|

پروتز سینه ضرر داره جیبتم خالی میکنه؛ با این ترفندای راحت افتادگی سینه رو خوش فرم کن

اگر شما هم بانویی هستید که شل شدگی و افتادگی سینه هایتان اذیت کننده شده، پس به این مطلب سر بزنید تا با درمان خانگی زیبایی را در خود ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه مثل قدیم ندیما نیست که خانوما به تناسب اندام خود توجه زیادی نداشته باشن. چرا که اون موقع ها کمتر بانویی به خوش فرم بودن دقت داشت و حالا می بینیم که خانوما تو هر سن و سالی که هستن میرن باشگاه و یا با تغذیه و رژیم های مختلف سعی به خوش فرم شدن دارند. ورزش میتونه روحیه ای ناب و اندامی ایده آل بسازه، اما به شرطی که همراه با تغذیه مناسب و حوصله باشه. اما اگر از بحث کلی اندام خارج بشیم و ریز بین تر بشیم باید بگیم که خب معمولا قسمت هایی به مانند ران ها و باسن و نبود شکم پهلو و داشتن البته سینه هایی خوش فرم، برای بانوان دارای اهمیته. برای داشتن سینه هایی گرد و سفت و خوش فرم نیاز به تلاش هست، البته اگر به سمت و سوی پروتز و پیکر تراشی ها نری! میدونید که این روزا این دو مورد به شدت ترند شده و عوارض منفی هم داره که شاید حتی باعث بشه شما از اونچه که بودید هم بدتر بشید و ناراضی تر!

پس بهتره که راه حل های دیگر رو تست کنید تا بدون عوارض و بدون استرس به اونچه که میخواهید برسید، اما خب با مدت زمان بیشتر، چرا که عجول بودن زیان بار است!! قطعا در اینجا براتون سوال میشه که چیکار باید کرد؟ که در پاسخ باید بگیم این مطلب برای شماست، پس با ما همراه باشید و فیض ببرید.

خوش فرم کردن سینه

1- در هنگام ورزش از سوتین مناسب استفاده شود

در هنگام ورزش کردن اینکه چه جور سوتینی تن شما باشد اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که میتونه حمایتگر خوبی باشه و از افتادگی جلوگیری کنه. دقت داشته باشید که سینه بند خیلی تنگ و یا خیلی گشاد مناسب نیست و در هر دو حالت ضرر خود را میرساند و باعث افتادگی سینه ها خواهد شد. حالا چرا اینو میگیم؟ چون پوشیدن سینه بندی که درست سایز شما باشه میتونه باعث بشه تا در هنگام جهش و حرکت شما آسیبی به بافت سینه نرسه. 

2- وضعیت ایستادن و نشستن خود را اصلاح کنید

برای داشتن سینه هایی خوش فرم باید به وضعیت ایستادن و نشستن خود دقت کنید تا اصلاح شده باشند. نحوه ایستادن و خمیده نشدن باعث میشه تا به بافت سینه آسیبی وارد نشه. شما با صاف نگه داشتن بدن خود و به عقب بردن شانه ها میتونید تاثیر مستقیم بر روی بالا رفتن سینه ها داشته باشید. وقتی که قراره طولانی بنشینید و یا بایستید، حتما به خود استراحت دهید چرا که اگر غیر این باشه به سینه ها فشار میاد و باعث ناراحتی خواهد شد. برای کاهش فشار روی بافت سینه، به طور دوره ای استراحت کنید و کشش دهید.

خوش فرم کردن سینه

3- از الکل و سیگار دوری کنید

فراموش نکنید که سیگار کشیدن و مصرف الکل زیاد رو کنار بگذارید چرا که به شدت روی افتادگی سینه موثر هستند. چرا که سیگار میتونه به خاصیت ارتجاعی پوست آسیب برسونه و باعث کاهش جریان خون بشه. از طرفی هم الکل میتونه بدن رو کم آب کنه و به چاق شدن کمک بسزایی داشته باشه.

4- وزن خود را کنترل کنید

فراموش نکنید که وزن میتونه به طور مستقیم رو شل و سفت شدن سینه تاثیر بزاره. مراقب وزن خود باشید تا سینه هایتان دچار افتادگی نشه! وزن اضافی میتونه به بافت سینه فشار وارد کنه و به مرور زمان موجب افتادگی نیز خواهد شد. از طرفی هم ورزش منظم میتونه به حفظ توان عضلات و بهبود استایل کلی در بدن شما کمک کننده باشه. 

5- به شکم خوابیدن سینه های شما رو افتاده خواهد کرد

دقت کنید که روی شکم نخوابید! چرا که خوابیدن به این شکل باعث میشه تا سینه ها به مرور شل بشن و فرم زیباشون رو از دست بدن. بهترین نوع خوابیدن به پهلو و یا طاق باز می باشد. خوابیدن روی شکم مشکل ساز میتونه بشه و در نهایت شرایط بدی رو ایجاد میکنه. اگر چنین عادتی دارید بهتره که شیوه خوابیدن خود را تغییر دهید چرا که در غیر این صورت سینه های شما فرم اصلی خودش رو از دست میده و دیگر ظاهر خوبی نخواهند داشت! اینجاست که میگین چیشد که سینه هام شل و افتاده شد!

خوش فرم کردن سینه

6- حرکات ورزشی رو سرچ کنید

قطعا در گوگل ورزش های بسیاری برای رسیدن به این هدف وجود داره. مثلا یکی از ورزش های مشهور به گرفتن ستاره است. حالا چجوری؟ تو این روش شما باید صاف بایستید و سرتون رو به پشت خم کنید. بعد دستهای خود را به منظور چیدن ستاره بالا برده و مشت کنید و بعد هم باز کنید. 

7- مهمترین روش برای فرم خوش سینه، تغذیه سالم

شاید براتون باورش سخت باشه اما مهمترین روش برای جلوگیری از افتادگی سینه و شل نشدنش تغذیه مناسب هستش که شامل غذاهایی که دارای پروتئین، ویتامین، کلسیم و مواد معدنی به همراه کربوهیدراتها هستند میشن چرا که این گزینه ها عالی ارزیابی شده اند.

خوش فرم کردن سینه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی