|

بهترین فرش برای پذیرایی کوچک / هال یه وجبه اندازه ی کف دستت با فرش این رنگی بزرگ میشه

در این مقاله در خصوص بهترین فرش برای پذیرایی کوچک براتون صحبت کریدم که میتونید با دونستن ویژگی های اون یه انتخاب درست داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدید میگن عقل یه آدم تا وقتی که حرف نزنه پشت زبونشه ولی همین که حرف بزنه مشخص میشه که چند مرده حلاجه سلیقه ی شما هم تا وقتی معلوم نیست که یه نفر خونتون رو ببینه مثلا شاید یکی به ظاهرش خیلی برسه و حسابی شیک و پیک باشه ولی تا همین حد سلیقش کفاف میده و وقتی میرید خونش اصلا متعجب میشید که چرا این هم بی سلیقه دیزاین شده اون هم خونه ای که خودش توش زندگی میکنه یعنی این فرد حاضره که برای تیپ زدن جلو ملت وقت بذاره ولی برای خونه ای که ساعت های زیادی رو در اون میگذرونه حتی شده به خاطه خودش وقت نذاره اما شما اینطوری نباشید و با مقاله ی امروزه ما که درباره ی فرش برای پذیرایی کوچک هست همراه باشید.

فرش رو در دکور و دیزاین خونه میشه یکی از بزرگترین وسیله ها به شمار آوورد که نگاه هر کسی رو مجذوب خودش میکنه و میتونه یه نقطه ی کانونی درست کنه بنابراین مهمه که اون رو با وسواس و سلیقه ی زیادی انتخاب کنید که برخی اوقات افراد کوچک بودن پذیرایی خونشون رو بهونه میکنن و میگن که نمیدونن فرش برای پذیرایی کوچک چی بخرن خب مسلما قصد این افراد این هست که با فرششون خطای دید ایجاد کنن و خونه رو بزرگتر نشون بدن که باید گفت این کار کاملا عملی هست و میشه بهش دست پیدا کرد بنابراین اگر شما هم یکی از این افراد هستید که به دنبال پیدا کردن مناسب ترین فرش برای پذیرایی کوچک هستید پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید و از مدل های جدید هم که براتون گرد آوری کردیم دیدن کنید.

فرش برای پذیرایی کوچک

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی کوچک

مسلما در هر زمینه ای انتخاب رنگ میتونه یکی از دغدغه های اصلی افراد باشه که توی طراحی دکوراسیون داخل منزل هم این موضوع صدق میکنه چرا که در انتها باید بین تمام آیتم هایی که برای فضاهای مختلف در منزلمون در نظر گرفتیم یه هارمونی برقرار باشه که با دیدنش هر کسی به وجد بیاد و از زیبایی خیره کننده  اون حیرت زده بشه. حالا در خصوص رنگ برای فرش باید بگیم که انتخاب کردن یه فرش که دارای رنگ تیره هست محیط شما رو کوچک تر نشون میده و برعکسش هم هست که انتخاب یه فرش با رنگ روشن میتونه فضای شما رو بزرگ تر از اون چیزی که هست نشون بده.

بنابراین بیشتر طراحان دکوراسیون پیشنهاد میکنن که بهتره در فضاهای کوچک رنگ روشن برای فرش و سایر آیتم ها انتخاب بشه این در حالی هست که میگن توی فضاهای بزرگ بهتره که برای ایجاد یه حالت انسجام و گرمی توی محیط و جلوگیری از پراکنده دیده شدن آیتم های دیگه رنگ فرش باید تیره تر از پرده و مبلمان باشه.

فرش برای پذیرایی کوچک

فرش برای پذیرایی کوچک

فرش هایی که دارای رنگ های تیره و تند و پررنگ هستن برای فضاهای بزرگ و جاهای آفتاب گیر که از روشنایی زیادی برخوردار هستن بسیار مناسب اند اما شما در صورتی که اون ها رو توی فضای کوچک پهن کنید یه اشتباه میکنید و در صورتی که اون ها رو توی فضای کوچک که از قضا کم نور هم هست پهن میکنید فاجعه به بار میارید چون اینطوری باعث میشید که محیط حتی کم نور تر از قبل هم دیده بشه. بنابراین برای پذیراییتون از رنگ های روشن و یا خنثی مثل کرمی و بژ استفاده کنید.

فرش برای پذیرایی کوچک

اندازه ی فرش برای پذیرایی کوچک

افرادی که در طراحی دکوراسیون دستی دارن پیشنهاد میکنن که اندازه ی فرشتون رو جوری انتخاب کنید که فقط پایه های جلویی مبلمانتون روی فرش فرش قرار بگیره و با به وجود اومدن یه فضا بین دیواها و فرشتون باعث بزرگتر دیده شدن فضاتون بشید که این کار برای فضاهای کوچک بسیار کاربردیه و میتونه خونتون رو بزرگتر نشون بده.

فرش برای پذیرایی کوچک

همچنین در صورتی که دارای کفپوش خاص و زیبا در کف خونه هستید با ایجاد این فاصله با دیوار میتونید یه بخشی از کفپوشتون رو هم نشون بدید و زیبایی اون رو نمایان کنید البته که در صورتی که کف خونه زیاد زیبا کار نشده بود میتونید از موکت برای پر کردن فضای خالی استفاده کنید. در حالت کلی گفته میشه که توی فضاهایی که متراژ اون ها کم هستش باید چیزی حدود بیست سانتی متر بین دیوار و فرشتون فاصله وجود داشته باشه که توی فضاهای بزرگ این فاصله میتونه تا 45 سانتیمتر هم برسه.

از این موضوع هم مطمئن باشید که در صورتی که فرش رو هم مساحت با کف اتاق مد نظر بگیرید و تمام پایه های مبلمان روی اون باشه همه چی توی دل هم دیده میشه و فضا شلوغ و شلخته به نظر میرسه.

فرش برای پذیرایی کوچک

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها