|

میخوای خاص و عجیب ترین ست لباسو بین همه بزنی؟ / استایل رنگی رنگی و اگزوتیک رو دریاب

واسه رسیدن به یه تیپ عجیب غریب اول باید یاد بگیری چجوری بپوشی که من اینجا عجیب غریب ترین تیپا رو یادت میدم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن دنیای به شدت گسترده و جذابیه. به نظر میاد کسی که شغل استایلینگ رو انتخاب میکنه، فردی با روحیات جنجالی پسند هستش. احتمالا انرژی بالایی داره و عاشق تنوع و رنگ و ظواهره. آخه مگه میشه تو توی دنیای بی انتهای استایل و فشن قدم بزنی و حوصله نداشته باشی؟ باور کن نمیشه! کسی که واقعا استایلیست باشه قطعا چنین روحیاتی داره و اونی که اینچنین نیست، احتمالا ادای استایلیست ها رو در میاره. شما فکر کنید چه خوشگل و زشت، (البته زشت و خوشگل بودن لباس کاملا سلیقه ای هستش و قطعا تو این دنیا هم آدما به نظرشون یه لباسی خوشگله و یه لباسی هم زشت) اصلا مگه میتونید در رابطه با اینهمه تنوع در این حوزه بگی چقدر تکراری! من حال و حوصله ندارن!

Untitled

میدونید چیه؟ میخوام تو این مطلب در رابطه با یکی از جذاب ترین و همه نپسند ترین سبک استایل صحبت کنم تا شما رو هم درون این تونل شگفت زده ببرم و ببینید دقیقا در رابطه با چه چیز صحبت می کنم. استایل شیک و همه پسند فراوونه و ما در بخش دانش آراستگی هم راجع به این موضوعات زیاد صحبت کردیم که شما میتونید به جهت ایده گیری و یادگیری هر چه بهتر به این بخش سر بزنید، اما اگر یک عجیب پسند هستید، پس همراه ما باقی بمونید.

استایل-اگزوتیک-4

اصلا استایل اگزوتیک چی هست؟

تا به حال اسم اگزوتیک به گوشتون خورده؟ استایل اگزوتیک یا همون عجیب غریب، از فرهنگ شرقی و خاورمیانه هند و عربستان الهام گرفت. در واقع این سبک زیر مجموعه سبک ماکسیمال می باشد که حالا تو کل جهان هواداران خاص خود را دارد. 

در این استایل عجیب؛ از مدل مو و آرایش گرفته تا لباس و اکسسوری های مورد استفاده، همگی به صورت اغراق آمیز و تند با رنگهای غلیظ جیغ و به شکل عجیب غریب در کنار هم قرار میگیرند. این این مد و فشن خاص خوریه که همه نگاه ها رو به سمت و سوی خودش جلب میکنه. چرا که سبکی عجیبه و برای افراد عادی و معمولی بسیار غیر معمول و متفاوت به نظر میاد. 

استایل-اگزوتیک-15

استایل اگزوتیک چه ویژگی هایی داره؟ چیا بپوشیم؟

اگه بخوایم از ویژگی های این سبک بگیم باید اشاره کنیم که تیپ و مد اگزوتیک در واقع ترکیبی سنگین از نقوش هندی، نقش های بومی و قبیله ای، منگوله، نقش های دنباله دار گل، گلدوزی، طرح بادبادک، طرح آزتک و الگوهای تکرار شونده می باشند. معنی خود کلمه اگزوتیک همونطور که اشاره کردیم به معنای عجیب غریب هستش که اعلام کننده چیزی متفاوت و هیجان انگیز می باشد. فراموش نکنید این استایل یکی از عجیب ترین تیپای هستش که هر کسی جسارت استفاده ازش رو نداره. این زمینه استایل از رنگ های تیره خیلی استقبال نداره و دلش شاد پوشی رو میخواد!

استایل-اگزوتیک-10

افرادی که بسیار شجاع هستند به این سمت میرن که البته زیادی شجاع بودن هم خوب نیست و مثل این میمونه شما باید در عین حال که شلوغ می پوشید، یک شلوغه رو حساب کتاب باشید!

مثلا در ادامه می بینیم تصاویری از سپیده خداوردی بازیگر جذاب ایرانی رو در حالی که کمی تا قسمتی اگزوتیک پوش هستش و چنین ظواهری رو تا جای ممکن که براش داخل ایران مقدور باشه استفاده میکنه.

unknown_327450375_1228397161219519_7824174768418945815_n

ac-image-kI1654359861IM

استایل+سپیده+خداوردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی