|

خیال کردی استایل زمستونی فقط پالتو و کاپشنه / اینا رو اگه نداشته باشی دختر شیکی نیستی

در این مقاله در خصوص این که چه المان هایی رو باید در استایل زمستانی داشته باشید تا بتونید زیباتر جلوه کنید براتون صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا بسیار راحت تر از گذشته هست چون بالاخره منابع بیشتر و راحت در دسترس عموم قرار دارن و شما میتونید با یه سرچ کوچیک متوجه بشید که هر آیتمی رو در استایلتون چطور ست کنید تا به بهترین شکل ممکن دیده بشید از رنگ لاک بگیر تا رنگ مو که خب همه و همه در زیباتر و خوش استایل دیده شدن شما تاثیرگذار هستن و به همین دلیلی باید به اون ها توجه ویژه داشته باشید بنابراین هر وقت سوالی براتون پیش اومد درباره ی استایلتون که خب جوابش رو نمیدونستید بدون شک و تامل اون رو سرچ کنید تا به یه جواب درست برسید و تنها با اتکا به دونسته های خودتون پیش نرید.

حالا در این مقاله قصد داریم در خصوص استایل زمستانی با شمکا صحبت کنیم که خب شاید در وهله ی اول یاد لباس های گرم مثل پالتو  و کاپشن بیفتید در حالی که منظور ما آیتم هایی هست که برای داشتن یه استایل شیک در این فصل باید ازشون بهره بگیرید و با اضافه کردن اون ها به لباس هاتون در زمستان خاص جلوه کنید البته که اصول ست کردن لباس هم مهمه مثلا شما المان های شیک کننده ی یه استایل زمستانی رو در این مقاله متوجه میشید و بعد با توجه به استایل کلی که دارید انتخاب میکنید که از این المان ها استفاده کنید یا نه یعنی با بقیه ی لباس های شما ست میشن یا خیر، پس حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم به سراغ دونستن این آیتم ها.

استایل زمستانی

برای داشتن یه استایل زمستانی شیک لایه لایه بپوشید

دقت کردید ک بعضی از اوقات یه لباس بسیار زیبا داریم که خیلی مایل به پوشیدن اون هستیم حالا یه سبک از پوشش هم هست که یه جورایی هر چه دل تنگ میخواد بپوشه که اسمش استایل لایه لایه هست یعنی شما میتونید چندین لباس رو از روی هم بپوشید که هم برای زمستان گرمتون کنه و هم باعث میشه که استایلتون پیچیده تر دیده بشه و ذهن رو به خودش درگیر کنه.

شما با این سبک میتونید هر لباسی که توی گوشه ی کمدتون افتاده و برای زمستون مناسب نیست و حیفتون هم میاد که بندازید دور رو بپوشید ولی یه نکته ای که وجود داره این هست که درسته هر چی دلتون میخواد رو میپوشید ولی خب باید به این موضوع دقت کنید که بالاخره باید یه هارمونی و هماهنگی در عین بی نظمی ایجاد کنید مثلا بهتره که در این مواقع به چرخه ی رنگ ها سر بزنید و رنگ های متصاد رو در استایلتون در کنار هم قرار بدید.

استایل زمستانی

برای پوشیدن بوت و نیم بوت منتظر برف نباشید

از زمانی که پاییز شروع میشه برای خیلی از خانوم ها یه سوال پیش میاد و اون این هست که خب حالا کی بوتامو بپوشم؟ که باید در جواب به این سوال بگیم که هر موقع که مایل بودید اون ها رو بپوشید یعنی امسال که اونقدر بارندگی وجود نداشت بنابراین اگر بخواهید منتظر برف و بارون باشید برای پوشیدن بت و نیم بوت هاتون احتمالا این کفش ها در گوشه ی جاکفشی فقط خاک بخورن و بس.

بنابراین خجالت رو کنار بذارید و با اعتماد به نفس و راحتی هر چه تمام تر به سراغ پوشیدن بوت های شیک خودتون برید و در صورتی هم که معذب هستید چون برف و بارون نمیاد بوت بپوشید به سراغ نیم بوت ها برید که ساق کوتاه تری دارن و انگار یه جورایی کتونی هستن.

استایل زمستانی

واقعا دلتون میاد که زمستون رو بدون کلاه بگذرونید

این روزا میتونید انواع کلاه های مستونی رو توی بازار ببینید و بابت این موضوع خوشحال باشید که برای هر تیپی که مدنظرتون هست میشه به سراغ کلاه مخصوصی برید چرا که این آیتم میتونه به تنهایی جوری کلاس استایل شما رو بالا ببره که شاید هیچ لباس دیگه ای نتونه یه همچین تاثیری بذاره بنابراین توصیه ی ما به شما این هست که در طول زمستون به جای شال و روسری حتما از کلاه استفاده کنید هر چند که که میتونید حتی از روی اون ها هم کلاه بذارید مثلا برای دانشگاه میتونید از روی مقنعه کلاه بذارید.

اما بهتره که برای استایل های خیابانی اون رو به تنهایی روی سرتون بذارید و در کنارش از یه شال گردن زیبا هم استفاده کنید مثلا یکی از کلاه های خوراک برای این فصل کلاه فرانسوی هست که میتونه بی نهایت شما رو شیک و زیبا جلوه بده.

استایل زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها