|

یه ورق خشک کن لباسشویی بخر همه چی رو برق بنداز / از شیرآلات گرفته تا قابلمه سوخته

اگر فکر می کنید که ورق های خشک کن فقط مختص لباسشویی هستند، بدونید که سخت در اشتباهید چرا که یه عالمه کارکرد جذاب داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی لوازم وجود دارن که دیگه کار خانوما رو تو خونه داری راحت کردن. مثلا قبلنا خب لباس ها رو با دست میشستن و میسابیدن و خلاصه اینکه کاذر سخت بود، اما حالا ماشین های لباسشویی مثل بنز کار میکنن و اونقدری خفن شدن که تهش میان یه ماچتم میکنن میرن! حالا جدا از مزاح، باید بگیم که یکسری ورق های خشک کن وجود داره که نوعی محصول کاربردی در سبد محصولات نظافتی خونه به شمار میان و معمولا به منظور نرم کردن لباس های شما در حین خشک کردن لباس، از تجمع الکتریسیته ساکن جلوگیری میکنن و همچنین جلوی پرز گرفتن لباس ها رو هم میگیرن و باعث میشن اتوکشی لباس ها هم آسون بشه. 

این ورق ها برای استفاده در ماشین لباسشویی طراحی شدن و در واقع کارکردشون اینه، اما خوبه که بدونید این ورق ها کاربردهای جالب تری هم دارن که به محض دونستنشون قطعا وسوسه خواهید شد یه بسته ورق خشک کن خریده و تو خونتون داشته باشید.میگین چی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با عملکرد های جذاب و غیر معمول این ورق ها آشنا بشیم.

dryer-sheets-buying-guide

شیرآلات حموم دستشویی جرم گرفتن؟ با ورق خشک کن درخشان میشن

قطعا پاک کردن شیرآلات کرومی حموم و دستشویی و یا آشپزخونه از کارای سختی به حساب میاد که با هر چیزی تمیز نمیشن، اما جالبه که بدونید با ورق های خشک کن مرطوب میتونی اونها رو به روز اولشون برگردونید تا درخشان بشن. این ورق ها حتی میتونن از دستمال پارچه ای هم بهتر و مفیدتر عمل کنند

از اونجایی که ورق های خشک کن دارای مواد شوینده می باشند، میتونن به خوبی کف صابون و کثیفی درها، و البته دیوارها و لوازم حموم رو تمیز کنند! فقط کافیه که ورق خشک کن رو یکم مرطوب کنید و سطوح مورد نظر رو باهاشون پاک کنید.

kitchen accessories natural nursery coffee table arrangment preppy bedroom decor

کف قابلمه رو سوختگی گرفته؟ ورق خشک کن تمیزش میکنه

اصلا انگار این ورق ها ساخته شدن واسه این که هر کار سختی که ما تو خونه از پسش بر نمیایم رو بشورن ببرن! مثلا لکه های غذای سوخته که کف قابلمه و تابه چسبیده ور میتونن تمیز کنند. یادتون نره دفعه بعد که وقتی غذاتون ته گرفت، به جای اینکه با سیم ظرفشویی شروع به سابیدن کنید، یکم آب داغ و مایع ظرفشویی رو داخل قابلمه و تابه بریزید و یک ورقه خشک کن هم داخلش قرار بدین. بعد از گذشت چند ساعت خیس خوردن می بینید که چطور لکه های سوخته به راحتی پاک خواهد شد.

جمع کردن موی حیوون خونگی و یا پاک کردن مداد رنگی از رو دیوار؛ همش با ورق!

دیدن گربه کوچولو های خونگی چقدر خونه رو پر از موهای ریز خودشون میکنن؟ ممکنه مامانت به ریزش موی حیوون خونگیت گیر بده، پس بدون که میتونی برای جمع آوری گرد و غبار موی حیوانات هم از این ورق های خشک کن استفاده کنی. فقط کافیه تا یه ورق خشک کن رو روی سطح مبل یا فرش بکشی! این کار باعث از بین رفتن اون بار الکتریکی بین موی حیوانات و سطح فرش و مبل میشه و بعد با کشیدن یه برس با فرچه روی سطوح مورد نظر، موها خیلی راحت جدا خواهند شد. همچنین میتونید از این ورق های خشک برای گردگیری لوازمی مثل وسایل خونه و گرده نیز استفاده داشته باشید.

اگه شما هم فرزند کوچیک دارین، احتمالا این تجربه رو داشتین که نی نی جانتون روی دیوار با مداد رنگی آثار پیکاسویی خودش رو بر جای گذاشته و حسابی دیوار جان رو رنگی کرده! اما خب باید بگیم نگران نباشید چرا که ورق های خشک کن حتی این جا هم به دادمون میرسن و کافیه تا یه ورق خشک کن رو مرطوب کنید و بر روی ردپای مداد رنگی جان بکشید و تمام! 

tzahiv-2000

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها