|

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن / اینا انقد لاکچرین هر کی بندازه تو اتاقش سیس ملکه میگیره

در این مطلب یه سری از بهترین فرش ها برای اتاق خواب رو براتون گذاشتیم و به ویژگی هایی که باید داشته باشن پرداختیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکور و دیزاین خونه از جمله مسائلی هست که باید برای هر کسی مهم باشه چون بالاخره بعد از یه روز سخت کاری همه به خونشون پناه میبرن از شلوغی های محیط بیرون و به همین دلیل خونه باید یه مکان آرام و امن برای ما باشه و در صورتی هم که یه نفر خانه دار هست این موضوع میتونه خیلی مهم تر باشه چرا که بالاخره این فرد زمان بیشتری رو در خونه میگذرونه و به همین علت باید دکور و چیدمان طوری باشه که بعد از یه مدت احساس یکنواختی و دلزدگی بهش دست نده که یکی از آیتم های بزرگ در خونه که در صورت بد انتخاب شدن میتونه دقیقا همچین حسی رو منتقل کنه فرش هست که حالا در ادامه و برای انتخاب درست اون میخواهیم درباره ی بهترین فرش برای اتاق خواب براتون صحبت کنیم.

مسلما اتاق خواب میتونه یکی از مهم ترین بخش های هر خونه باشه چرا که تو یه خونه حسابی شخصی به شمار میاد و هر کسی نمیتونه وارد اتاق شما بشه و برعکس پذیرایی که محل تجمع و دور هم جمع شدن هست این مکان به خود شما اختصاص داره و خب باید خیلی شیک و زیبا دیزاین شده باشه برای همین باید به دنبال بهترین فرش برای اتاق خواب باشید تا بتونید یکی از بزرگترین آیتم هایی رو که در این فضا به چشم میاد رو به خوبی انتخاب کنید و یه نقطه ی کانونی منحصر به فرد در محیطتون به وجود بیارید که از دیدنش حسابی لذت ببرید حالا در ادامه بریم سراغ دونستن ویژگی های بهترین فرش برای اتاق خواب.

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن

رنگ بهترین فرش برای اتاق خواب

یکی از مهم ترین و اولین مواردی که باید در انتخاب بهترین فرش برای اتاق خواب به اون توجه کنید انتخاب رنگ مناسب برای این فضاست چرا که با انتخاب درست زمینه ی فرش میتونید با هر بار نگاه کردن به زمینه ی فرش احساس آرامش کنید. برای این منظور شما میتونید به سراغ انتخاب از بین رنگ های خنثی مثل قهوه ای، برنز، خاکستری و... برید. چرا که این مدل رنگ ها میتونن به راحتی و زیبایی با هر رنگ دیواری که دارید ست بشن. در این بین توصیه میکنیم از رنگ های خیلی روشن مثل بژ یا سفید برای فرشتون استفاده نکنید چرا که اون ها به راحتی کثیف میشن.

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن

همچنین شما میتونید برای رنگ و روح بخشیدن به اتاق خواب اگر به دنبال فضای شادتر هستید از فرش های رنگارنگ استفاده کنید چرا که سایه هایی از رنگ های سبز، آبی و یا قرمز با دیوارهایی که دارای رنگ روشن هستن یه جذابیت ویژه برای فضاتون ایجاد میکنه. یه فرشی که طرح دار هست و دارای دو الی چند رنگ میتونه هر اتاق خوابی رو از حالت سادگی دربیاره و بهش رنگ و جلا ببخشه البته که در این بین از انتخاب کردن فرش هایی که دارای الگوهای شلوغ و رنگ های جیغ هستن خودداری کنید چرا که بعد از یه مدت آرامشتون رو بهم میزنن.

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن

جنس بهترین فرش برای اتاق خواب

وقتی که حرف الیاف استفاده شده در فرش میشه این الیاف میتونن مصنوعی و یا طبیعی باشن که در این بین میشه پشم رو یکی از بهترین گزینه ها برای فرش اتاق خواب محسوب کرد چرا که هم نرمه و هم احساس لوکس بودن رو منتقل میکنه اما میدونید که حسابی هم براتون گرون آب میخوره پس در صورتی که هزینه و بودجه اش رو دارید برید تو کار این مدل فرش ها ولی در صورتی که میخواهید کمتر برای این موضوع خرج کنید میتونید به سراغ فرش های ماشینی برید که مقرون به صرفه هستن و برای متراژهای بالا بسیار اقتصادی. 

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن

البته که باید موقع خریدن فرش های ماشینی هم به الیاف و جنس اون ها توجه داشته باشید چرا که تنوع در این زمینه هم وجود داره؛ توی اتاق خواب شما فرش زیر پاتون باید تا اونجایی که امکان داره نرم و همچنین راحت باشه بنابراین مهم هست که برای این منظور به سراغ انتخاب یه فرشی برید که الیاف و بافت اون مناسب باشه. بنلابراین در این بین بهترین جنسی که از بین الیاف موجود در بین فرش های ماشینی میتونه این امکانات رو براتون فراهم کنه فرش هایی بافته شده از الیاف آکریلیک هست و بعد از اون هم پلی استر از نمونه های پر فروش به شمار میره که در صورت داشتن آسم و رنج بردن از اون میتونه فرش مناسبی برای شما باشه چون پرز نمیده. 

جدیدترین فرش اتاق خواب مدرن

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها