|

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید / نگو مثل پنبه سفیدم همه رنگ بهم میاد اینا خوب نیستن

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ لباس ها برای پوست سفید براتون صحبت کردیم که میتونید در صورت سفید پوست بودن به سراغ اون ها برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل مناسب میتونه روی اعتماد به نفس ما شدیدا تاثیرگذار باشه و حال ما رو از این رو به اون رو کنه مثلا کدوم خانومی بدش میاد که توی دورهمی های زنانه خوش استایل ترین باشه و خانوم ها شروع به تعریف و تمجید ازش کنن؟ مسلما اصلا یه همچنین خانومی تا به حال حتی به دنیا هم نیومده باشه! اما خب خوشتیپ بودن تا یه حدی ذاتیه و تا یه حد دیگش هم با مطالعه به دست میاد مثلا نمیشه بدون این که روانشناسی رنگ ها در استایل رو بدونید به سراغ هر رنگ لباسی که که شاید حتی بهتون نیاد برید چون اینجوری در نهایت این شما هستید که ضرر میکنید.

به طور کلی آدم ها در چند ثانیه ی اولی که ما رو میبینن یه احساس اولیه نسبت به ما در اون ها شکل میگیره مثلا شاید ازمون بدشون بیاد و یا خوششون بیاد که شاید باورتون نشه که استایلمون و رنگ های موجود در اون میتونه بسیار روی این موضوع تاثیر بذاره بنابراین براتون خیلی مهم باشه که با تیپ مناسب برای اولین قرار با هر فردی ظاهر بشید چرا که خواه یا ناخواه یه پیش داوری از شما خواهد شد حالا در این مقاله میخواهیم برای اون دسته از دوستانی که دارای پوست سفید هستن هم بهترین رنگ لباس برای پوست سفید رو معرفی کنیم چرا که رنگ ها در استایلتون باید با رنگ پوستتون هم همخونی داشته باشن و خیلی از خانوم های سفید پوست فکر میکنن که همه ی رنگ ها بهشون میاد در حالی که اینطور نیست و باید از یه سری از رنگ ها دوری کنید پس با ما باشید تا در ادامه اون ها رو بشناسید.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید

رنگ های خنثی بهترین رنگ لباس برای سفید پوست ها

سفید پوست ها بهتره که به سراغ پوشیدن لباس هایی برن که دارای رنگ های خنثی مثل قهوه ای، خاکستری و سبز هستن چرا که پوست شما در کنار این رنگ ها به چشم میاد و جذابیت و نشاط توی چهره ی شما فریاد میزنه و در صورتی که خیلی پوستتون روشن هست طوری که رنگتون پریده دیده میشه برخلاف باور عموم این رنگ ها شما رو کسل کننده نشون نمیدن بلکه کمک میکنن که کمتر رنگ پریده دیده بشید و این برای یه فردی که رنگ پوستش خیلی روشنه و آرایش هم نمیکنه بسیار عالیه.

البته که در این مورد بهتره که به سراغ طیف های تیره ی این رنگ ها برید مثل خاکستری تیره هدف شما باشه چون خاکستری روشن باعث میشه که شما محو و بی روح دیده بشید که برای این منظور بهتره که انتخابی از بین خاکستری متوسط تا زغالی داشته باشید که کنتراست خوبی ارائه میدن این موضوع در مورد قهوه ای و همچنین سبز هم صدق میکنه.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید

به سراغ هر آبی نرید

سایه های یه رنگ بسیار مهم هستن و میتونن تفاوت های بسیاری ایجاد کنن که این موضوع در خصوص آبی هم صدق میکنه مثلا آبی در برخی اوقات میتونه افرادی که دارای رنگ پوشت روشن هستن رو عجیب نشون بده علی الخصوص اگر آبی که پوشیدن با رنگ رگ های اونها مطابقت و همخونی داشته باشه که این موضوع باعث میشه که رنگ رگ ها به چشم بیاد و فرد ترسناک دیده بشه! بنابراین خیلی مهمه که مواظبه سایه های آبی باشید چون ممکن هت که برخی از آبی ها شما رو سرد و بیمار نشون بدن چرا که خود آبی هم رنگ سردی هست.

با این حساب توصیه ی ما به اون دسته از افرادی که دارای رنگ پوست سفید هستن و علاقمند به استفاده از رنگ های آبی در استایلشون هستن رفتن به سراغ رنگ آبی نیروی دریایی هست که در بین عموم به یه رنگ قدرتمند شناخته میشه و به شما کمک میکنه که بشاش تر دیده بشید. همچنین آبی سلطنتی هم پیشنهاد خوبیه چرا که میتونه ظاهر شما رو برجسته تر کنه تا این که اون رو کمرنگ جلوه بده.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید

بیخیال سیاه و سفید بشید

بهتره که از رنگ های تند و تیز دوری کنید که در این بین به سیاه و سفید هم برخورد خواهید کرد؛ مشکی و رنگ پوست روشن شما یه کنتراست بسیار شدید خواهند داشت که این موضوع ظاهر شما رو سخت خشن نشون میده البته که در صورتی که رنگ پوستتون خیلی رنگ پریده باشه و دنبال ایجاد یه حالت گوتیک هستید که تعادل رو برقرار کنید این رنگ میتونه براتون مناسب باشه در غیر این صورت خیر.

از طرف دیگه هم رنگ سفید و پوست سفید شما کنتراست خوب و کافی نخواهند داشت چرا که این رنگ، پوست سفید شما رو جلوه نمیده و در انتها میتونه شما رو بیمار نشون بده و جذابیت شما رو کم کنه که مسلما به دنبال یه همچین چیزی نخواهید بود.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها