|

بهترین فرش برای خانه ی 50 متری / دوس داری پذیراییت بزرگ دیده شه این مدل فرش چاره کاره

در این مطلب در خصوص فرش برای پذیرایی های کوچک براتون صحبت کردیم که میتونید با در نظر گرفتن این نکات انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که چیدمان خونمون طوری باشه که هم خودمون لذت ببریم و هم هر مهمونی که میاد خونمون چرا که بالاخره سلیقه ی ما از چیدمان خونمون کاملا مشخص میشه شاید بگید که اصلا ربطی نداره و هر چقد پولمون بیشتر باشه در نتیجه وسیله های بهتری میخریم و چیدمان زیباتری هم خلق میکنیم در حالی که اینطور نیست و شما میتونید خونه رو با انواع و اقسام وسایل شیک و لاکچری پر کنید در حالی که اصلا بهم ربطی ندارن و باهم ست نشدن ولی میتونید یه چندتا آیتم ارزون رو جوری باهم ست کنید که هر کی ندونه فک کنه چقد بالاش پول دادید! به همین علت امروز میخواهیم در خصوص فرش برای پذیرایی براتون صحبت کنیم.

پذیرایی ها میتونن اندازه و ابعاد مختلفی داشته باشن خصوصا این روزا که دیگه خبری از اون پذیرایی هایی که اندازه ی زمین فوتبال بودن نیست و خونه ها اکثرا آپارتمانی شدن و برای این که با بودجه ی خیلی ها جور دربیاد خرید و یا اجاره ی اون ها اندازه هاشون رو کوچیک تر درست میکنن ولی فرش انتخابیه شما میتونه تاثیر بسیار زیادی در اندازه داشته باشه! مثلا خیلی ها به دنبال فرش برای خانه ی 50 متری هستن و این افراد میتونن با انتخاب فرش هایی که اندازه ی اون ها مناسب هست و دارای رنگ روشن هستن خونشون رو بزرگتر از حد معمول نشون بدن. حالا در ادامه در خصوص فرش برای پذیرایی در اندازه های مختلف براتون صحبت میکنیم.

فرش برای پذیرایی

اندازه ی فرش برای پذیرایی

در صورتی که سالن پذیرایی شما دارای اندازه ای متوسط و یا کوچیک هست مثلا 24 متر شما میتونید با انتخاب یه فرش بزرگ که رنگ و طرح اون با دیگر آیتم های موجود در دکور ست هست باعث بزرگ دیده شدن پذیرایی بشید البته که فرش شما نباید اونقدرا هم بزرگ باشه و میزان این بزرگی باید طوری باشه که یه قسمت کوچیک از مبلمانتون یعنی پایه های جلویی اون روی لبه های فرش قرار بگیره که موقع نشستن روی مبل پاها فرش رو لمس کنه و از طرفی فرش هم لیز نخوره بنابراین در صورتی که پذیراییتون مثلا بیست و چهار متر هست اون قسمتی رو که قراره مبلمانتون رو بذارید رو مشخص کنید و با اندازه ی طبیعی و چیدمان اون فضایی رو که قراره به مبلمان تعلق بگیره رو مشخص کنید و حالا برای وسط اون یه فرش باید تهیه کنید که با چیدمانتون اندازه ی منطقی داشته بشه.

فرش برای پذیرایی

در کل با قرار گرفتن پایه های جلویی مبل ها روی فرش بین مبل و فرش یه ارتباط درست برقرار میشه و گفتیم که فرش لیز نمیخوره و از طرف دیگه پای ما هم به لبه ی فرش گیر نمیکنه ولی در خصوص اندازه دقت کنید که کل محیط رو با فرش نپوشونید مثلا برای یه جای 12 متری نباید فرش 12 متری تهیه کنید چون اینطوری فضا کوچیک میشه چون فرش باید یه مقدار از دیوارها هم فاصله داشته باشه. در صورتی هم که فضاتون بزرگه برای پذیرایی بهتره که از چندین فرش توی سایزهای مختلف استفاده کنید و بین فرش ها هم یه فضای باشه و کیپ تا کیپ بهم نچسبن.

فرش برای پذیرایی

انتخاب رنگ فرش برای پذیرایی های کوچیک

یکی از مهم ترین عواملی که توی دیزاین و چیدمان پذیرایی های کوچیک باید به اون حسابی توجه کنیم که چطور انتخاب کردن رنگ هاست چون میدونید که ما با استفاده از رنگ ها میتونیم خطای دیداری ایجاد کنیم مثلا فردی که میخواد چاق دیده بشه میتونه با پوشیدن لباس هایی به رنگ روش به این هدف دست پیدا کنه و یا در صورتی که یه فرد چاق بخواد لاغر دیده بشه میتونه لباس هایی به رنگ تیره بپوشه تا این امکان براش فراهم بشه که این موضوع راجبه ابعاد پذیرایی هم صدق میکنه یعنی در صورتی که میخواهید فضا رو بزرگ نشون بدید باید از رنگ های روشن در اون بهره بگیرید که میتونید این موضوع رو روی رنگ فرش هم پیاده کنید و از فرش هایی به رنگ روشن برای بزرگ نشون دادن پذیرایی ها استفاده کنید.

بنابراین شما باید با توجه به نورگیر خونه و اندازه فرش رو انتخاب کنید و البته دقت کنید که چیدمان رو از حالت دنج بودن خارج نکنید مثلا توی خونه های بزرگ کسی توصیه نمیکنه که برای بزرگتر دیده شدن خونه برن سراغ رنگ های روشن برای فرش بلکه برای این که حالت صمیمیت و دنج بودن محیط حفظ بشه باید به سراغ فرش هایی به رنگ تیره رفت.

فرش برای پذیرایی

فرش برای پذیرایی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها