|

معرفی بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی

معرفی بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی یکی از عوامل مهمی که روی قیمت بلیط هواپیما، خصوصا بلیط خارجی تأثیر دارد، روش خرید…

لینک کوتاه کپی شد

یکی از عوامل مهمی که روی قیمت بلیط هواپیما، خصوصا بلیط خارجی تأثیر دارد، روش خرید بلیط است. در سال ‌های اخیر که سایت‌ های خرید بلیط هواپیما خارجی روی کار آمده‌اند، به میزان زیادی قیمت را کاهش داده‌اند یا سعی کردند با ارائه خدمات جانبی، سفر راحت تری را برای مسافر رقم بزنند. به همین جهت آشنایی با بهترین سایت‌ های خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد.

مزایای خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت‌های معتبر

انتخاب سایت ‌های پرمخاطب برای خرید بلیط هواپیما به شما این امکان را می ‌دهد تا به‌ صورت مداوم امکان بررسی و چک کردن قیمت بلیط تمام ایرلاین ‌های مختلف را داشته باشید.

  • به این صورت می‌توانید پایین‌ترین قیمت‌ها را در بازه زمانی مناسبی انتخاب کنید و برای پرواز آماده شوید.

 

  • بسیاری از سایت ‌های داخلی و خارجی هستند که امکان خرید بلیط هواپیما خارجی را فراهم نموده‌ اند؛ بنابراین دست شما برای خرید بلیط هواپیما باز است و می ‌توانید بدون اینکه به آژانس‌ های مسافرتی مراجعه نمایید، از طریق سایت ‌های فروش بلیط هواپیما و کاملاً آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

  • یک سایت خرید بلیط هواپیما خارجی باید بتواند تمام نیازهای مسافران را برآورده کند و از طریق ارائه مستر کارت به آن‌ ها کمک کند تا بلیط هواپیماهای خارجی را هم با این روش خریداری نمایند.

 

  • علاوه بر خرید بلیط با قیمت اقتصادی با مراجعه به سایت ‌های فروش بلیط هواپیما، امکان استفاده از فیلترهای گوناگون نیز وجود دارد و افرادی که تمایل داشته باشند بلیط های چارتری و لحظه آخری خوش قیمت را پیدا کنند، می ‌توانند از فیلترهای موجود در این سایت ‌ها استفاده کنند و از بین گزینه ‌های محدود بلیط‌ های مورد نظرشان را خریداری نمایند.

 

  • با خرید بلیط از سایت‌های معتبر محدودیت زمانی برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی وجود ندارد. چرا که این سایت‌ها دارای پشتیبانی آنلاین بوده و در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی کاربران خود هستند.

بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی کدم‌اند؟

از بین سایت ‌های خارجی و ایرانی که می‌توانید از طریق آن ها بلیط هواپیما خارجی تهیه کنید، قصد داریم چند سایت معتبر ایرانی را به شما معرفی کنیم که در سال ‌های اخیر توانسته‌ اند با کسب اعتبار خدمات باکیفیتی را به مسافران ایرانی عرضه کنند و بلیط هواپیما تمام سفرهای خارجی را با بهترین قیمت در اختیار آن ها قرار دهند.

سایت پته

پته تأمین کننده ارزان ‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی در لحظه، یکی از سایت‌هایی است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. این سایت امکان رزرو و کنسلی بلیط هواپیما خارجی را به‌ صورت آنلاین فراهم آورده است و شما می‌توانید به راحتی از طریق این سایت در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید، بلیط پرواز مورد نظرتان را خریداری نمایید.

موتور جستجوگر قوی پته در کوتاه‌ترین زمان بلیط‌های خوش قیمت را برای شما پیدا می‌کند. این سایت به دلیل اینکه هزینه کمی بابت سود فروش بلیط برای خود برمی‌دارد، قیمت بلیط‌های عرضه شده را کمتر از سایت‌های دیگر تعیین می‌کند.

علاوه بر این تقویم قیمتی پته یک آپشن جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون گشتن در بین صفحات مختلف، با نگاه کردن به یک تقویم قیمتی تمام پروازهای موجود با بهترین قیمت‌ها را پیدا کنند. برای خرید بلیط هواپیما از پته کاربران می‌توانند با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، لیست پروازهای موجود را مشاهده نموده و بهترین گزینه را انتخاب کنند. امکان خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و دریافت خدمات ویزا مسافرتی هم در سایت پته راه‌اندازی شده است. همچنین پته علاوه بر سایت خرید بلیط هواپیما خارجی و البته داخلی، با ارائه خدماتی مثل مسترکارت، سیم کارت اعتباری، پرداخت رزرو هتل خارجی و...، تسهیلگر سفرهای خارجی نیز هست.

سایت الی گشت

وب‌سایت الی گشت نیز یکی از سایت‌ های معتبر ایرانی است که خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این آژانس که یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور است. با ارائه خدمات گردشگری در خدمت هم‌وطنان عزیز است و ضمن ارائه این خدمات بلیط پروازهای داخلی در تمام مسیرهای اصلی و بلیط هواپیما خارجی را عرضه می‌کند. این مجموعه خدمات دیگری نظیر رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و ارائه تورهای مسافرتی را نیز در رزومه کاری خود دارد. با توجه به اینکه امکان دریافت خدمات در سایت الی گشت هم به‌صورت حضوری هم غیرحضوری وجود دارد، مسافران می‌توانند برای خرید تورهای مسافرتی و بلیط هواپیما هم به ‌صورت حضوری به دفتر الی گشت و غیرحضوری به سایت این مجموعه گردشگری مراجعه کنند.

سایت رسپینا

رسپینا نیز یکی از شرکت ‌های گردشگری باسابقه ایرانی است که اولین بار فعالیت خود را با فروش بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین آغاز نمود؛ اما به‌ مرورزمان توانست خدمات خود را گسترش دهد. به همین خاطر امروزه با فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و خدمات رزرو هتل‌های داخلی و خارجی در خدمت هم‌وطنان عزیز است. این مجموعه با فروش تورهای مسافرتی و بیمه مسافرتی نیز تمام خدمات موردنیاز افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، انجام می‌دهد. از طریق این آژانس امکان خرید آنلاین حضوری و تلفنی بلیط هواپیما فراهم شده است و امکان کنسل کردن بلیط نیز به‌صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد.

سایت سفرمی

وب‌سایت سفرمی یکی از معروف‌ ترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما به‌ صورت سیستمی، چارتری و لحظه آخری است. در این سایت امکان رزرو هتل، رزرو تورهای مسافرتی و خرید بلیط قطار نیز با مناسب‌ترین قیمت‌ها وجود دارد. سایت سفرمی نیز در زمینه رزرو هتل با بهترین قیمت ین مسافران شناخته شده است. این سایت نیز به‌صورت آنلاین بلیط‌های پرواز داخلی و خارجی را عرضه می‌کند و امکان کنسل کردن بلیط‌های خریداری شده به‌صورت آنلاین را فراهم کرده است. البته افرادی که قصد کنسل کردن بلیط هواپیما را دارند باید حتماً جریمه کنسلی را بپردازند. برای خرید بلیط در این سایت می ‌توانید با وارد کردن مبدأ و مقصد، لیست پروازها را مشاهده نموده و خرید خود را انجام دهید. به‌منظور کنسل نمودن بلیط‌های خریداری شده در سایت سفرمی‌ هم می‌توانید با پیگیری بلیط خریداری شده از طریق وارد نمودن شماره و رفرنس بلیط، اقدام به کنسلی آن نمایید.

سخن پایانی

انتخاب یک سایت معتبر برای خرید بلیط هواپیما خارجی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هنگام خرید بلیط باید انجام دهید. چرا که با خرید آنلاین می‌توانید هزینه ‌های مربوط به خرید بلیط، رزرو هتل و یا رزرو تور های مسافرتی را کاهش دهید. در این نوشتار سعی کردیم، چند وب‌سایت معروف فروش بلیط هواپیما را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها استفاده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی