|

همیشه سفر کردن رو دوست داشتی ولی تعلل کردی؟ / پول زیادی نمیخواد راهی ناشناخته ها شو

خیلیا فکر میکنن سفر زیاد رفتن نیاز به پول زیاد داره و واسه همین با اینکه سالهاست آرزوی سفر رو دارن اما اقدامی انجام نمیدن که خب اشتباه میکنن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزا، تعداد آدمای سفر برو خیلی بیشتر از قبله و اونا تجربه ها و دانسته هاشون رو توی شبکه های اجتماعی به اشتراک میذارن و میشه خیلی راحت ازشون استفاده کرد. اون قدیم ندیما، وقتی مامان و باباهای ما هم نبودن، سفر رفتن مکافات زیادی داشت. واسه همین فقط یه انگیزه قوی مثل زیارت کردن یا پول زیاد درآوردن باعث میشد تا آدما بار سفر ببندن.

از تجربیات دیگران استفاده کن!

ولی خب توی سال های اخیر سفر کردن و اشتراک تجربه‌های اون در فضای مجازی، سبک زندگی خیلی از افراد توی نقاط مختلف دنیا شده. این روزا دیگه سفر رفتن خیلی راحت تر از قبله و مقداری پول برای شروع و یه همت خوب میخواد تا راهی سفر و تجربه ناشناخته ها و لذت بردن از مکان ها و آدمای جدید بشی.

safar1-2

باید از وابستگی هات بگذری...

هر کدوم از ما حتما افراد زیادی رو سراغ داریم که عطای شغل ثابت و وابستگی‌ های زندگی عادی ‌شون رو به لقاش بخشیدن و سفر به گوشه گوشه دنیا شده سبک جدید زندگی ‌شون! خیلی جذابه که تمام زندگیت رو بریزی توی یه کوله و راهی نقطه ‌ای بشی که شناخت کمی ازش داری. اونجا با آدمای جدید از فرهنگای مختلف، معاشرت کنی و تجربیاتی به ‌دست بیاری که دیگه هیچ کجا گیرت نمیاد!

سفر خارجی

برای شروع پول زیادی نمیخوای!

خیلیا فکر میکنن سفر زیاد رفتن نیاز به پول زیادی داره و واسه همین با اینکه سالهاست آرزوی سفر کردن رو دارن اما اقدامی انجام نمیدن. اما وقتی سرگذشت و صحبت های آدما سفر برو رو میخونی و میشنوی میبینی اونا با پول زیادی شروع نکردن و کار کردن توی سفر و اتفاقات خوب باعث شده تا به مسیرشون ادامه بدن. البته این اصلا به این معنا نیست که بی گدار به آب بزنی. حتما باید همه جوانب رو بسنجی و با کسانی که در این زمینه تجربه دارن مشورت کنی و بعد تصمیم نهاییت رو بگیری.

سفر ارزان

اول خودت رو بشناس!

البته شکی نیست سبک زندگی‌ ای که توش سفر کردن خیلی پررنگه، مناسب احوال همه آدما نیست و باید روحیات خاص این سبک از زندگی رو داشته باشی. مواجه شدن با ناشناخته‌ ها و قرار گرفتن توی موقعیت‌ هایی که قابل پیش‌ بینی نیستن، یه گشودگی و فضای باز توی وجود آدم نیاز داره که البته اگر علاقمند به قول معروف «مرد ِ ره» باشی، میشه به‌ مرور به دستش بیاری...

safar1-6

برای انتخاب این لایف استایل جذاب، مهم اینه که با ترس هات روبرو بشی و برای شناختن و پیدا کردن خودت، سختی‌ های راه رو به جون بخری و صد البته توی این مسیر، پاداشای بی‌ شمار و لذت ‌بخشی هم انتظارت رو میکشن که عمق زندگیت رو بیشتر و اون رو باکیفیت‌ تر میکنن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی