|

عکس فرش آشپزخانه جدید/ اینا کی انقد شیک شدن قبلا اوج کلاسشون چاپ سیر و پیاز روشون بود

در این مقاله چند نمونه عکس فرش آشپزخانه جدید رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شما تا چه حد و میزانی به دکور خونتون اهمیت میدید یعنی از اون دسته از افرادی هستید که ترجیح میدید که خونتون رو طبق اصول و قواعد دکوراسیون بچینید و یا براتون فرقی نداره که خونه چطور چیده شده باشه و هر چیزی که عشقتون میکشه رو میارید و میذارید وسط خونه که خب در صورتی که از دسته ی دوم هستید توصیه ی ما به شما این هست که در روش خودتون یه تجدیدنظری داشته باشید چون بالاخره این یه جور ریسک بسیار بزرگ محسوب میشه مثلا در صورتی که شما فرش های مد روز رو تهیه نکنید اون هم وقتی که دکور خونتون امروزی هست و بعد به سراغ یه فرش از مد افتاده برید صرفا به خاطر این که خوشتون اومده احتمالا نتیجه و خروجی کار چیز خوبی از آب درنیاد.

بنابراین هنر ایجاد هماهنگی در دکوراسیون رو باید قبل از هر چیزی یاد بگیرید که در این بین هماهنگ کردن فرش با سایر اجزای موجود در دکور یکی از کارهای سخت هست که شاید در وهله ی اول شما رو بترسونه ولی خب جای نگرانی نیست چون با یه ذره دقت و وسواس میتونید این کار رو هم به خوبی و راحتی انجام بدید مثلا شما حتی میتونید در این بین نحوه چیدمان فرش برای بزرگتر نشون دادن خونه رو هم یاد بگیرید و تنها با استفاده از این وسیله خطای دید ایجاد کنید و خونه و فضاتون رو دلبازتر نشون بدید که این موضوع اهمیت بسیار بالای این آیتم رو نشون میده. حالا در در این مقاله میخواهیم چند تا عکس فرش آشپزخانه جدید رو که مد شد رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که برای انتخاب اون باید چه نکاتی رو در نظر بگیرید رو بهتون بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

عکس فرش آشپزخانه جدید

فرش آشپزخانه جدید با توجه به ابعاد

دقت کنید که فرشی که برای فضای آشپزخانه تهیه میکنید باید باتوجه به ابعاد اون خریداری بشه یعنی نه خیلی بزرگ باشه و همه ی کف این فضا رو پوشش بده  نه خیلی کوچک باشه که دم به دیقه لیز بخوره و زیر پاتون رو خالی کنه. در این بین باید این رو هم در نظر بگیرید که به سراغ فرش های ماشینی برید چون این مدل از فرش ها قابلیت شستشوی راحت تری دارن و خب فرش دستبافت برای آشپزخانه واقعا حیفه چون مدام در معرض کثیف شدن قرار خواهد داشت.

در خصوص ابعاد فرش آشپزخانه باید این نکته رو اضافه کنیم که شما باید بین کابینت ها و فرش یه فاصله ای قائل باشید و اون ها رو بهم نچسبونید تا اینجوری باعث بزرگتر دیده شدن فضا بشید و در صورتی که میز غذاخوری رو داخل آشپزخانه قرار دادید باید توجه کنید که زیر هر چهار پایه ی صندلی ها فرش قرار داشته باشه یعنی در صورتی که شما صندلی رو عقب میکشید برای نشستن پاهای شما توی کف با فرش برخورد کنه نه زمین سفت و سرد. 

همچنین دقت کنید که بهتره به سراغ فرش هایی برید که از نظر هندسی با شکل آشپزخانه ی شما هماهنگی داشته باشن مثلا در صورتی که آشپزخانه مستطیلی و باریک بود میتونید از فرش های راهرویی  باریک برای این فضا تهیه کنید.

عکس فرش آشپزخانه جدید

عکس فرش آشپزخانه جدید

عکس فرش آشپزخانه جدید

فرش آشپزخانه جدید با توجه به رنگ

شما باید در انتخاب رنگ فرش مناسب برای آشپزخانه حسابی دقت و توحه داشته باشید و رنگ این آیتم رو متناسب با رنگ المان های موجود در دکور این فضا انتخاب کنید و خب از اونجایی که که فضای آشپزخانه میتونه خیلی پر وسایل و شلوغ باشه احتمالا براتون انتخاب کردن رنگ هم بسیار سخت باشه ولی شما میتونید وسایل بزرگ رو باهم مچ کنید و بعد برای وسایل کوچک تر از رنگ های موجود در وسایل بزرگ استفاده کنید مثلا ست کردن کابینت ها، فرش و پرده ها رو با هم انجام بدید و بعد برای وسایل کوچک تر مثل رنگ گلدون به سراغ یکی از رنگ های موجود در پرده و یا فرش برید که در اکثر مواقع چند رنگ هستن.

همچنین این نکته رو هم در نظر بگیرید که فرش آشپزخانه ی شما نباید دارای رنگ زیاد روشن باشه و بهتره که برای این فرش به سراغ یه نگ تیره برید چون بالاخره شما در این فضا کار میکنید و رفت و آمد هم زیاده و به همین علت فرش همیشه در معرض کثیفی و آلودگی قرار داره و خب در صورتی که رنگش روشن باشه این کثیفی ها بیشتر در اون به چشم خواهند اومد و منظره ی زیاد جالبی ایجاد نمیکنن که از این رو بهتره که فرش تیره رنگ باشه تا این مشکل کمتر به چشم بیاد.

عکس فرش آشپزخانه جدید

عکس فرش آشپزخانه جدید

عکس فرش آشپزخانه جدید

ویژگی فرش جدید آشپزخانه

برای فرش های این فضا بهتره که به سراغ فرش های دارای تراکم بالا برید و این رو در نظر بگیرید که بهتره زیاد پرز بلند نباشه فرشتون چون در این صورت خرده های نون و هر آشغال دیگه ای میتونه در لابه لای این پرزها گیر کنه و کار تمیز کردن اون رو براتون مشکل کنه. همچنین یکی از ویزگی هایی که باید فرش مناسب آشپزخانه داشته باشه این هست که با سبک کلی دکور شما همخونی داشته باشه مثلا در صورتی که دکوراسیون شما کلاسیک هست فرشتون مدرن نباشه و بالعکس چرا که در این صورت تضاد بسیار بدی ایجاد میشه و یه جورایی بلاتکلیفی از دکور شما دریافت میشه.

عکس فرش آشپزخانه جدید

عکس فرش آشپزخانه جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی