشیتون دست درازی نکنه دنبال این موضوع میگردید که چجور برنامه های گوشی رو قفل کنیم!

که خب حق هم دارید چون مشغولیت زیاد شما با این وسیله کنجکاویه خیلی ها رو بالا میاره بنابراین یه فکری به حالش کنید و از طرف دیگه هم سعی کنید که برای کار کردن با این وسیله برنامه ریزی داشته باشید چون امکان این وجود داره که حتی به خاطر زیاد کار کشیدن از این وسیله هم گوشیتون هنگ کنه و هی خاموش و روشن بشه و این سوال رو براتون پیش بیاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و شما رو در به در پیدا کردن دردش و پول خرج کردن براش کنه که خوشایند نیست! حالا از اینا بگذریم یه نکته ای هم که خیلی مهمه توی کار کردن با گوشی داشتنه یه گوشی خوب هست که به همین دلیل میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون

گلکسی A05s از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون یعنی گلکسی A05s از ارگونومی و طراحی ساخت خوبی برخورداره و کمپانی سازنده برای این محصولش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتزه و شما میتونید روشنایی و وضوح تصویر قابل قبولی رو از اون شاهد باشید. 

باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از طول عمر و دووم خوبی برخورداره و میشه با یکبار شارژ زدن اون برای مدت زمان زیادی باهاش کار کنید. در زمینه پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 بهره گرفته شده که خب زیر فشار زیاد یه مقدار کند میشه و عملکردش افت میکنه. سامسونگ برای گلکسی A05s در دوربین اصلی از یه تراشه ی 50 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی از یه تراشه ی 13 مگاپیکسلی استفاده کرده که میتونید در طول روز روی کیفیت اون ها حساب کنید ولی شب یه مقدار بدقلق میشن.

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون

گلکسی A04e از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون

برسیم به دومین محصول قابل معرفی یعنی گلکسی A04e که علاوه بر این که قیمت اقتصادی داره امکانات خوبی هم ارائه میکنه مثلا این گوشی از دوتا سیمکارت پشتیبانی میکنه که این یه آپشن خوبه براش. بدنه ی گلکسی A04e کلا از پلاستیک ساخته شده و دووم خوبی داره. کمپانی برای این گوشی از صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ بهره گرفته که با توجه به قیمت قابلیت هاش خوبه. پردازنده هم یه تراشه ی  هلیو پی35 که عملکرد خوبی رو ارائه میکنه ولی خب برای کارهای سنگین و به اجرا درآووردن برنامه های سنگین باید هزینه ی بیشتری رو صرف کنید.

دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5مگاپیکسلی داره. باتری هم از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره و طول عمر خوبی رو ارائه میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون

گلکسی M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون

برسیم به آخرین محصول در لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون یعنی گلکسی M13؛ سازنده برای این محصول از نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که کیفیت تصویر در اون متوسط ولی خوبه. پردازنده هم یه تراشه ی اگزینوس ۸۵۰ هست که با توجه به قیمت عملکرد خوبی داره. باتری هم از ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی برخورداره و میتونه با یه بار شارژ شدن برای مدت زمان زیادی گوشی رو روشن نگه داره. همچنین دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره که کیفیتشون بدک نیست.

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی