|

بالا کشیدن و سفت شدن بالا تنه با ترفند راحت / اینجوری هر لباسی بپوشی خوش استایل میشی

شاید شما هم خانومی هستید که دلتون میخواد بالاتنه ای بالا و سفت داشته باشید بدون استفاده از سینه بند که در این روشای رسیدن بهش رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب تناسب اندام چیزیه که خانوم و آقا نداره و حتی سن و سال هم نداره و بستگیه کامل داره به خود شخص که براش مهم باشه یا نه. اگه براش مهم باشه خب فرقی نمیکنه چقدر سرت شلوغ باشه و یا اصلا چند سالت باشه، به تناسب اندامت میرسی و در مجموع میشه گفت آدما دوست دارن خوش اندام باشن و یکی براش تلاش میکنه و یکی کاری انجام نمیده! اما جدا از تناسب اندام، موضوعی همیشه برای بانوان وجود داره که آقایون اصلا تو زندگیشون یک بار هم تجربه نمیکنن و اون چیزی نیست جز شل شدگی سینه در بانوان. قطعا وقتی شما سن دار بشید سینه هایی به حالت افتاده پیدا میکنید و اگر هم جوان باشید ترجیح میدید تا زیر لباس سینه هایی بالا و بدون افتادگی داشته باشید تا لباس زیباتر روی تنتون نشون داده بشه و بایسته.

اما در اینجا دو موضوع پیش میاد. یکی اینکه لباس شما جوری هستش که نباید سینه بند داشته باشید! مثلا لباس هایی که پشت باز هستند و یا تاپ هالتر، صندل‌ ها و پیراهن‌ های بدن نما و چسبان باید به صورت بدون سینه بند باشند تا بتونن به خوبی و زیبایی لباس رو به رخ بکشن. موضوع دوم اینه که شما سینه هایی افتاده و شل دارید که دلتون میخواد بیاریدش بالا! در هر دو صورت ما براتون راه و روش هایی داریم که حلال مشکل هستند و میتونن شما رو به اونچه که دلتون میخواد برسونن. پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

46396

1- از قدرت خیال پردازی کمک بگیرید

فراموش نکنید که در وهله اول شما یک خانوم هستید و بهتره که درست ایستادن رو فراموش نکنید. خوش استایل نشون دادن اندام و سینه شما در ابتدا نیازمنده اینه که صاف بایستید. سعی کنین که شونه های خود را کمی به سمت عقب ببرید. اصطلاحا این حالت ایستادن رو با اسم سینه کفتری می شناسیم که البته فراموش نکنید این حرکت رو به حد معقول انجام بدید نه اونقدری که از طبیعی بودن حالت بدن خارج بشه.

بهتره این کار رو برای مدتی جلوی آینه تمرین کنید. این روش به شما کمک میکنه تا هم اشتباهات خود را در هنگام ایستادن پیدا کنید و هم اینکه دستتون بیاد سینه رو تا به چه اندازه باید جلو بدید. اینجوری میتونید صاف ایستادن رو یاد بگیرید و یه سفت و بالا کشیدن سینه های خود کمک کنید.

6537896

2- از نوار سینه استفاده کنید که خیلی کمک کنندست

از این نوار چسب ها بسیاری از خانومهای خارجی هم استفاده دارند. این نوار به شکل نوار چسب نیم دایره ای هستش که اکثر فروشگاه‌ های تخصصی لباس زیر زنونه نیز دارند و میتونید تهیه کنید. ساختار دایره‌ ای شکل این نوار طوریه که دور نوک سینه درش قرار میگیره و بعد پایه‌ های دو طرف که درست در بالای سینه قرار می گیرند، باعث میشه تا سینه رو به سمت بالا بکشند.

کافیه تا هر زمان که میخواین برین به یک مهمانی و لباسی زیبا و خاص دارید، از این نوار چسب ها استفاده نمایید، اونوقته که قطعا بسیاری از خانومها از شما خواهند پرسید که چه حرکتی زدین و چطور به این زیبایی نگه داشتین!

- از این چسب ها برای خانوم هایی که سینه های بسیار بزرگ دارند پیشنهاد نمیکنیم چرا که چسب اونها نمیتونه حجم و وزن زیاد رو نگه داره و هدایت کنه.

- هنگار چسبوندن نوار چسب بهتره که کمی به سمت جلو خم بشید تا هم راحت تر باشید و هم اینکه یه حالت لیفت با بالاتنه شما خواهد داد.

3- از لوازم آرایش استفاده نمایید

در واقع این کار وقتی جواب میده که شما یک تاپ کوتاه و جلوباز به تن داشته باشید. استفاده از این روش در واقع به این صورت عمل میکنه که با تغییر رنگ در ناحیه بالا تنه و حالتش، باعث میشه تا خطای دید ایجاد بشه و سینه طوری به نظر برسه که انگار حجیم تر و البته سفت تر می باشد.

برای رسیدن به این منظور باید مقدار کمی برنزه کننده پوست رو به شکل Y درست در میانه سینه بزنید و در حالتی درست پخشش کنید. طوری که تناسب هر دو سمت یکسان باشد. سپس کمی پودر درخشنده نیز بر روی بخش بالایی سینه‌ ها بزنید. این کار درست بمانند کانتور صورت و فک هستش و همون کمکم رو به شما خواهد کرد.

5634764

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی