|

کادوهای دیجیتال برای روز مرد / دیگه دوره عطر و کمربند خریدن نیست با اینا باکلاس باشید

در این مقاله چندتا از کادوهای دیجیتال برای آقایان رو بهتون معرفی کردیم که با توجه به نزذیک شدن روز پدر میتونید اون ها رو هدیه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی با گوشی های همراه گره خوردن و دیگه مهم نیست که سن و سال و یا جنسیتتون چون با این وسیله تایم و اوقات زیادی رو میگذرونید و چه بسا که خیلی از افراد حتی با این وسیله کارشون رو اداره و مدیریت میکنن ولی در این بین گوشی ها خودشون یه طرف وسایل جانبی که دارن و با وجود اون ها این وسایل ساخته شدن و به بازار عرضه شدن مثل ایرپاد و یا ساعت های هوشمند که خب شدیدا هم طرفدار دارن و با وجود گوشی ها معنا پیدا کردن و زیر سایه ی اون ها مورد استفاده قرار میگیرن و خب این روزا به عنوان کادو هم بسیار طرفدار دارن مثلا کی هست که دوست نداشته باشه برای مناسبت خاصی گوشی، ایرپاد و یا ساعت هوشمند کادو بگیره؟

مسلما همچین کسی که این موضوع رو دوست نداشته باشه اصلا وجود خارجی نداره البته که در این بین برخی از اوقات پیش میاد که این وسیله ها هم برای یه قشری بهترن مثل گوشی های دخترانه که خب درسته که شاید یه آقا هم اون ها رو داشته باشه ولی از اونجایی که این گوشی ها یه سری ویژگی ها مثل خوش دست بودن، طراحی زیبا، وزن کم و سبک بودن رو دارا هستن بین خانوم ها بسیار طرفدار دارن اما در مقاله ی امروز قصد داریم که در خصوص کادوهای دیجیتال برای آقایان با توجه به نزدیک شدن به روز پدر و روز مرد براتون صحبت کنیم و در این زمینه آیتم های با کیفیت و با قیمت مناسب رو بهتون معرفی کنیم که یه جورایی مختص مردها هستن، پس با ما همراه باشید که ویگه وقت جوراب و رکابی خریدن برای آقایون گذشته و باید دست تو جیبتون کنید.

کادوهای دیجیتال برای آقایان

Galaxy A14 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت از کادوهای دیجیتال مناسب روز مرد

مسلما معرفی اولمون به عنوان کادوی دیجیتال برای آقایون و پدران عزیز گوشی خواهد بود که در این بین یکی از بهترین و خوش قیمت ترین اون ها رو براتون گلچین کردیم که هم کادوی شیکی محسوب میشه و هم با کیفیتی که ارائه میکنه سربلندتون میکنه و میتونید اون رو با اطمینان کامل به عنوان کادو تقدیم کنید و این گوشی از برند سامسونگ و مدل Galaxy A14 هست که از یه نمایشگر 6.6 اینچی برخورداره و رزولوشن خوبی رو ارائه میکنه.

در قسمت پردازنده کمپانی کره ای سامسونگ برای این محصول خودش از یه تراشه ی Mediatek MT6769 Helio G80 بهره گرفته که اون رو برای کارهای روزمره مناسب کرده و شما میتونید با توجه به قیمت احساس رضایت رو از اون دریافت کنید. در خصوص دوربین هم باید بگیم که دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی بهره گرفته که کیفیت قابل قبولی داره.

در خصوص قیمت باید بگیم که در حال حاضر این محصول با قیمت حدودی 5.500.000 تومان در بازار موجوده.

کادوهای دیجیتال برای آقایان

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 از کادوهای دیجیتال مناسب روز مرد

هندزفری Buds 2 سامسونگ یکی از بهترین وسیله ها برای گوش دادن موسیقی و البته کادو دادن اون به افراد خاص زندگیتون هست. این هندزفری از نظر ابعاد و اندازه یه محصول جمع و جور بشمار میاد که با توجه به این که آقایون اکثرا کیف برنمیدارن میتونه بدون هیچ دردسری توی جیب های اون ها جا بشه. باید این نکته رو در خصوص این هندزفری بدونید که تنها با اون دسته از گوشی هایی که دارای اندروید هفت به بالا هستن جور درمیاد بنابراین قبل از خرید اون حتما این موضوع رو چک کنید که گوشی فردی که میخواهید براش این هدیه رو تهیه کنید از چه اندرویدی برخورداره. 

یه مورد دیگه هم اینه که این گوشی حتی به آیفون هم وصل میشه البته که شاید یه سری از قابلیت های اون روی آیفون کار نکنه. شما در صورت خرید این محصول باید موقعی که اون رو به عنوان هدیه میدید این رو هم ذکر کنید که این محصول در برابر رطوبت جزئی در برابر آب مقاومه و میتونه تا 98 درصد صداهای مزاحم رو حذف کنه!

قیمت این هندزفری در حال حاضر در بازار 3.400.000 تومان هست.

کادوهای دیجیتال برای آقایان

سامسونگ Galaxy watch5 pro از بهترین کادوهای دیجیتال مناسب روز مرد

در بین قیمت های اقتصادی یه محصولی هم معرفی کنیم با قیمت بالا برای اون هایی که میخوان ولخرجی کنن؛ شما میتونید با یه گلکسی واچ 5 پرو حسابی آقایون رو سوپرایز کنید. میشه این ساعت رو با توجه به ضخامت زیاد و قطرش یه ساعت شیک مردونه بشمار آوورد که دارای وزن قابل قبولی هم هست.

البته که باید این موضوع رو در نظر بگیرید که این ساعت برای گوشی هایی که دارای اندروید 6 به بالا هستن در نظر گرفته شده و در برابر گرد و خاک و آب از خودش مقاومت خوبی نشون میده. از قابلیت های این ساعت میشه به سنجش وضععیت اکسیژن، دریافت تماس ها و پیام ها، ضربان قلب، وضعیت خواب و... اشاره کرد.

این ساعت در حال حاضر و در بازار با قیمت 10.880.000 عرضه میشه.

کادوهای دیجیتال برای آقایان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی