|

دلت با شلوار بگ و نیم بگ ولی روت نمیشه بپوشی / با این آیتما سرت بالاست انقدر خوشتیپی

اگر شما هم شیفته پوشیدن شلوار های گشاد بگ و نیم بگ هستید اما موندین که با چه آیتمایی میشه ست بشن، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب از اونجایی که استایل از قسمتای مختلفی ترکیب و ساخته میشه، از طرفی هم دنیای مد و فشن به شدت گسترده و خلاق هستش، خب سلیقه های مختلف میتونن استایل های متفاوتی بزنند که مورد قبول خودشون باشه. میدونید چیه؟ دنیای فشن اونقدری ترند و آیتم و انتخاب جلوی رومون گذاشته که هرکی میتونه اونچه که دلش میخواد رو برداره و باهاش عشق کنه. اما خب هرچیزی اصولی داره دیگه درسته! لباس پوشیدن و ترکیب بندی لباس ها هم اصول خاص خودشون رو دارند و اگر طبق اونها پیش نریم میکنه نه تنها خوشتیپ نشیم، بلکه از نگاه بسیاری شلخته و به نوعی خز هم دیده بشیم. البته که باید بگیم دنیای مد لعنتی حتی اینجا هم دست برخی مدگرایان رو باز گذاشته و طرف رو می بینیم در حالی که به شدت عجیب و به دور از زیبایی هاست، اما خب مدله و داره تو حوزه مدلینگ هم فعالیت میکنه. دلتون میخواد فرد مورد نظر رو بینید؟ پس در ادامه ویدیویی که به تازگی از فرشته حسینی منتشر شده رو مشاهده کنید.

ترندهای که تا چند سال پیش رومون نمیشد بیرون بپوشیم!

البته که تنها بازیگر ایرانیه ما نیست که شیفته اینچنین استایل ها می باشد و در واقع برندی به نام گوچی نیز هست که اصلا از پایه و اساس استایل های عجیب غریب رو رواج میده. از اون سبک استایل ها که قطعا پسند هر کسی نیست. اما میون مردم معمولی هم می بینیم که تو نسل جوان یکسری آیتم ها مد شده در حالی که این آیتم ها واقعا تا چند سال پیش از عجایب به نظر میرسید و لبلبته دمده! 

یکی از اونها جوراب رو شلوار بود در حالی که امروز دختران ما از جوراب بلند استفاده می کنند تا بر روی لگ بکشنش بالا و با کتونی استایلش کنند. بله این تیپ برای بیرون زده میشه و خیلی هم پر طرفدار شده!

و یا مثلا شلوار های گشادی همچون بگ و نیم بگ که خب مثلا تو دهه هشتاد اگه میلی متری شلوارت گشاد بود و جذب نبود، دمده خطاب میشدی، در حالی که می بینیم این روزها دخترانمون از شلوار های گشاد و حتی کارگو استفاده دارند و همه اینها همه معجزه دنیای مد می باشد.

استایل با شلوار بگ

وقتی شلوار بگ بافت با کاپشن پفی ظاهری اروپایی و درجه یک میسازه

اما گفتیم شلوار بگ و نیم بگ! دلتون میخواد بپوشید اما نمیدونید با چه آیتم هایی میتونه ست بشه؟ ناراحتی نداره که؛ با ما همراه باشید تا با استایل های مختلفی که میشه با این شلوار گشاد  ترند زد آشنا بشیم.

این روزا تو فصل سرما به سر میبریم و از اونجایی که شلوار های بگ نیز رو غلطک مد هستند و میچرخند، با سرد شدن هوا دیگه کم کم از حالت جین بودنشون در اومدن که البته باید بگیم جین هیچوقت از مد نمیفته، فقط از شکلی به شکل دیگر در میاد! مثل قانون نیوتن!

اما در ادامه ابتدا ببینیم شلوار بگ بافت رو همراه با کاپشن کوتاه پفی مخصوص افرادی که مانتو، شکت و پافر و هودی کمشونه و باید حتما با کاپشن برن بیرون. قطعا پوشیدن یک کاپشن اینچنین زیبا همراه با بگ جین و بگ بافت میتونه استایلی جذاب برای شما بسازه.

استایل با شلوار بگ

شلوار نیم بگ با ترنچ کت و البته شومیز

ترنچ کت ها پینهادی ایده آل و به شدت شیک هستند که دقیقا مناسب فصل پاییز طراحی شده اند. ترنچ کت ها هم میتونن کوتاه باشند و هم بلند که خب در هر دو حالت زیبایی خاص خود را دارند، اما خب با دونستن اینکه با چه آیتم هایی میتونن ست بشن. خیلی ها بر این نظر بودند که ترنچ کت رو با شلوار بگ نمیشه پوشید چرا که یه جورایی دو سبک رسمی و کژوال با هم مخلوط میشن که خب باید بگیم اتفاقا جذابیت این استایل دقیقا به همین موضوعشه!

در ادامه ببینیم یک استایل ترنچ کت کوتاه با شومیز و شلوار نیم بگ. و یک استایل ترنچ کت بلند با نیم بگ که ظواهری منحصر به فرد رو ساخته اند.

استایل با شلوار بگ

استایل با شلوار بگ

شلوار بگ با ست کراپ و یا اور سایز بافت

البته که ترکیب شلوار بگ و نیم بگ به همین جا ختم نمیشه و می بینیم که امسال ست لباس های بافت جذابی ترند شدن که مناسب سنین مختلف می باشند. 

مثلا ست هایی که به صورت شلوار بگ و کراپ هستند و بادی با استفاده از یک پافر روشون برای استایل خیابانی آماده بشن. و یا اینکه در مهمانی های خانوادگی هستید و دلتون میخواد یه تیپ پاییزه جذاب بزنید که خب باید بگیم استفاده از این ست ها به شدت پیشنهاد میشه و شیکه. 

از طرفی هم ست شلوار بگ با بافت های اور سایز میتونن ظاهر شما رو به روزترین دختر در بین اطرافیانتون کنند که زیبایی خاص و دخترانه ای به شما هدیه داده اند.  

استایل با شلوار بگ

استایل با شلوار بگ

ست کت و شلوار بگ و شومیز، تو رو یه دختر شیک و به روز میکنه

استایل با شلوار بگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی