|

مهمون میاد کفشا پخش و پلا میشه خانومی کن و اینجوری سامون بده/ انواع جا کفشی آینه دار

اگر شما هم قصد خرید جا کفشی رو دارید اما نمیدونید چه سبک و مدلی میتونه بهترین باشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب هر خونه ای واسه خودش یکسری چیدمان و لوازم داره که دمورسیون اون خونه رو تشکیل دادن و بسته به ابعاد خونه و سلیقه اعضای اون خونه و البته بودجه ای که دارن انتخاب شدن و خاهد شد. اما یکسری لوازم هستند که جنبه دوگانه دارند. یعنی هم خوشگلاسیون خونه رو تضمین میکنن و میتونن یه گوشه از دیزاین خونه رو بگیرن و هم اینکه به شدت کاربردی هستن و میتونن یه انگشت ای خونه رو هم بگیرن. مثلا جا کفشی!

بله جا کفشی ها یکی از عناصری محسوب میشن که میتونن دوگانه باشن که خب اگه آینه دار هم باشن که دیگه میشن سه گانه!!! اخه شما ببینی این وسیله چقدر مفیده. هم کفشارو داخلش میزاریم و کفشا بی در کجا نمیمونن. هم اینکه میتونه قسمت ورودی خونه رو حسابی زیباسازی کنه و در نهایت هم که آینه دار باشه افراد میتونن پیش از رفتن به بیرون و دم در یه دور کامل خودشون رو نگاه و چک کنن که خب همین خودش خیلی عالیه. اما جاکفشی های آینه دار مدلای مختلف دارند که در این مطلب میخواین با اونها آشنا بشیم و ببینیم به خونه ما کدومش بیشتر میاد!

جاکفشی آینه دار

اصلا جاکفشی آینه دار واسه کدوم خونه ها مناسبه؟

خب خونه هایی که نشیمن بزرگ دارن و یا دارای راهرو عریض هستند میتونن بهترین فضا برای استفاده از این جا کفشی ها باشند. چرا که این نظم دهنده ها با حداقل عرض 50 سانتی متر نیاز به یه راهروی 1.5 متری دارن تا یک سوم فضا رو اشغال کند و و سوم هم برای رفت و آمد راحت وجود داشته باشه.

در واقع جالباسی که آینه دار بشه تو یک سری از مدل ها میتونه محلی بیا نگهداری لباس ها هم باشه که خب این بهترین ایده برای خونه هایی هستش که متراژ مناسبی دارند و خونه هایی که کوچیکتر هستند بای از نمونه های دیگر این سبک جاکفشی ها استفاده نمایند.

اصلا اینکه شما تو خونه ویلایی باشید یا خونه آپارتمانی فرقی نداره، به هر حال اگر هیچ جا کفشی وجود نداشته باشه باعث شلوغی بی در کجایی کفش ها خواهد شد که این اصلا تو ظاهر کلی خونه خوب نیست و آلودگی هم بی شک پخش خواهد شد.

جاکفشی آینه دار

جاکفشی آینه دار مدل ریلی

خب اینکه فقط بگیم این سبک جا کفشی ها فقط برای خونه های بزرگ هستش که اصلا شدنی نیست و برای هر موضوعی راه حلی وجود داره. مثلا اگر شما خونه ای با متراژ پایین دارید میتونید خیلی شیک و خوشگل از سبک جاکفشی هایی خریداری کنید که طول و عرض کمی دارند اما کاربردی هستند، چرا که هم اینه دارن رو درب و هم نیمی از طبقات رو جاکفشی تشکیل داده و حجتی نی دیگر رو جا لباسی گرفته تا شما بتونید از هر سه امکانات استفاده نمایید.

جاکفشی آینه دار

جاکفشی کشودار با آینه قدی

خب همونطور که در تصویر هم مشخصه این سبک جاکفشی ها کشو دارن و میتونن علاوه بر اینکه نقش یک جاکفشی آینه دار رو ایفا می کنند، داخل کشو ها میزبان لوازم و وسایلی مثل برس و اسپری ها باشند تا به هنگام بای بای از خونه این کاراتون رو هم انجام بدین و بعد برین. البته اینکه داخلشون از چه وسیله ای نگهداری کنید به نیاز خودتون بستگی داره و از طرفی هم تو قسمت جالباسی و آویز هایی که داره لباس یا کیف و لوازم خود را جایگذاری کنید.

جاکفشی آینه دار

جاکفشی آینه دار کنسولی

خب این سبک از جا کفشی ها خیلی با نمکی هستن چرا که چهره ای قد کوتاه دارن که همراه با یکسری اکسسوری ها دیزاین میشن و میتونن زیباییشون رو دو برابر کنند. شما میتونید هم از آینه استفاده کنید و هم کفش های خود را داخل باکس قرار بدید و هم زیر پایه های جاکفشی وسیله ای بزارین و هم اینکه با چیدن قاب عکس و یا گلدون و هر چیز دیگه ای روی کنسول رو خوشگل کنید. راستی زیر جاکفشی میتوندی صندل هات رو هم قرار بدید که به هنگام خروج از خونه صندل های اعضای خونواده پخش و پلا نباشن. 

جاکفشی آینه دار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها