|

راه های کوچک کردن ران و باسن

واسه یه تیپ خوب همه چی باید اوکی باشه / مثلا اگه مشکل بزرگی ران داری اینجوری لاغرش کن

برخی هستند که از اندام خود راضین به جز قسمت ران پا که خب آب شدنی نیست، اما ما روش هایی داریم که به راحتی میشه به این هدف رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا باشگاه رفتن میون خانوما و آقایون نسبت به دهه های پیش خیلی بیشتر شده و افراد به تناسب اندام و البته سلامت بدنشون بیشتر از قبل توجه دارند. اما یکسری از قسمت های بدن هستش که واقعا سخت لاغر میشه. اخه میدونید که بیشتر افراد به دنبال لاغری هستن و کمتر کسی پیدا میشه بره باشگاه بگه من میخوام چاق بشم. البته که هر دو مسئله هم اگر اذیت کننده باشه موجب ناراحتی فرد میشه و اینکه میگم ادم لاغر خوبه و هرچی بخوره چاق نمیشه و این حرفها، برای برخی که لاغر تسند چندان خوشایند نیست چرا که اونها میدونن چاق شدن هم به اندازه لاغر کردن کار سختیه.

اما یکی از قسمتای بدن که معمولا خیلی برای لاغر کردن مخاطب داره و خانوما مخصوصا میخوان لاغرش کنن قسمت هایی مثل ران و باسن می باشد که البته هر دو قسمت هم به جهت زیبا سازی اندام نیازه، اما هر چیزی که از حدش بیشتر باشه آزار دهنده میشه و از اونور بوم میوفته. لاغریه ران کار سختیه که البته نشدنی نیست و نیاز به یکسری رژیم و حرکات داره شما رو به انچه که دلتون میخواد  برسونه. اگر به دنبال لاغر کردن ران پای خود هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاغر کردن ران پا

بدن بعضی افراد به رژم غذایی و تغذیه واکنش بهتری میده تا حرکات ورزشی. البته که برای برخی هم عکس این قضیه صدق میکنه که خب همه اینها برمیگرده به سیستم بدنی شما. چه با رژیم لاغر میشین چه با ورزش، در ادامه با هر دو راهکار آشنا خواهیم شد تا شما دوست عزیز به اونچه که در نظر دارید برسید.

رژیم غذایی واسه لاغری پایین تنه

در اینجا شما باید توجه داشته باشید و از خوردنی هایی که باعث ایجاد چربی بیشتر در ناحیه پایین تنه شما خواهند شد دوری کنید. برای داشتن بدنی ایده آل و پایین تنه لاغر تر، باید از خوردن خیلی موارد اجتناب کنید و در عوض خوشمزه جاتی که سوخت  ساز بدن رو بالا میبرند جایگزین کنید. 

خیلی از متخصصان تغذیه به جهت کم کردن وزن و کوچیک کردن ران خوردن سیب رو پیشنهاد میدن. سیب از دست میوه هایی محسوب میشه که میتونه سلامتی شما رو تضمین کنه و با افزایش متابولیسم، در به سوختن چربی های عزیز شما کمک میکنه. اگر دلتون میخواد روند کاهش وزن رو با سرعت بیشتری جلو ببرید، جو دوسر رو فراموش نکنید و بخورید. این یه چربی‌ سوز قوی محسوب میشه که فیبر بالایی هم داره و میتونه تو کوچک کردن ران و البته کوچیک کردن پایین تنه کمک خوبی به شما داشته باشه.

لاغر کردن ران پا

میخوای قسمت ران رو لاغر کنی نمک کم بخور

شاید در اینجا بگین بابا بیخیال نمک فسقلی میخواد چیکار برامون انجام بده که خب در پایخ باید بهتون بگیم یک تغییر کوچیک باعث انجام اتفاقای بزرگ میشه! بهتره بدونید که مصرف زیاد نمک باعث میشه تا بدن آب زیادی رو جذب کنه و در نتیجه این آب به جای اینکه توسط کلیه ها فیلتر بشه میره و جذب بدن میشه. این مسئله میتونه باعث میشه در چربی سوزی بدن و قسمت ران و باسن مشکل ایجاد بشه و در نتیجه به چاق شدن کمک کنه.

لاغر کردن ران پا

پیاده روی دشمن ران های چاق

البته که میدونید ورزش های زیادی هستن که باعث لاغری در ران ها میشن، اما میشه گفت از کاربردی ترین و ساده ترین روش ها پیاده روی می باشد که خب برای داشتن بدن ایده آل ابتدا باید وزن رو کم کنید و سپس به فرم دهیش بپردازید. اگر پیاده روی رو به صورت منظم و رو تایم انجام بدید، ما به شما قول میدیم که لاغری ران شما در یک هفته پیشرفت خوبی داشته باشه. فراموش نکنید که کوچیک شدن ران ها در صورتی انجام میشه که پیاده روی و رژیم غذایی درستی داشته باشید.

لاغر کردن ران پا

لاغری ران و باسن با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری از دست ورزش هایی محسوب میشه که تو هر سن و سالی میتونه انجام بشه و از طرفی هم تاثیرات شگرفی در کوچیک کردن ران پا داشته باشه. دوچرخه سواری میتونه روی لاغر کردن باسن هم موثر باشه و به همین دلیله که متخصصان لاغری توصیه میکنن که اگر قصد لاغر کردن پایین تنه خود را دارید، اصلا از این ورزش جذاب غافل نشوید.

ناگفته نمونه که دوچرخه سواری علاوه بر اینکه میتونه به فرم دادن اندام شما کمک کنه، بر روی روحیه هم به شدت تاثیر گذاره و به همین علت توصیه می کنیم که در فضای بیرون دوچرخه سواری کنید. شاید هم شرایط دوچرخه سواری بیرون از خونه رو ندارید و در اینجا میتونید تو خونه یا باشگاه از دوچرخه های ثابت استفاده کنید تا به اونچه که دلتون میخواد برسید.

لاغر کردن ران پا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی