|

بهت زنگ میزنن ولی گوشیت در دسترس نیست حالا بیا قسم بخور که عمدی نبوده / راه حلش ایناس

برخی از اوقات پیش میاد که در دسترس نبودن گوشی باعث بروز یه سری مشکلات میشه در عملکرد گوشی که برای حل کردن اون یه سری راهکار ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وابستگی افراد به گوشی این روزا میتونه یه معضل بشمار بیاد چون هر چیزی که از حد خودش بگذره احتمال داره که به یه دردسر تبدیل بشه حتی کتاب خوندن یعنی در صورتی که در این موضوع هم زیاده روی کنید بعد شاید دیگه نتونید به راحتی با جامعه و آدمای مختلف اون ارتباط برقرار کنید چون یه دنیای دیگه لا به لای صفحات کتاب ها برای خودتون ساختید! ولی خب چه میشه کرد که تعادل رو برقرار کردن در زمینه های مختلف همیشه برای انسان کار سختی بوده خب در مورد گوشی هم همینطوره ولی خب حواستون باشه که گوشی این روزا خیلی گرون شده و از اونجایی قطعاتش مصرفی هستن از این بنده خدا زیاد کار نکشید چون گوشی اقتصادی تو بازار الان خیلی کم پیدا میشه.

در این بین هم پدر و مادرها و افراد مسن رو به سمت استفاده از اینستا و امثالهم سوق ندید که به خیالتون از سرتون بازشون کرده باشید چون تو این سن و سال یهو میبینید که اگر وای فای نباشه تو خونه مدام ازتون میخوان که براشون اینترنت بخرید چون میدونید که اینستا قاتل اینترنته و اکسپلورش مثل یه دریای عمیق میمونه و آدم رو غرق میکنه و تا به خودت میایی میبینی چند ساعت سرت تو گوشی بوده فقط پس حداقل راه های کم کردن اینترنت اینستاگرام رو روی گوشی پدر و مادرها و حتی خودتون اجرا کنید تا بلکه یه مقدار تو هزینه ها صرفه جویی بشه. بگذریم برسیم به موضوع اصلی مقاله ی امروزمون که یه اتفاقیه که شاید تا به حال براتون پیش اومده باشه اون هم در دسترس نبودن گوشی هست حتی با وجود این که همه چی اوکی هست ولی خب معلوم نیست چرا یکی بهتون زنگ میزنه زنگ نمیخوره و یا خودتون میبینید که آنتن به کلی پریده و عملا نمیتونید با گوشی کاری کنید، پس در ادامه با ما باشید تا راهکارهایی رو برای رفع این موضوع بدونید.

در دسترس نبودن گوشی

باتری و سیم کارت و جا به جا کن و یا  گوشی رو خاموش روشن کن

یکی از راه های همیشگی و ساده ای که در هر موقعی که گوشیمون به یه مشکل میخوره به ذهنمون خطور میکنه خاموش و روشن کردن اون هست که خب در یه سری از موارد جواب میده چون باعث میشه که تنظیمات سیم کارت و گوشیمون دوباره از نو برقرار بشن. 

در صورتی که این کار رو انجام دادید و بعد متوجه شدید که باز هم اثر نکرده بهتون توصیه میکنیم که سیم کارت و باتری گوشیتون رو یه بار دربیارید و دوباره بذارید سره جاش و بهتره که جای سیم کارت و خود سیمکارت رو هم برای این منظور تمیز کنید چرا که ممکن هست حالا به خاطر کثیفی و یا گرد و غبار در محل اتصال سیم کارت گوشیه شما از شبکه خارج شده باشه و با رفع اون دوباره برگرده.

در دسترس نبودن گوشی

گوشی رو بذارید رو حالت هواپیما

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید در بیشتر مواقع دوباره آنتن گوشیتون رو برگردونید فعال و غیر فعال کردن حالت پرواز گوشیتون هست، همچنین شما میتونید دیتا و وای فای رو هم خاموش و روشن کنید تا بلکه مشکل حل بشه. شاید براتون جالب باشه که گاهی از اوقات حتی پیش میاد که VPN هم باعث خارج شدن گوشی از شبکه میشه و در نهایت آنتن دهی وجود نخواهد داشت و گوشی شما دسترسی خودش رو از دست میده پس دقت کنید که در اینجور مواقع VPN رو هم خاموش کنید.

در دسترس نبودن گوشی

شاید خیلی وقت هست که سیستم عامل گوشیتون رو آپدیت نکردید

برخی از اوقات پیش میاد که همه ی کارهای ذکر شده رو انجام میدید ولی در انتها میبینید که مشکل باز هم رفع نشد که خب مسلما اینجا دیگه قاطی میکنه ولی خب برای این که هر مجموعه ای بتونه کار خودش رو خوب و درست انجام بده باید تمام اجزای اون مجموعه درست عمل کنن که خب  در مورد گوشی هم این موضوع صدق میکنه؛ یعنی در صورتی که مشکل در دسترس بودن گوشی شما به علت ایراد در نرم افزار باشه بهتره که آپدیت بودن سیستم عامل گوشیتون رو چک کنید چون احتمالا برای شما آپدیتی اومده ولی شما اون رو لحاظ نکردید و یا حواستون بهش نبوده بنابراین به قسمت تنظیمات گوشیتون برید و سیستم عامل اون رو فعال کنید تا مشکلتون حل بشه.

در دسترس نبودن گوشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی