|

نگا نکن تو هر خونه ای شیش دست مبل چیدن تو هم تو هم / اینجوری بدون مبل خونتو لاکچری کن

تو همه خونه ها مبلمان هست اما اگر شما دلتون نمیخاد مبل بچینید و از طرفی هم موندین چجوری نشیمن رو دکور کنید، با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
15

شایانیوز- این روزا دیگه هزینه ها سر به فلک کشیده و از طرفی هم آدمی دائما به دنبال تنوع و خلق چیزی جدید است که البته همیشه یه اکثریتی وجود داره. مثلا تو دکوراسیون خونه اون اکثریته اینه که می بینیم تو همه خونه ها مبلمان وجود داره و حتی برخی از خانواده ها از دو یا چند دست مبل استفاده می کند و حتی اگه به کارشون هم نیاد باز علاقمندن تا خونشون رو لاکچری طور نشون بدن. اما سوال اینجاست اگه بخوایم مبل تو خونه نچینیم چی؟ اصلا شدنیه؟ خونه لخت و زشت میشه و یا اینکه میشه یه حرکتایی زد؟ برخی به دلیل هزینه بالای مامان که سر به فلک کشیده و برخی هم به دلیل سلیقه ای که دارند شاید دلشون نخواد مبلمان تهیه کنند و یا اینکه خونشون بزرگه و قسمتی از اون رو با مبل پر کردن و قسمتی دیگر رو دلشون میخواد تا بدون مبلمان اما با چیدمانی زیبا دکور کنند. 

نشیمن خونه، جاییه برای دورهم بودن، نشستن، فیلم دیدن و راحت بودن. قطعا زیبایی فضا اهمیت بالایی دار اما به همون اندازه هم راحتی و کاربردی بودن لوازم مهمه. دکوراسیون نشیمن بدون مبلمان از دست ایده های جذابی هستش که اگه به خوبی اجرا بشه میتونه هم لاکچری باشه و هم کم هزینه. اگر شما هم چنین قصدی دارید پس حتما با ادامه مطلب همراه بمونید.

چیدمان خانه بدون مبلمان

هزینه ای که مبلمان جیبت رو خالی میکنن

در ابتدای راه این سوال پیش میاد که با نشیمن بدون مبل چیکار کنیم؟ ترفندایی برای جایگزین وجود داره که میتونن جذابیت فضای شما رو به حد اعلا برسونن اما خب هر چیزی خوبی هایی داره و بدی هایی هم داره که که یکی از خوبیای حذف مبلمان اینه که شما یه هزینه بالا رو حذف کردین و اگر اول راه زندگی هستید و اینم ایده میتونه بهترین باشه.

چیدمان خانه بدون مبلمان

دلباز شدن خونه با نبود مبلمان

از طرفی هم یکی از مشکلاتی که این روزا خیلی دیده میشه که اینه که خیل یاز خونه ها نقلی هستند و خب مبلمان هم حجم بالایی دارن و فضای نسبتا زیادی رو میگیرن. پس در اینجا هم اگر خونه ای نقلی طور دارید بهترین ایده حذف و جایگزین می باشد. در این صورت مشکل کمتری هم برای مهمانی دارید.

قطعا همه ما تجربه خانه تکانی رو داشتیم و نکته اینجاست وقتی شما مبلمانی درشت اندام دارید هم به جهت جابجایی سختتون میشه و هم اینکه وقتی مبلمان رو جمع کردین دیدین خونه چقدر دلباز تر شده و نور به خوبی رفت و امد داره. پس میتونه حس جالبی باشه وقتی کلا مبلمانی تو خونه حضور نداشته باشه و در عوض ایده هایی که در تصاویر می بینید اجرا بشن.

چیدمان خانه بدون مبلمان

وقتی جابجایی مبلمان خیلی سخته

این روزا دیگه خیلیا مستاجر هستند که خب همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم، خب مقوله جابجایی به خونه جدید به شدت سخته. چیدمان خونه بدون مبل میتونه کار خونواده هایی که مستاجر هستند رو راحت تر کنه، مخصوصا اگر تو پذیرایی خونه هم از مبلمان استفاده می کنید خب باید بگیم اگر فضای قابل توجهی ندارید نیازی به اینهمه مبل نیست و در عوض میشه از پیشنهادات در تصاویر استفاده داشت.

چیدمان خانه بدون مبلمان

شایدم پولداری ولی دلت فضای سنتی میخواد!

برخی هم هستند که علاقه به دکور های سنتی دارند و اصلا اینکه هزینه مبلمان چقدر میشه براشون مهم نیست که خب در این شرایط نیز میتوان از تخت استفاده کرد اما به سبکی خونگی چید و با کوسن و روانداز و خوشگلاسیون های خاص، فضایی دنج و بدون مبلمان ایجاد کرد.

فراموش نکنید خونه ای که به هر دلیلی مبلمان نداره دمده نیست و اونچه که مشخصه اینه که در دنیای مد و ترند هیچ باید و نبایدی وجود نداره و یهو میبینی همون چیزی که تا پارسال مورد تمسخر قرار می گرفته حالا در دنیای مد به شدت محبوب و مورد توجهه! 

چیدمان خانه بدون مبلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی