|

اینبار ترند میکاپ 2000 رو با 2024 قاطی کن تا جذابیتت فول بشه / چه سم بودن اون موقع

قطعا دنیای میکاپ در سال 2000 با سال حال حاضر خیلی فرق کرده و ترند ها تغییرات بسیاری داشتن که در این مطلب این تغییرات رو می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روی کره زمین میلیارد ها انسان وجود داره که خب میشه گفت همه اونها از درون علاقمند به استایل و تیپ زدن هستند مگه اینکه خلافش ثابت شه. اما این تیپ زدنه از نگاه هر کسی یه مدلیه، مثلا یکی تو لاکچری بودن و خیلی رئال پوشی این موضوع رو میدونه و شاید فردی دیگر در سادگی و کژوال پوشی ببینه که خب به هر حال نظر هر کدوم مهمه چرا ک سلیقست و تو دنیای مد و فشن هم هر دو جایگاه خاص خودشون رو دارند. اما همیشه و تو همه کشورا یه چیزی که مشترکه اینه که خانوما واسه داشتن یه استایل کامل دنگ و فنگ های بیشتری نسبت به آقایونم دارند و یکی از دلایلی مهمش اینه که خانوما آرایش میکنن و آقایون خیر!

دنیای آرایش خودش کم از صنعت لباس و استایل نیست که خب وقتی این دو با هم ترکیب میشن کار سخت تر میشه. اما در نهایت اونچه که مشخصه این که دنیای ترند ها دائما در حال تغییره و فراگیری غلیظشون هم از جایی شروع شد که تیک تاک ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت.

آرایش

یهو چجوری دنیای ترند و مد انقدر سریع فراگیر شد؟

حتی می بینیم جدا از دنیای سلبریتی ها و چهره های مشهور، یه دنیای دیگه هم وجود داره و اونهم افرادی هستند که به شدت عادی بودن اما خب از طریق تیک تاک و فعالیت در این فضای بی انتها خودشون رو به شهر رسوند و حالا هر کاری کنن فورا توسط طرفدارانشون مورد توجه و ساتفاده قرار میگیره. در این مطلب قراره با ترند های آرایشی سال 2000 آشنا بشیم که حالا هم مورد استفاده قرار میگیرن و دوباره اومدن رو مد.

شاید به نظرتون این ترند ها برای حالا مناسب نباشند اما باید بگیم اتفاقا برای زمان خودشون که جالب بودند و برای حالا نیز برخیشون مورد استفاده هستند. مثلا رژگونه‌ صورتی پررنگ و یا ابروهای کمونی خیلی نازک و خط‌ لب‌هایی با تضاد با رنگ رژلب که البته اینها در دوره دهه هشتاد و اوایل نود بود که رو چهره خانوما دیده میشد! در ادامه چند ترند آرایشی سال 2000 رو بررسی می کنیم همراه با مقایسه.

آرایش

رژگونه ای که با دست و دلبازی کشیده میشد! حالا چی؟

تو دهه 2000 اصلا و ابدا تایم رژگونه های کمرنگ و فید شده به طور محو نبود، اتفاقا خانوما جوری با دست و دلبازی رنگارو روی چهره خود میپاشیدن که گویی دیوار نقاشیست! 

اما این روزها می بینیم که رژگونه از آیتم های به دشت پر طرفداری شده که بیشتر سعی میشه تا به صورت گل انداختن گونه ها باشه و اصلا خبری از دفتر نقاشی هم نیست. تینت از دست لوازمی هستش که میتونه شما رو برای رسیدن به این هدف کم کنه و خیلی هم مورد استفاده قرار میگیره چون پایه ای از آب داره و بر روی پوست جذب و طبیعی خواهد شد.

آرایش

لب های براق از اون دهه تا این دهه همچنان مورد علاقه

از دیگر ترندهای آرایشی در سال 2000، برق‌ لب بود.اون تایم همه یکی یدونه برق لب تو کیفشون داشتند تا لب هایی براق و درخشان داشته باشند. مثلا جنیفر لوپز اون زمان و در یکی از مراسمات تا جایی که میتونست از برق لب استفاده کرد و ظاهر خود را در ترند ترین حالت نمایان کرد.

اما این روزها چی؟ این روزا از اونجایی که نچرال بودن چهره خیلی اومده رو بورس، خب براق بودن لب ها بدون استفاده از رژ لب هم مورد توجه و محبوب خانوم هاست. اما نه به این شکل که انگار دو کیلویی برق لب به لبها مالیدید، بلکه به صورت نچرال و جلا بخشیدن لب ها.

3

ابروهای خیلی نازک و چشم های پوشیده از خط چشم

اصلا نیازی نیست به 23 سال پیش سفر کنیم و همین دهه هشتاد خودمون رو به یاد بیاریم که خانومها و حتی دختر خانومها ابروهایی نخ طور برای خود میساختن. این به حدی ترند شد که میکاپ عروس ها همگی این شکلی شدن و هرکی تو اون تایم ازدواج کرده عکس های این مدلی داره! اون زمان همه تا جای ممکن ابروشون رو برمیداشتن تا در نخ ترین حالت قرار بگیره.

اما این روزها می بینیم ابروی خانومها و دختران جوان به سمت نچرال بودن که هیچ، به سمت ابروهایی به شدت پرپشت رفته به طوری که اگه ابروهایی کم پشت هم دارن با حرکتای مختلف و کاشت پرپشتش میکنن!! از طرفی هم اگر اون تایم چشمانی به تمام معنا خط چشم کشیده و غلیظ مد بود، حالا سادگی همراه با کاشت مژه بسیاری از تیک تاکر ها می باشد.

Untitled

ترند خط لب با رژ لبی متضاد

استفاده از خط‌ لب‌ های چشم‌ گیر و قابل توجه از دهه‌ 90 میلادی بود که شروع شد و تا 2000 هم ادامه پیدا کرد. با این فرق که در دهه 2000، از رژلب‌ هایی با پیگمنت روشن‌ تر استفاده میشد. این قضیه تو به مانند باقی ترند ها به کشور ما هم رسید و خب خیلی از خانوما رو با این آرایش لب میدیدیم که خب تو روزای خودش جذاب بود.

اما حالا می بینیم که این موضوع به شدت کم شده و بیشتر دختر خانم سعی دارند تا یه جورایی محو طور رژ بزنن. البته که این تفاوت رنگ خط لب و رز تو برخی از میکاپ های حرفه ای دیده میشه و مشخصه که دوباه کمی تا قیمتی ترند شده اما نه به اون انداز زیاد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی